1.4

59 9 44
                                    

"Beni sen sevmedin mi ?"

İyi okumalar 💙♥

Birisinin omzumdan hafif sarsmasıyla uykumdan uyanmıştım. Başımı masadan kaldırıp   kulağımda ki kulaklığı çıkarıp yan tarafıma baktım. "Noldu kardeşim ?"diye sorduğumda emir gülerek dediğimi tekrarladı." Kardeşim mi ?"

Olumluca başımı salladım. "Dersteyiz ya hoca sana ters ters bakıyor uyandırayım dedim kardeşim " dediğinde gülümseye çalışarak başımı salladım. Derse hocanın tahtaya yazdığı soruları anlamsızca bakmakla geçerken kapı tıklatıldı. Hocanın gir sesiyle nöbetçi olduğunu tahmin ettiğim öğrenci  içeri girip konuşmaya başladı.

"Hocam dersinizi böldüğüm için özür dilerim . Dolunayı müdür çağırıyor acilmiş ."dediğinde hocayla aynı anda göz göze geldik. Bu müdürün benimle ne işi olur ki ?

Hoca gitmeme izin verdiğinde emire baktım çekilmesi için emir "ne iş ?"dedi kafasını yana sallayıp. "Bilmiyorum "diyip sıradan geçip kurtuldum. Ve kapıya doğru ilerledim nöbetçi öğrenci ile çıktığımızda birden kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. "Bırak kolumu gerizekalı polise suçlu götürmüyorsun "dediğimde bir taraftan kolumu elinden kurtardım. Yalan söylüyordu bana müdüre filan gitmiyorduk. Bakalım görelim sonucu.

"Aferin zekiymişsin müdüre gitmediğimizi anladın "dediğinde sinirle gülümsedim. "Sende çok salaksın . Ee nereye gidiyoruz ?"diye sorduğumda gülümsedi. Ve eliyle karşıyı işaret etti. Spor salonumu ? "Ne işim var burda benim ?"

"Seni içerde  güzel bir süpriz bekliyor gir bakalım "dediğinde aniden aklıma düşen gece mavisiyle tebessüm ettim. Acaba o olabilirmiydi ki ? Ama o olsaydı mesaj yazardı niye böyle bir gerizekalıyı yanıma yollasın ?

"Ne süprizi bu ?"

"Gir ve gör "deyip hızlıca yanımdan ayrıldı.

Girsem mi ? Girmesem mi ?  Ama çok merak ediyorum. Zaten bütün kötü işler bu fazla merakın yüzünden gelmiyor muydu ? Ya benimde başıma birşey  gelirse ? Zaten boktan bir hayatım var .

Kapının önünde  tek başıma  beklerken bir süre sonra dayanamayıp içeriye daldım. İçeri girmemle burağın sandalyede oturduğunu gördüm . Ayağa kalkıp hafifçe gülmeye başladı. Daha sonra kahkası çoğaldı . Spor salonunda onun sesi yankılanıyordu. Yüzümü buruşturdum ve hemen dışarıya çıkmaya yeltendim.  Bu çocuk benden ne istiyordu bir türlü anlamıyordum.

Bir çırpıda beni kolumdan yakaladı ve içeriye itip kapıyı kapattı. "Ne istiyorsun benden "diye bağırdığımda gülümsedi. "Seni istiyorum dolunay " dediğinde hafiften sinirlenmeye başladım. "Ben seni sevmiyorum başkasına aşığım"dedim . Pis bir şekilde sırıtmaya devam etti. "Benden hoşlanıyorsun işte dolunay. Bana aşıksın. Ben gece mavisiyim."

Neeee?

"Neeee?"diye bağırarak uyandım birden . Uykulu gözlerle etrafa bakarken sınıfta olduğumuzu farkettim. "Nee ne ?"diye sordu yanımda oturan mert. Mert niye yanıma geçmişti ki emir vardı burda. Önümde oturan arkası dönük emire baktım. Dersle ilgilenildiği söylenilmezdi telefon oynuyordu. Bir sorun mu çıktı acaba. Yoksa gece mavisi mi kaldırdı onu ?

Cevapsız sorular kafamın içinde dolaşırken mert tekrarladı sözlerini. "Ne ne dolunay ?"

"Yok birşey rüya görmüşüm mert"dedim onu geçiştirmeye çalışarak. Başını olumluca sallayıp tahtaya döndü tekrar.

Ne rüya değil mi ama ? Kabus bence bu . Niye burak benle bu kadar uğraşıyordu  ki yoksa o muydu gece mavisi. Yok canım o değildir . Yani değildir demi ? Niye olsun ki ? Ayrıca o boşboğaz  illa bir açık verirdi. Hem o romantiklikten ne anlasın ki her kıza asılıyordu.

Sen ortaya çıkmazsan ben seni bulurum.

Başlayalım bakalım aramaya.  

Okul bittiğinde çıkış kapısına kadar  beraber  yürümüştük. Daha sonra   kapının kenarında  dikelip sohbet etmeye başladık. Hiç ayrılmak istemiyordum onlardan .

