Hyunjin'in bilmeni istemediği 10 şey1- Adını söyleyiş şeklini tüm kalbiyle seviyor. Kızgın bir tonda olsa bile - kulağa çok tatlı geliyor ve adını sonsuza dek söylemeni dinleyebilir.
2- Seni aldatan ve sonra kafeteryanın ortasında seni küçük düşüren eski erkek arkadaşını yumruklayan oydu. Hyunjin bundan hiç pişman olmadı. (Onun o olduğuna dair bir fikrinin olduğunu biliyor, ama hiç sormadın ve asla anlatmadı).
3- Pek iyi yemek yapamıyorsun, ama yine de yiyor ve yüzünde oluşan gülümsemeyi görmek için her zaman harika olduğunu söylüyor.
4- Sen onun ilk aşkıydın.
5- Başka kızlarla randevulara çıkmasının tek nedeni seni aşmaya çalışmasıdır. Bunun kötü olduğunu biliyor. İnsanlara umut veriyor, ancak ertesi gün "İkinci bir buluşmamız olmasa daha iyi sanırım :/" mesajı atarak durumu aşağı çekiyor. Bu yapmaması gereken boktan bir şey. Eğer bunu bilirsen, ona çok kızacağını ve bunu neden yapmaması gerektiği konusunda ona ders vereceğini biliyor.
6- 14 yaşından beri seni en çok seven kişi o.
7- En iyi arkadaşı senden hoşlanmıyor. Onu kullandığını düşünüyor (Hyunjin öyle bir şey yapmadığını biliyor).
8- Bir şekilde ona her zaman dokunduğunda nefret ediyor, bu da başının dönmesine neden oluyor ve seni atlatamıyor. Sana sadece durmanı söyleyebilir ve sen de öyle yapardın, ama bunu yapacak cesareti bulamıyor.
9- Her itiraf etmeye yaklaştığında, cesaretini kaybetmesine neden olacak bir şey yapıyorsun. Sana söylemeden birkaç saniye önce, ona en iyi arkadaşı olduğunu söylediğin zaman gibi.
10- Birçok geceyi sen ve aptal duyguları için ağlayarak geçirdi.
🌻