Kilo Vermek İçin Öğün Atladığını Fark Ederler;「Chan」
Chan bunu gerçekten ciddiye alırdı. Öğün atlamakla mücadele ettiğin için seni asla tuhaf veya berbat hissettirmez, ama senden ona karşı dürüst olmanı ve zor zamanlar geçirdiğini ona söylemeni ister. Kendine zarar vermeni istemiyor.
Chan tam bir bakıcı. Senin böyle bir şeyle mücadele etmeni ve sana yardım etmek için fazla bir şey yapamadığını görünce kalp kırıklığı hissederdi. Seni rahatlatmak için elinden gelen her şeyi yapar ve senin için orada olduğunu bilmeni sağlar. Kötü günlerinde bile, elini nazikçe tutuyor ve denediğin için seninle hala gurur duyduğuna dair güvence veriyor.
「Minho」Bunun berbat olduğunu biliyor ama Minho'nun ilk tepkisi öfke olurdu. Başına korkunç bir şey gelebileceği korkusu, belki de seninle sandığı kadar iyi ilgilenmiyor olması düşünceleriyle boğuşur dururdu.
Oturup nefes alması gerekecek, daha da kötüleştirmek için bir şey söylemek istemeyecek, ama aynı zamanda senin için daha iyi hale getirmek için ne söyleyeceğini gerçekten bilmeyecekti. Seni nasıl rahatlatacağını bilmiyordu ve bu onu hayal kırıklığına uğrattı.
"Fark etmediğim için üzgünüm," sonunda sana söylediği sözlerle yaşlı gözlerini kırpıştırdın.
"Fark etmeliydim ve sana yardım etmeliydim."
Kendini suçlamanın mantıklı olmadığını biliyordu, ama engel olamıyordu. Seni hayal kırıklığına uğrattığını hissetti, ama bundan sonra olabildiğince senin yanında olmaya kararlıydı.
「Changbin」Binnie bir süre üzgün hissedecekti ama sana odaklanması gerektiğini çabucak anlayacaktı. Sağlıklı beslenmeyle ilgili araştırma yapmak ve daha iyi olmak için kullanabileceğin stratejileri öğrenmek için çok fazla enerji harcardı ve bunu yapmana yardımcı olmak için kullanabilirdi.