Jeongin'in bilmeni istemediği 10 şey1- Ağabeyi seni ailesiyle ilk tanıştırdığında, Jeongin kalbi göğsünden fırlayacakmış gibi hissetti.
2- Seni ve ağabeyini her gördüğünde ölüyormuş gibi hissediyor.
3- O biliyor. Senin hakkında bu şekilde hissetmemesi gerektiğini biliyor. Ama elinden bir şey gelmiyor. O sana derinden aşık.
4- Onu ve ağabeyini okuldan sonra öğle yemeğine çıkardığın zaman sana aşık olduğunu anladığı gündü.
5- Ağabeyinin seni yanına getirmesini seviyor ama aynı zamanda bundan nefret ediyor. Seni görebildiği için seviyor ama ağabeyiyle birlikte olduğun için bundan nefret ediyor.
6- Seni defalarca öpmeyi hayal etti ve her zaman terlemiş bir yüzle uyandı.
7- Elini rastgele tutmaması için fiziksel olarak kendini tutması gerekiyor.
8- Küçük kardeşlerin büyük kardeşleri gibi olmayı istemesi normalken, Jeongin bunu daha başka bir düzeye taşır. Erkek arkadaşın olabilmek için ağabeyinin yerine geçmeyi çok istiyor.
9- Tarih dersinde kötü taklidi yapar, böylece ödevinde ona yardım edersin.
10- Ağabeyiyle çıkmaya başladığından beri her zamankinden daha çok ağlıyor.
veee bu serinin sonuna geldikk
bu da üzücüydü ;-;beklemediğim bir şekilde seri çok beğenildi akxolajakshaksksk
biraz reaction a devam edelim
bakalım bir sonraki serimiz ne olacakkk
(ben biliyorm :d)iyi okumalarr
kendinize iyi bakın 🤙🏻🌻