"Abi ben eve gidip sıkıntıdan ölemem gezmek istiyorum sürekli "dediğinde egemen devam ettirdi onu . "Bende gitmek istemiyorum "dedi. Emir ellerini cebine sokup gülümsedi. "Ben zaten gidemem o kadının dırdırını çekemem "dediğinde garip bir şekilde onu süzdüm. "O kadın ?"diye sorduğumda aniden hepsinin suratı düştü.

"Üvey anne "dedi emir zorla gülümsemeye çalışarak. "Annenle baban ayrımı ?"diye sordum bu seferde. Diğerleri bana sus dercesine bakıyordu. Emir bir süre sonra sorumu cevap verdi .

"Annem öldü."

Sesi titrekçe çıktığında utançla başımı eğdim . Bunu sormamam gerekirdi yarasını tekrar deşmiştim. Başımı kaldırdığımda emirin gözlerine odaklandım. Gözleri dolmamıştı ama içi şuan ağlıyordu yemin ederim. "Ben özür dilerim sormamam gerekirdi. Affet beni"dedim çaresizce. "Sorun yok "dedi. Ve daha sonra gülümseyip konuyu değiştirdi. "Ee siz nereye gideceksiniz ?"diye sorduğunda mert egemen ve deniz hep birlikte "bilmiyoruz "dedi. "Ben her zaman ki gibi eve "dedim.

"Bende bizim mekana geçiyorum şarkı söyleyeceğim bugün "dediğinde mert gülümsedi. "Abi biz bunu nasıl unuttuk hadi yürüyün kardeşimle  gidiyoruz "dediğinde bende gülüp konuşmaya başladım.  "Bende gelebilir miyim sizinle beni oraya alıyorlarsa tabi"dediğimde yanımdaki deniz kolunu omzuma attı. "O nasıl söz alıyorlar tabi hadi yürü "dedi . Emir önden bizde arkasından otoparka ilerliyorduk. Eve uğrayıp üstümüzü değiştirdikten ve biraz  gezdikten sonra emirin bahsettiği yere gelmiştik. Emir biraz durgun gibiydi. Bazen beni görmemezlikten geliyordu . Ben onun gözlerinin içine bakarken o hiç yüzüme bile bakmıyordu. Bu okulda sorduğum soru yüzünden mi acaba diye düşünmeden edemiyordum. 

Akşam olmuştu. Küçük kafe gibi bir yerdi . Işıklar aydınlatıyordu sahneyi. Belirli kişiler çıkıp şarkı söyledikten sonra emir de sonunda çıkmıştı. Sözlerine yavaş yavaş başladı. Ben ise ona hayranlıkla bakıyordum. Sesinin bu kadar güzel olduğu tahmin edemezdim.

"Anladım olmuyor yokluğunla
Hasretin içime dolar rüzgarında
Ruhumun her bucağı sana ağlar
Dar gelir cennet bile sensiz yanar."

Daha sonra gözlerimin içine bakarak devam ettirdi sözlerini .

"Gündüzüm gece oldu
Güneşim sende soldu."

"Yanıyor yüreğim
Eriyor günlerim
Beni sen sevmedin mi?
Ölmedim mi?
Terk etmedin mi?"

Hala bana bakmaya devam ediyordu ya da ben öyle sanıyordum. Uzaktan gözleri o kadar belirgin ve güzel duruyordu ki tarif edilemezdi.

"Beni sen sevmedin mi?"
Hafifçe yutkunup yumruğunu sıktı.   Neye sinirlenmişti ki? Acaba sevdiği kız burda mıydı. Eminim çok şanslıydı o kız böyle güzel bir sesli kusursuz bir insana sahip olduğu için. Acaba ne düşünüyorlardı şimdi kimbilir ne hayaller kuruyorlardı. Umarım  her zaman çok mutlu olurlar. Çünkü emir üzülmeyi hak etmiyordu daha çok mutluluğu hak ediyordu  .  O kız belki acılarını unutturamazdı ama  kalbindeki acıyı hafifletip  dindirebilirdi .

Şarkıyı bitirdikten sonra herkes alkışlamaya başladı. Mertle egemen ıslık çalıyordu. Deniz ise bağırıp alkışlıyordu. Bende alkışlamaya devam edip emire  gülümsedim. "Helal be kardeşim ağzına sağlık " dedi deniz yüksek sesle bağırarak.  Emir cool bir şekilde elini ceplerine sokup sahneden indi. Önüne geçen gitmesine engel olan kızları zorlukla atlatıp yanımıza gelebilmişti. Mert sarıldı hemen   sonra egemen daha sonrada deniz sarıldı. Emir bana döndüğünde gülümseyip "sesin çok güzelmiş "dedim. Emir ise gülmekle yetindi. Bende sarılmıştım ona daha sonra bu güzel mekandan   çıkıp arabaya bindik.

Araba mertindi ama deniz sürüyordu . Çünkü mertin ehliyeti yoktu. Neden  ehliyet almadan önce araba aldığını sorduğumda ise 'işimi garantiye alayım önce' diye yanıt vermişti. Değişikti bu çocuk . Ama çok komikti. Yanında gülmeden duramıyorduk. 

_____________________________________

Güzel bir bölümdü 😍💙♥. Arkadaşlar vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın . Görüşleriniz benim için çok değerli.  Sizi seviyorum diğer bölümde görüşürüz. 💙♥ 

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin