Sana nasıl bağırırlar, nasıl telafi ederler;Chan
Eğer chan size bağırırsa, genellikle bunun sebebi aslında başka bir şey için üzüldüğü içindir. O an sadece kızgın hisseder, ama sonra çok suçlu hisseder. Senin suçun olmadığını ve seni hala çok sevdiğini bilmeni istediği için aranızdaki kavga durulduktan sonra sürekli özür dilerdi. Birkaç günlüğüne sana ekstra tatlı davranır, kahvaltı hazırlar ve üzgün olduğunu bilmen için fazladan öpücük verirdi.
MinhoMinho, özür dilemekte her zaman iyi değildir, Ama seni incittiği için her zaman kendini kötü hisseder. İyi olduğundan emin olmadan önce biraz sakinleşir ve sana sinirlendiğinde söylediği hiçbir şeyi gerçekten içten söylemek istemediğini bilirdin. Bazen duygularını incitmek için aklına gelebilecek ilk şeyi söyleme eğilimindeydi, ama bunun doğru olmadığını ve üzerinde çalıştığını biliyordun. Önümüzdeki birkaç gün boyunca, seni ne kadar sevdiğini sana gösterdiğinden emin olmak için fazla tatlı olurdu.
ChangbinNormalde asla sana bağırmaz, bu yüzden nadiren yapar ve daha sonra hep kendini suçlu hisseder. Asla çok incitici bir şey söylemez çünkü doğasında yoktur, ancak olmak istediğinde korkutucu ve yüksek olabilir. En kötü kabusu, ondan korkmandır. Aranızdaki sorunun çözüldüğünden emin olur ve sana bağırmasını telafi etmek için sana öpücükler ve yiyeceklerle şımartır.
🌻