50 seungmin bf+

2.5K 116 11
                                    



-Seungmin erkek arkadaş serisi-

İlkler

İlk randevu+

Seni ceketiyle elinden geldiğince koruyarak, dışarıda gök gürültüsü koparken, küçük bir kafenin kapısından içeri soktu. Yağmur o kadar aniden yağmaya başladı ki ikiniz de şemsiye ya da yağmurluk getirmeyi düşünemediniz.

"Sorun değil, sadece biraz su," diye alay etti Seungmin burnunu ona doğru kaldırdığında. Yüzünü nazikçe kurulamak için kazağının bir kolunun ucunu elinin üzerine çekti.

Tezgâhın arkasındaki kız siparişinizi almadan önce somurtkan ifadene güldü, ama Seungmin sevimli göründüğünü düşündü.

Kahveni aldıktan sonra çok daha mutluydun. Sen ve Seungmin pencerelerden birinin yanında bir masaya oturmuştunuz, böylece insanları izleyebilecektiniz. Bu da Seungmin'in geçen herkes hakkında neşeli şakalar yapması ve seni her güldürdüğünde gülümsemesini saklaması anlamına geliyordu.

İlk Öpücük+

Seungmin daha çıkma teklif etmeden önce öpüşmüştünüz. Bir keresinde, telefonunda sana bir şey göstermek için aniden döndüğünde yanlışlıkla onu öptün ve o seninle alay etmeyi asla bırakmadı. İlk başta dalga geçti, her takılmaya geldiğinde seni dudaklarının köşesinden öperek selamladı, sırf senin utangaç tavırlarını sevdiği için.

Daha sonraları bu konu hakkında Seungmin biraz pasifleşti çünkü senin duygularınla ​​oynadığını düşünüyormuşsun gibi hissetti. Bu yüzden seni gerçekten öptü, yüzünü ellerinin arasına alıp dudaklarını seninkine bastırdı. Sadece bir an sürdü, ama ikinizin de utangaç bir şekilde gülümsemesine ve uzağa bakmanıza neden oldu.

İlk 'Seni Seviyorum'+

Seungmin ilk yıl dönümünüzde kiraz ağaçlarının çiçek açmasını izlemek için Japonya'ya uçak bileti alarak seni şaşırttı. Ona daha önce defalarca görmek istediğini söylemiştin ve bu heyecanlanmanın ötesinde bir şeydi.

Seungmin'in biraz gergin göründüğünü söyleyebilirdin, ama sonunda Sakura ağaçlarının altında durup, altlarından yürüyen insanların üzerine pembe yaprak yağmuru yağdırana kadar nedenini anlamadın. Seungmin'in eli hafifçe titriyordu, ama bu yolculuğu haftalardır planladığını itiraf ederken sesi sabitti. Böylece uzun zamandır görmek istediğin ağaçların altında seni sevdiğini söyleyebilirdi.

Ne yaptığını gerçekten düşünmeden onu öptün. Seungmin onu öpmene izin verirken, rüzgar size bir jest yapıp kiraz pembesi çiçekleri üzerinize üfledi.

---

• Hyunjin ikinizi tanıştırır tanıtmaz başının belada olduğunu biliyordu.

• Yaptığın tek şey gülümsemek ve ona adını söylemekti ve neredeyse farkına varmadan başının üstüne çökmüştü.

• Diğer tüm çocuklar (özellikle Hyunjin), kayıp bir köpek yavrusu gibi seni takip etme şekli yüzünden onunla dalga geçti, ama sen onun hislerinden habersiz görünüyordun.

• Seungmin uzun zamandır senin için arkadaşlıktan daha fazlasını hissettiğini kabul etmeyi reddetti.

• Arkadaşlığınız çok neşeli ve tatlıydı. Sürekli seninle dalga geçiyordu ama herkes onun ne kadar aşık olduğunu görebiliyordu. Sana her şeyi anlattı, her yere davet etti ve sen yokken başkalarına hep senden bahsediyordu.

• Diğer insanların önünde sana nadiren dokunurdu, ama aslında sana sarılmayı ve yanağına veya başının üstüne küçük öpücükler kondurmayı severdi.

• Çok tatlıydın, sana karşı koyamadı.

• Sen (Hyunjin'in cesaretlendirmesiyle) ona karşı bazı şeylerin değiştiğini hissettiğini itiraf edene kadar bekledi.

• Yeni ortaya çıkan duygularını anlarken ikiniz de ilk başta yavaştınız, ama birbirinizin ne kadar iyi uyuştuğunuzu anlamak uzun sürmedi.

• Seungmin çok tatlı bir erkek arkadaştı. O hâlâ sana ilk gün ki gibi bakıyordu.

• Narin bir mücevhermişsin gibi sana sürekli dikkat ediyordu, eve döndüğünde onu aramanda ısrar ediyordu, böylece güvende olduğunu biliyordu ve sen istemedikçe insanların sana dokunmamasını sağlıyordu.

• Sen ve Seungmin, birbirinizin duygularına çok özen gösteren bir çiftsiniz. İlişkinizde kıskançlık ve tartışmalar nadirdir, çünkü her biriniz diğeriniz bir şey hakkında üzüldüğünde bunu fark etmekte çok iyisiniz.

• İkiniz de kucaklaşmayı sevseniz de, birkaç hafta ayrı kalabilirsiniz.

• Her zaman mesaj yazarsınız veya birbirinizi ararsınız. Meşgul olduğunuzda bile, kaldığı yerden başlayan bir ilişki türüne sahipsiniz.

• Bu, herhangi bir şekilde ayrı olmaktan hoşlandığınız anlamına gelmez, ancak siz bağımsız insanlarsınız ve kalbinizi kırmadan ayrı olabilirsiniz.

• Bu sadece birlikte geçirdiğiniz zamanın ikiniz için de gerçekten önemli olduğu anlamına gelir.

• Seungmin onun kıyafetlerini giymeni açıkça seviyor.

• Kapüşonlular, tişörtler, mücevherler ve daha nicesi.

• Çoğu zaman senin yanında olur, ancak bazen de yurduna gitmesi gerekir.

• Seungmin gerçekten yanında uyumayı çok seviyor. Etrafında olmak çok rahatlatıcı ve sana sarılmayı seviyor. Bunların herhangi birini yüksek sesle kabul eder miydi? Tabii ki hayır, ama yine de doğru.

• Tatlı olduğu kadar sert de olsa, Seungmin ile olan ilişkin olduğu kadar iyi çünkü bir arkadaşlık olarak başladı. Birbirinizi o kadar iyi tanıyorsunuz ki bu noktada diğer kişinin neye ihtiyacı olduğunu bilmek zor değil. İkiniz yapboz parçaları gibisiniz: Birbirinize mükemmel uyuyorsunuz.

hellööbirkaç haftadır vizelerim için uğraşıyordumo yüzden bölümleri düzenleyemedimsorry :[buyrun puppy bölümünüzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




hellöö
birkaç haftadır vizelerim için uğraşıyordum
o yüzden bölümleri düzenleyemedim
sorry :[
buyrun puppy bölümünüzzz


🌻

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin