55

4K 66 8
                                    

Noel İçin Seul'e Geldiğinde

+

Chan

Gözlerin tekrar Chan'a baktı. İkiniz arabaya bindiğinizden beri, yüzündeki geniş gülümsemeyi gizleyemediği için etrafta başka hiçbir yere bakmadığını biliyordun. Gözleri seninkilerle buluşunca kıkırdamasını tutamadı.

"Üzgünüm," diye gülümsedi, bakışlarını yakaladığını bilerek, "Burada olmana çok sevindim." Ona doğru başını salladın, "Ben de burada olmaktan ve Noel'i seninle geçirmekten heyecan duyuyorum."

"Planladığım çok şey var," diye devam etti Chan, "Sen buradayken seni götürmek istediğim her şeyi listeledim."

"Öyleyse önümüzde yoğun bir hafta var sanırım." Chan yanaklarının kızarmaya başladığını hissedince geri çekildi, "Sadece Kore'de Noel'i olabildiğince çok deneyimlemeni istedim."

"Seninle burada olduğum için heyecanlıyım," diye güvence verdin, "Ne yaptığımız umurumda değil."

"Bunun asla unutamayacağın bir Noel olacağını bil," diye gülümsedi Chan, "Birlikte geçireceğimiz en iyi zaman olacak."

"Katılıyorum, Noel için gelip yeni bir yer keşfetmek güzel."

Minho

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho

Minho alışveriş merkezine girerken son dakika alışverişlerini yapan büyük insan kalabalığı anında çekildi. Büyümüş gözlerle Minho'ya baktın. "Noel için tüm aile üyelerime alacağım şeyler hakkında fikirlerini almak için burada olmana ihtiyacım vardı." Ona bakmaya devam ettin, "Bugüne kadar tüm alışverişini beklettin mi?"
"Yalnız alışveriş yapmak istemedim," diye savunmaya devam etti Minho

"Alışveriş merkezine girdiğimizde o kadar kalabalık olmayacağına eminim, Kore zaten her zaman bu kadar kalabalık güzelim."

"Noel'e sadece alışveriş yapmak için gelmedim."Cevap olarak Minho'dan bir kıkırdama geldi ve arabanın kapısını açtı, "Sadece birkaç saat sürecek, Noel alışverişinin tamamını harcamayacağız."
"Senin için bir şeyler seçebilmem için mi bekledin?" Ona sordun."Belki," diye itiraf etti arabadan inerek,
"Ama bu sadece bana yardım etmeni beklerken fikirlerine ne kadar değer verdiğimi göstermiyor mu?"
"Hala beni Noel arifesinde alışverişe sürüklediğine inanamıyorum."

stray kids reaction +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin