62 jisung a - z

595 17 0
                                    

Jisung ile A'dan Z'ye İlişki

Af𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧: Şefkat

Sözlü olarak gösterir. Ne kadar güzel, ne kadar sevimli, ne kadar zeki, ne kadar komik, ne kadar nazik olduğunu hep söyler. Yaptığın her hareket, sevgilinden bir iltifat gerektiriyor. O senin en büyük hayranın.

B𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬: Bebekler

Kesinlikle yapar. Çocuklarının babası olma fikrini seviyor ve ikinizin de ebeveyn olduğunuz düşüncesi kalbini aptalca bir şekilde yumuşatıyor.

C𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬: Kucaklamalar

O seni kucakladığında aşkın onun içinden geçtiğini hissediyorsun. Elleri beline güzelce yerleşiyor, çenesi başına dayanıyor, dudakları şakağına doğru gidiyor... Basit ve yumuşak ve her saniyesinden keyif alıyorsun.

D𝐚𝐭𝐞𝐬: Randevular

Tamamen rastgele. Bir gün kaya tırmanışı yapıyorsunuz ve ertesi gün nehirden aşağı küçük bir tekne yolculuğu yapıyorsunuz. Her şey zevk mi yoksa heyecan mı aradığınıza bağlıdır. Ama dürüst olalım, Jisung? Her ikisini de tek bir randevuda alacaksınız.

E𝐱𝐜𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠: Heyecan Verici An

İkiniz de sürekli hareket halindesiniz ve yeni şeyler deneyimlersiniz. Yan yanayken birbirinizle hayat dersleri alırsınız ve tek bir kişiymişsiniz gibi şeyler yaşarsınız. Ruhlarınız pratik olarak birbirine bağlıdır ve Jisung'un da hissetmediğini düşündüğün hiçbir şey yoktur.

F𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬: Arkadaşlar

Sana minnettarlar. Sen ve Jisung birbirinizi güzelce dengeleme eğilimindesiniz ve bu gözden kaçmaz. Sevimli olduğunu düşünüyorlar ve yaklaştığı gördüklerinde her zaman Jisung'u dürtüyorlar. Onlar da onun kadar seni gördükleri için heyecanlanıyor.

G𝐨𝐬𝐬𝐢𝐩: İnsanlar Sizin Hakkınızda Ne Diyor

Ne kadar komik olduğunuz hakkında konuşuyorlar. Ne zaman birlikte olursanız olun şaka yapıyor ve oyun oynuyorsunuz. Herkes birlikte bir yere gelmenizin asla sıkıcı olmadığını bilir.

H𝐨𝐦𝐞: Ev Hissi

Ev, diğerlerinin elinin seninkiyle kenetlendiğini hissettiğin zamandır. Bir kalabalığın ortasında, yalnız bir odada, arabanın arkasına oturup oturmaman, kendini güvende ve korunmuş hissedersin.

I𝐝𝐞𝐚𝐥: İdeal Gün

Seninle ideal günü, olabildiğince çok şeyi sıkıştırmaktan ibarettir. Mini golf, film maratonları, eğlence parkı, paket restoran, banyo! Hepsini yapmak istiyor. sorun şu ki, ne kadar az zamanı olduğu konusunda sürekli endişeleneceğini biliyor. ): Seninle ideal zamanı tam bir ay olurdu.

J𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬: Kıskançlık

Ne zaman biri sana iltifat etse. "Kıyafetin çok güzel!" gibi en masum şey olabilir. Ve bu çocuk anında gidecek >:(. Ancak, bu duyguyla birlikte gelen bir gurur duygusu var. Mükemmelsin ve tamamen onunsun.

K𝐢𝐬𝐬: Öpücük

Beklenmedik bir şekilde. Çoğunlukla sevdiğin bir şey hakkında konuşurken, dudaklarını seninkine kenetlediğinde ve saatlerce uzaklaşmak istemediğinde. Öpücükleri tutku, sevgi dolu ve şehvetlidir. Dudakları bağımlılık yapar ve çok şükür ki size sık sık ihtiyacınız olanı sağlar.

L𝐨𝐯𝐞: Aşk sözcüğü

Tıpkı seni öptüğü sıklıkta! Bu ikikelimeyi ağzından duymadığınızda geçen bir gün (veya saat) yoktur. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin