16

11.3K 189 6
                                    


Beş Aşk Dili;


Chan

*onaylama sözleri*

Channie sadece onu umursadığını duyması gereken biri. Sana iltifat ederek, uyanmak için tatlı mesajlar göndererek ve üzüldüğünde nasıl hissettiğini söyleyerek sevgisini ifade ediyor. Senden, onu sevdiğini, onun yeterli olduğunu, senin için iyi bir erkek arkadaşı olduğunu duymaktan zevk aldığı hiçbir şey yok. Onun için, kelimeler eylemlerden daha önemlidir.


Minho

*kaliteli zaman*

Minho'nun dünyada zaman geçirmeyi sana tercih edeceği kimse yok. Saatlerce seninle hiçbir şey yapmadan geçirebilir, saçlarıyla oynarken ve kafasını dizlerini koymayı çok sever. Süslü bir akşam yemeğinde ya da sadece evde takılmak isterseniz. Minho onun için zaman ayırdığınız için teşekkür eder. Minho, kişisel hayatını (yani sen) ve kariyerini dengelemek için büyük çaba gösterir. Böylece hak ettiğini bildiği ilgiyi görürsünüz.


Changbin

*fiziksel temas*

Kabul etmek istemediği kadar, changbin, dokunuşunu her şeyden çok arzuluyor. Sarılmalar, her çeşit öpücükler. Sana dokunma hissi, onun için dünyadaki en rahatlatıcı şeydir. Seninle fiziksel ilişkiye sahip olmak ona değer verdiğini ve ona güvendiğini gösterir. Bu yüzden sana seni sevdiğini göstermesinin en sevdiği yolu olabildiğince seninle sarılmak olurdu.

Hyunjin

*kaliteli zaman*

Hyunjin başka sevimli bir çocuk. O sadece, her zaman seninle birlikte olmak istiyor. Onunla birlikte olduğun zamanlar onun için çok özel. Senin için zaman ayırarak ve bütün yıldönümülerinizi dikkatle planlayarak seni sevdiğini gösterir. Onunla zaman geçirirken tamamen kaygısız ve mutlu olmanı istiyor, Böylece onu güvenli bir ev olarak görüyorsun. Seni çok iyi dinler, her zaman problemlerini duymaya ve omzunda ağlamana izin verir. Onun için, kaliteli zaman geçirmek seninle ilgilendiğini ve ilişkinin onun için çok değerli olduğunu gösteriyor.

jisung

*onaylama sözleri*

Jisung senden tatlı şeyler duymayı çok seviyor. Kendisini ne zaman üzgün hissederse, onu mutlu etmek ve gerçekte ne kadar sevimli olduğunu hatırlatmak için sana güvenebileceğini biliyor. Şarkılar için ilham gelmediğinde konuştuğu kişi sensin, çünkü övgülerinin ona kolayca ilham vereceğini ve yeterince iyi olmama korkusunu yenmesine izin vereceğini biliyor.

Felix

*fiziksel temas*

Felix çok dokunaklı. Her zaman ellerini bir şekilde tutması gerekiyor (sakıncası olmadığı sürece) sadece seni tutmayı ve tenini hissetmeyi seviyor. Bu onu rahatlatıyor. bazen sadece çok üzgün oluyor ya da evden çok uzakta yalnız kalıyor, ama onu daha iyi hissettiriyorsun. Tüm ihtiyacı olanın senden bir kucaklama ya da öpücüklerinden birinin dudaklarında hissetmesi. Aşk onun için bu anlama geliyor.


Seungmin

*kaliteli zaman*

Seungmin sadece seninle dalga geçmeyi seviyor. Seni utandırmayı ve sonradan kızarık yanaklarını öpmeyi çok seviyor, ama asla fazla ileri gitmiyor. Seninle zaman geçirmek onun için çok şey ifade ediyor, çünkü bu, senin için önemli olduğunu ve onun tüm huysuzluklarına katlanmak istediğini gösteriyor. O, hayatındaki en güvenilir insandır, ona ihtiyacın olduğu anda senin için her zaman oradadır.


Jeongin

*hizmet etmek*

Seungmin'e çok benzer, sana karşı olan duygularını ifade etmeye çalıştığında kolayca utangaç olur, bu yüzden onun yerine, senin için bir şeyler yaparak seni sevdiğini göstermekten hoşlanır. Her sabah sana sıcak kahve getirir, üşümediğinden emin olmak için hoodielerinden birini sana verir.


🌻

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin