Felix'in bilmeni istemediği 10 şey1- Nintendonu kıran oydu... Onun söylediği gibi yanlışlıkla masadan iten köpek değildi. Ama gerçekten bir kazaydı, sadece sana (ve annesine) nasıl söyleyeceğini bilmiyordu, başının belaya gireceğini biliyordu.
2- Eski sevgilinin sen öğrenmeden 8 gün önce başka birini öptüğünü gördü. Sana söylemediği için hala kendini kötü hissediyor.
3- Depresif bir dönemden geçerken, sırf iyi olup olmadığını görmek için düzenli olarak ve rastgele odanagelirdi.
4- Jisung senden çok hoşlanıyor - Felix hayır diyor.
5- Bazen ebeveynlerin onu seninle karşılaştırır; Yaptığınız ve yapamadığınız her şeyi söylerler. Felix bundan nefret ediyor ve bir an için senden biraz nefret etmesine neden oluyor - bunu asla senin önünde yapmadılar (Felix neden olduğundan emin değil) Bu yüzden bilmiyorsun ve senin de bilmeni istemiyor bunun sadece kavga getireceğini biliyor.
7- Seni kelimelerin yetemeyeceği kadar çok seviyor.
7- Bir kez günlüğünü okudu. Neden diye sorduğunda, kendini savundu ve senin iyi olduğundan emin olmak istediği için yaptığını söylerdi. Ama gerçekte sadece seninle alay etmek için kullanabileceği bir şey arıyordu.
8- Sana son derece minnettar ve desteğin olmasaydı bu kadar ileri gidemezdi.
9- Bazen senden uzaklaşmak ve asla geri gelmek istemez.
10- Tanıdığı en havalı insansın.
serinin bitmesine son 2 ;-;🌻