1.8

55 9 25
                                    

Uçurumda baya bir süre kaldıktan sonra eve gitmeye karar verdim. Mahalleye girdiğimde evimizin önündeki polis ekiplerini ve ambulansı görünce merakla yanda dikilen kadınların yanına ilerledim.

"Noluyor ?"diye sorduğumda kadınlar hemen birşeyler  anlatmaya başladı.
"Sen gidince baban birden bağırmaya başladı annen de kaçmış evden nolduğu belli değil "  dediğinde merakla eve bakmaya başladım. 3 tane polis dışarda bekliyordu.

"Senin belanı sikerim anladın mı lan sen kime vuruyorsun şerefsiz herif."
Emirin sesini duymamla affalladım. O nerden biliyordu ki bana vurduğunu .  Hızlıca eve doğru koşturduğumda bir polis girmemi engelledi. Daha sonra emir ve 2 polis yanında eli kelepçeli bir şekilde dışarıya çıkardılar. Emir halâ arkasına dönüp küfür savuruyordu. Beni görmesiyle küfür etmeyi bıraktı. Ardından deniz mert ve egemen de çıkmasıyla şok geçirdim.
"Sen polislere dua et seni gebertmeme ramak kalmıştı " diyen egemen de beni görünce sustu. Onlara yaklaşıp "noldu neden götürüyorlar sizi? "diye sorduğumda araya polis girdi. "Sen içerdeki adamın kızımısın ?"diye sorduğunda başımı olumluca salladım. "Niye götürüyorsunuz arkadaşlarımı ?"diye sordum tekrar. "Babanı öldüresiye dövmüşler "dediğinde boğazım düğümlendi. Polisin dedikleri kulağımda yankılanırken benim yüzünden başlarına gelecekleri düşündüm.

"Dolunay iyimisin ilaç aldın mı acın varmı ?"diye art arda soru soran emire çevirdim   bakışlarımı. O kadar endişeliydi ki gözlerinden okunuyordu. Aynı soruları deniz mert ve egemen sordu tekrardan. İçeriden gelen sağlık ekipleri ile polisler onları kenara aldı. Sedyenin üstünde yüzü kanlar içinde yatan babam olacak adamı gördüğümde gülümsedim. "Herkes yaşattığını yaşar . Ben sana kendi ellerimle vermek isterdim cezanı ama böyleside iyi ilerde görüşücez " dedim. Ambulans gittikten sonra polisler emir deniz mert ve egemeni arabaya bindirdi. Polis "sende geleceksin bizimle ifadeni almamız lazım"dediğinde onlarla ilerleyip arabaya bindim.

Karokala geldiğimizde sırayla hepsini sorguya almaya başladılar. Bir süre sonra benide bir  polis sorguya almıştı. 

Sorgu odalarından birisine geçip kapıyı kapattı. Sandalyeye oturduktan sonra polis karşıma geçip sorular sormaya başladı.  

"O adam sana şiddet mi uyguladı ?"diye sorduğunda üzgünce bakışlarımı karanlık odada dolaştırdım.  "Evet uyguladı ."

Daha sonra masadaki dosyaya birşeyler yazdı. "Peki babanı döven kişileri tanıyor musun ?"diye sorduğunda olumluca başımı salladım. "Evet arkadaşlarım oluyorlar ." Verdiğim cevapla tekrar kağıda birşeyler yazıp bana döndü.

"Sen mi haber verdin onlara babanın seni dövdüğünü ?"    

"Hayır benim hiç birşeyden haberim yoktu . Eve geldiğimde polisleri görünce şaşırdım zaten "  dediğimde tekrar kağıda birşeyler yazıp "ayağa kalk"diye mırıldandı. Ayağa kalktığımda içeri kadın polis girip ifademi alan polis dışarıya çıkmıştı. 

"Nerene vurdu  canım o pislik ?"diye sorduğunda sırtımı gösterdim. "Açar mısın rica etsem "dediğinde olumluca başımı salladım. Arkama dönüp tişörtümü  yukarıya çekiştirirken sırtımın acımasıyla  bağırmak zorunda kaldım. "Yardım edebilir miyim?"diye sorduğunda acıyla başımı aşağı yukarı salladım. Sırtımda izleri gördükten sonra "şerefsiz "diye mırıldanıp kapatmama yardımcı oldu.

