Changbin'in bilmeni istemediği 10 şey1- Anaokulunda onun keçeli kalemlerini çaldığını biliyor. Senin yaptığını gördü ve çok kızmıştı. Ta ki sen, Changbin'i salıncaktan indirmeye çalışan çoçuğu itene kadar. O andan sonra sende sıkışıp kaldı.
2- Bir zamanlar 13 yaşındayken senden hoşlanıyordu, ama bunu aştı ve şimdi seni en iyi arkadaşı olarak görüyor.(!)
3- Sen onun en sevdiği kişisin.
4- Seni güldürmeyi çok çok çok çok seviyor - herhangi bir romantik sebeple değil, sadece gülmeni seviyor.
5- Seninle film geceleri en sevdiği geceler. Sakin hissetmesini ve her şeyin yolunda gitmesini sağlıyor (bir korku filmi izliyor olsanız bile)
6- Eski kız arkadaşlarından biriyle seni aklından çıkarmak için sevgili oldu. Eski kız arkadaşını sevdi, gerçekten sevdi, o zamanlar o kız onun için dünyalar demekti. Ama sen çok daha fazlasını ifade ediyordun. Bu yüzden onunla buluşmadan 10 dakika önce onu gözyaşları içinde aradığında; o kızla ayrılmaktan başka seçeneği yoktu.
7- Yalnız kalmaman için bir kez kasıtlı olarak seni evden dışarı çıkarmadı. Bunun için suçlu hissediyor.
8- Yanında uyumak (veya sadece senin varlığını bilmek) onu her zamankinden daha güvende hissettirir.
9- Seni bir erkekle gördüğü zaman aklını kaçırmış gibi hissediyor ama asla dışarıya yansıtmıyor. Özellikle de sana.
10- İkinizin sonsuza dek arkadaş kalacağınızı düşünüyor.
ahhh changbin
benim küçük perim 🧚🏼♂️🌻