—Felix erkek arkadaş serisi—「İtiraf」
Hastane+
"Vay canına," En iyi arkadaşın taşıdığı kocaman çanta ile yavaşça oturmadan önce hastane odana girerken gözlerin genişledi.
"Ben sadece temel malzemeleri getirdim," diye itiraz etti çantayı yatağına bırakarak. Çantayı açtı, aradığını bulana kadar içindekileri karıştırdı.
"Sevdiğin çikolatalı kurabiyelerim var, işler sıkıcı olduğunda izleyebileceğin The Breakfast Club ve Aladdin, hastane soğuk olduğu için daha fazla battaniye ve işte o, oyuncak tembel hayvanın Edward!"
Tüm bu jestin ardındaki nezaketin mi yoksa sevgili oyuncağını görmenin mi seni ağlatmak istediğini bilmiyordun.
"Felix, kalmak zorunda değilsin," dedin yine de Edward'ı ondan alarak. "Meşgul olduğuna eminim."
"Evet, ama sana bakmak benim için daha önemli," Sana gülümsemek için kafasını çantadan çıkardı. Gülümsemesi kalbini incitti.
"Ben de kendime bakabilirim, biliyorsun," diye somurttun, sağlam ayağınla ona küçük bir tekme atarak yatağından uzaklaştırdın.
Günün erken saatlerinde ameliyat edilen sol bileğine bakarak "Evet, görebiliyorum," diye alay etti.
"Bu sadece kırık bir kemik, Lix," dedin usulca. "Yakında daha iyi olacak."
"Bilgilerime göre, duyması gerçekten korkutucu olan komplikasyonları olan bir kırık," bakışlarını elindeki kurabiyelerin kabına çevirdi. "Ölebilirdin ya da başka bir şey."
Bu seni gülümsetti çünkü eğer hala aşırı dramatik davranıyorsa, o zaman sana gerçekten üzülmemişti.
"Tamam, belki ölmedin," diye itiraf etti ve sana bir kurabiye uzattı, böylece kendini zorlaman gerekmiyordu. "Ama yine de korkutucuydu."
"O kadar ciddi bir kırık değildi Felix," gülüyordun ama o gülmüyordu.
"Biliyorum," diye kızardı. "Ama senden hoşlandığımı sana söylemeden önce sana bir şey olmasını istemedim."
Bir an için nefesinin göğsünde sıkıştığını hissettin ve ne söyleyeceğini bilemedin. Senin sessizliğinin ardından Felix onu doldurmak için çabaladı.
"Yani senden gerçekten hoşlanıyorum. Seni bir arkadaştan daha çok seviyorum. Ama sen de aynı şekilde hissetmiyorsan sorun değil, anlarım ... "
"Ben de senden hoşlanıyorum," diye sözünü kestin. Yüzünün kızardığından emindin ama gülümsemeyi durduramadın.
"Bekle, gerçekten mi?" Şaşırmış bir şekilde sordu.
"Evet" diyerek başını salladığında yüzüne yayılan gülümseme o kadar büyüktü ki, sadece bakınca bile yanaklarını ağrıtıyordu.Felix günün geri kalanını hastane yatağında yanına uzanarak, yanaklarına öpücükler bastırarak ve sana kurabiye yedirerek geçirdi. Teknik olarak buna izin verilmez, ancak hemşireler bunun sevimli olduğunu düşündü.
Randevular+
Çikolatalı kurabiyeler yapmak:
"Neden en üst rafta un yok?" Felix mutfaktan sana seslendi. Dolapların açılıp kapanma sesi, çikolata parçalarını aradığın kilere kadar uzandı.