~Emirin sorgusu~

"Niye dövdünüz adamı ?"diye sordu  karşımdaki yaşı benden oldukça büyük olan   polis.

"Arkadaşımızı dövdüğü için ona haddini bildirdik."

"Size mi kalmış devlet veremiyor mu haddini ?"

"Veremiyor eğer adaletli olsaydınız o çocuklara gençlere tecavüz eden şiddet  uygulayan adamları 2 gün sonra dışarıya çıkartmazdınız . Siz sadece susup artislik taslıyorsunuz . "

"Ağzından çıkanlara dikkat et sorgudasın . "

"Ben dikkat ediyorum zaten ."

"Nerden öğrendiniz de gittiniz evlerine arkadaşın mı söyledi ?"

"Hayır o şerefsiz utanmayıp döverken görüntüye almış dolunayı ."

"Nerden ulaşabiliriz o görüntüye ?"

"Gidin telefonuna bakın . Hatta  bırakın   siz yorulmayın ben gidip alıp gelirim . 2 tanede yumrukla işimi hallederim içimde kalıyor sonra "dediğimde tekrar uyardı beni. Şuan yerimde  zar zor duruyordum . O görüntüleri izlerken canım o kadar yanmıştı  ki o adama olan sinirim yatışmıyordu bir türlü.

~Mertin sorgusu~

"Neden polise haber vermeyip kendiniz halletmeye çalıştınız olayı ."

"Zaten biz öldürdükten sonra size haber verecektik siz bizden hızlı çıktınız o kadar " dediğimde hafiften sinirlenmeye başlamıştı karşımdaki polis. Umrumda mıydı hayır. Aklım şuan dolunaydaydı. Kimbilir nasıl acı çekiyordu kardeşim.

"Evladım sen benle dalga mı geçiyorsun öldürmek ne yaşınız kaç sizin ."

"Valla çok ciddiyim. Yaşımda 17 az kaldı doğum günümede beklerim ."

"Zaten bu gidişle burda kutlarsın doğum gününü. Bütün polisler senin doğum gününe geliriz merak etme ."

~Denizin sorgusu~

"Kızın dövüldüğünü nerden öğrendiniz ?"

"Videoya çekmiş cani adam bizde gidip ağzını yüzünü kırdık."

"Neyiniz oluyor ?"

"Kardeşim öz değil ama öz gibi . "

"Bu çok büyük suç biliyorsunuzdur herhalde."

"Biz bir kadına şiddet uygulamadık . Kadına şiddet uygulayan kişiye dayak attık o kadar. O 2 gün sonra çıkacak yüzündeki yara bereden biz çok büyük mü suçlanacağız ? Komiksiniz gerçekten."

~Egemenin sorgusu~

"Soracağım soruları az çok tahmin ediyorsun anlat bakalım kendin."

"Ben mertin dediklerine harfi harfine katılıyorum bu kadar."

"Siz polislerle eğlenmeyi çok seviyorsunuz herhalde ."

Dedikleri karşısında sessiz kaldım. Gerçekten şuan dolunay napıyordu çok merak ediyordum . Kimbilir ne kadar çok acıyordu sırtı. Bunları düşündükçe o adama daha çok saldırmak istiyordum.

"Arkadaşının annesi evde değil miydi ?"

"Evdeydi ve bütün bu olanlara şahit olmuş üstelik pislik kadın kendiside vurmuş. Biz eve girdiğimizde direk adama saldırmaya başladık zaten o da görünce korkudan kaçtı. Boşa kaçtı ona el kaldırmayacaktık. Hiç bir kadına el kaldırmayız ama mert küfürleri yağdıracaktı. Neyse kaçtı işte o kadını bulun onunda suçu var."

"Tamam araştıracağız."      

___________________________________

Yiğitlerim benim 😂 ağzınıza sağlık . Bir iki tane de benim yerime yapıştıraydınız keşke . Bu kadar koruyucu olmaları gözlerimi yaşartıyor. Çok seviyorum sizi be 💙♥

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin