44 changbin bf+

3.4K 148 26
                                    



—Changbin erkek arkadaş serisi—

•Bu çocuk çok tatlı, anlayışlı ve sevimli. Hiçbirimiz onu hak etmiyoruz, ama hadi rol yapalım.

•Birine aşık olduğunda çok açık olacağını düşünüyorum. Ve Hyunjin onunla kesinlikle dalga geçer.

•Sana çok iyi davranırdı.

•Üşüdüğünü düşündüğü ve bir şeyler yemeyi unuttuğunda, hatırlatmak için sana mesaj attığında ceketlerini ödünç almana izin veriyor.

•Bazen kendini ihmal etme eğilimindedir, ama asla fazla ileri gitmesine izin vermezsin.

•Çift geleneklerinizden biri, çalışmak yerine evde kalıp yüz maskeleri yapıp biriniz uyuyana kadar film izlediğiniz bakım günleridir.

•Çok rahatlatıcıdır ve aklını başından almana yardımcı olur.

•Changbin, ister öğle yemeğinde ne yediği, ister aptalca bir şey yaparken Jisung'un videosu olsun, yaptığı her şeyin fotoğrafını sana gönderecek türden bir erkek arkadaş. Özellikle turlarda olduğu gibi bir süre senden uzakta olduğunda veya bir süre yoğun bir programı varsa.

•Bana göre en sakinleştirici enerjiye Changbin sahip. O her zaman etrafındaki insanlar için oradadır. Neye ihtiyaçları olduğunu biliyor, ama ifade etmiyor ve bunu onlar için yapıyor, sanki Hyunjin'in kendisini rahatsız hissettirdiğini söyledikten sonra görsel rolü üstlenmek veya Felix'i evden çok uzaktayken bile oraya aitmiş gibi hissettirmek gibi. Tam olarak neye ihtiyacın olduğunu bilir ve bunu mutlu bir şekilde sağlar. Çok büyük bir kalbi var.

•Sen ve Changbin iletişimde çok iyisiniz. Kavga edersiniz, ancak onlarla her zaman çok sağlıklı bir şekilde başa çıkarsınız.

•Her şeyden çok, sen ve Binnie birbirinizin büyümesine yardım ediyorsunuz.


Senin için sevimli takma adlar

+Düğün Çiçeği: Çok sevimli göründüğünde veya özellikle sana aşık olduğunu hissettiğinde kullanılır.

+Taç Yaprağı: En çok kullandıklarından, özellikle ona bir şey yüzünden surat asarken.

+Benimki: Kıskandığında, özellikle çarpıcı göründüğünde (ki bu çoğu zaman)

Bebeğim: En sevdiği ve en sık kullandığı


Favori Randevular

Changbin basit şeyleri sever. Örneğin yıldızlara bakmayı ve senin göğsünde kıvrılmış halde seninle uykuya dalmayı seviyor. Parmak uçlarını belinde yukarı ve aşağı gezdirmeyi ve tüylerinin diken diken olmasını izlemeyi sever. Yanaklarına milyonlarca öpücük bastırdığında nasıl güldüğünü izlemekten hoşlanıyor.

Senin ve Binnie'nin yıldızları izlemek için en sevdiği yer, ortak dairenizin yakınındaki bir parkta bulunan bu büyük ağacın altı. Günbatımında oraya bir battaniye götürüp gökyüzünün pembe ve turuncudan derin çivit mavisine dönüşmesini izliyorsunuz.

küçük bir bilgilendirme yazısı bırakayım şurayabu kitabın gününü sizinle belirledik -cuma günü-aksi bir günde bölüm atmıyorumlütfen artık sormayı bırakın :d

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



küçük bir bilgilendirme yazısı bırakayım şuraya
bu kitabın gününü sizinle belirledik
-cuma günü-
aksi bir günde bölüm atmıyorum
lütfen artık sormayı bırakın :d

🌻

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin