61 hyunjin a - z

1K 35 10
                                    


Hyunjin ile A'dan Z'ye İlişki

Af𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧: Şefkat

Sevgisini birçok farklı şekilde gösterir. Küçük dokunuşlar, fısıldanan sözler, sevgi dolu bakışlar aracılığıyla, her zaman sana göstermenin yollarını buluyor. Sana inanılmaz derecede aşık.

B𝐚𝐛𝐢𝐞𝐬: Bebekler

Tek çocuk olan Hyunjin, sonunda kiminle birlikte büyük ve sevgi dolu bir aile yaratacağına karar verdi. Kendinin bile olmayan diğer çocuklarla olan tatlı iletişimini görmek onun için bu planı pekiştirdi.

C𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬: Kucaklamalar

Kalıcı dokunuşların gerçek tanımı. Kollarını etrafına sardığında, ikiniz de kendi küçük dünyanıza girmişsiniz gibi olur. Kokusu tanıdık ve rahattır, vücudunun silueti sakinleştirici ve yatıştırıcıdır. Eğer mümkün olsaydı her an kucaklaşırdınız.

D𝐚𝐭𝐞𝐬: Randevular

O gerçek bir romantiktir. Bu yüzden randevularınız harika olmaktan başka bir şey değil. Müzeleri ziyaret etmek ve birlikte tarihi okumak, iskelelerden aşağı yürümek, havuzda yüzerken sırtına binmek... İstediğin her şey onun emri.

E𝐱𝐜𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠: Heyecan Verici An

Çoğu çift için bu yol olmadığından değil ama ikiniz de gerçekten birbiriniz tarafından büyülenmişsinizdir. Kalp ve ruh yoluyla bağlanırsınız, birbiriniz için yaşarsınız ve paylaştığınız mutluluk açıklanamaz bir şeydir. En gerçek haliyle ruh eşisiniz.

F𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬: Arkadaşlar

Sana tapıyorlar. Tıpkı Hyunjin gibi sana narin ve kırılgan oyuncak bebek gibi davranıyorlar. Tutkuların hakkında konuştuğunu duymayı seviyorlar ve Hyunjin'i tüm gelecek planlarına dahil etmeni daha da çok seviyorlar.

G𝐨𝐬𝐬𝐢𝐩: İnsanlar Sizin Hakkınızda Ne Diyor

Her türlü dedikodu. İkiniz de hakkınızda kötü konuşmaya cüret eden tek kişi, Hyunjin'in onların olmadığını kıskanan biridir. Fazla aldırmamalısın!

H𝐨𝐦𝐞: Ev Hissi

Yurtları. Diğerleri orada olsun ya da olmasın, ikinizin de en çok zaman geçirdiği yer burasıdır. Aynı zamanda sevgilinle tanıştığın yer.

I𝐝𝐞𝐚𝐥: İdeal Gün

Her zaman seni yıldızlara bakmaya götürmek istemiştir. Yere bir battaniye sererdi ve seni kolları arasına alırdı. Rahat ve sıcak. Evrenden ve kendi adınızı hangi yıldızlara vereceğinizden bahsediyorsunuz. Bir, iki öpücük alışverişinde bulunursunuz ama ikiniz de çekilmeye cesaret edemez. Mükemmel sevgilisi için mükemmel bir gece.

J𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬: Kıskançlık

O duygusal bir çocuk olduğundan küçük şeyler kalbini daha çok incitmeye meyillidir. Birinin sana açıkça baktığını görmek her zaman tatsızdır, ancak sana yaklaştıklarında bir çizgi çizer. Sahiplenici değil sadece korumacı.

K𝐢𝐬𝐬: Öpücük

Son kez olacakmış gibi öpüyor. Fiziksel olarak senin için nasıl hissettiğini ifade ederken dudakları saatlerce seninkine yapışır. Dudaklarınız birbirine dokunduğunda kelebekler bir görünüm kazanır. Her zaman nefes kesici ve canlandırıcıdır.

L𝐨𝐯𝐞: Aşk sözcüğü

O iki kelimeye değer veriyor ve senin için sırılsıklam olsa bile bunların hafife alınmaması gerektiğini biliyor. Sana her günün başında ve sonunda söyleyecektir.

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin