59 minho a - z

1.6K 53 6
                                    

Minho ile A'dan Z'ye İlişki

Af𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧: Şefkat 

Diğer üyelere göre ölçülü bir şekilde şefkat gösterir; yine de bu, sana gösterdiği yolun daha az romantik olduğunu söylemek anlamına gelmez. Onu odanın diğer tarafından sana bakarken yakalayacaksın, parmaklarının belini sıyırdığını hissedeceksin, yatağının yanında küçük notlar bırakacak. 

B𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬: Bebekler

Bu çocuğu hiç bebekle gördün mü? Tabii ki çocuk istiyor ve özellikle onları seninle istiyor. Seninle tanışır tanışmaz, birlikte bir aile kurmanın özel bir şey olacağını biliyordu.

C𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬: Kucaklamalar 

Seni şaşırtıyor. Sadece seni kollarının arasına çekiyor ve sen güvende ve huzurlu hissediyorsun. O her zaman çenesini başının üzerine koyar ve hafif bir şekilde sağa sola sallanır. 

D𝐚𝐭𝐞𝐬: Randevular

Sen ve Minho çok rahat bir çiftsiniz! Oyun salonlarına, kafelere ve  parklara birlikte gidiyorsunuz. Herhangi bir sıradan geziyi romantik hale getirebilirsiniz. Ne olursa olsun onunla her zaman eğleniyorsun.

E𝐱𝐜𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠: Heyecan Verici An

İkiniz de hala birbirinizin etrafındayken midenizde kelebekler uçuşuyor. İlişkinizin gelişmesi yavaş ve şehvetliydi. Şimdi bile ikiniz de diğeriyle birlikte olduğunuz için şoktasınız. Bir tavlama repliği veya romantik bir jest.

F𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬: Arkadaşlar

Arkadaşları onun için mükemmel bir partner olduğunu düşünüyor. Onu huzurlu ve motive tutuyorsun. Her ikinizin de diğerinin ihtiyaç duyduğu denge olduğunu söylediler. Her koşulda güvende ve mutlu olduğunuzdan emin olurlar.

G𝐨𝐬𝐬𝐢𝐩: İnsanlar Sizin Hakkınızda Ne Diyor

Siz o kadar tatlısınız ki kimsenin diyecek kötü bir şeyi yok! İşleri gizli ve güvende tutarsınız, ikiniz de oldukça çekingen bireylersiniz. Bir şey söylerlerse, bu birlikte ne kadar iyi göründüğünüzle ilgilidir.

H𝐨𝐦𝐞: Ev Hissi

Onun çocukluk evi. Onu mutlu eden her şey oradadır. Ailesi, kedileri, sen etrafta olduğunda. Sizin için bile bir yuva haline geldi. Ailesi seni her zaman kollarını açarak karşılar.

I𝐝𝐞𝐚𝐥: İdeal Gün

Bir film günü. Rahat bir şekilde koltuğa yayılmış. Programı meşgul olmadığı bir gün için genellikle planınız budur. Planladığınız tüm filmleri izlemeye hazır hale getirmek için bir battaniyeyi paylaşır ve paket yemek sipariş edersiniz. Kediler de ara sıra size eşlik eder. O küçük  sahne onun en huzurlu ve sevgi dolu hissettiği andır.

J𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬: Kıskançlık

Şaşırtıcı bir şekilde onu kıskandırmak zor değil. Birisi seninle çapkın bir şekilde şakalaşmaya cesaret ederse kesinlikle bir miktar öfke hissediyor. O anda kendini, sakin ve kontrollü tutuyor ama, yalnız vakit geçirirken kıskançlığını gösterecektir.

K𝐢𝐬𝐬: Öpücük

Kendiliğinden. Tıpkı kucaklamaları gibi, onun tarafından ne zaman öpüleceğini asla bilemezsin! Çeneni parmaklarıyla tutacak ve yüzünün ve dudaklarınızın her tarafına küçük öpücükler bırakacak. Ayrıca onu birçok kez öpücüklerine gülümserken yakaladın. 

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin