İlk Buluşmanızdan Sonra Nasıl Olurlar
+Chan
Chan o kadar mutluydu ki sanki bulutların üstündeydi. Seni kafasından çıkaramadı. Sana saçma bir şaka yaptıktan sonra çıkardığın sevimli kıkırdamalar, bozuk bir plak gibi zihninde tekrar ediyordu. Müziğine konsantre olmaya çalıştı ama sen her seferinde yaptığı işe bırakmasına neden oluyordun. Sonunda şarkı düzenleyemeye ara verdi ve yatağa yattı.
''Sorun ne Chan?'' Minho ortak odalarına geldi.
"Açıkçası bilmiyorum. Dünü düşünmeden duramıyorum. Randevu muhteşemdi." Chan arkadaşına bakarken iç çekti. Minho hafifçe kıkırdadı ve dostça Chan'ın omzunu ovuşturdu.
''Sanırım aşıksın dostum.'' Minho odadan çıkmadan önce Chan'ın yüzünde salakça bir gülümseme gördü ve onu düşünceleriyle baş başa bıraktı.
''Bence o haklı. Sanırım aşık oldum."
+
Minho
"Bize her şeyi anlatmalısın!" Minho seninle çıktıktan sonra dans odasına girerken Jisung bağırdı.
''Evet, zaten her zaman onun hakkında konuşuyorsun. Bahse girerim onu tekrar gördüğünde her şeyi kendi isteğinle anlatacaksın. İşte o zaman sonraki haftalarda farklı hikayeler duyacağız." Changbin güldü.
Minho, arkadaşlarına basit ama sevimli randevunuzdan bahsetmeye başladı. Hala kış olduğu için Minho'nun evinde sevimli bir randevu ayarlamaya karar vermiştiniz. Birlikte bir şeyler pişirmeye çalıştınız. Sadece çalıştınız ve sonunda biraz yemek sipariş etmiştiniz. Birlikte bir film izleyip ve saatlerce konuşmuştunuz.
''Bir süre sonra ona böyle sarıldım.'' Minho bunu Jisung'la göstermeden önce söyledi. ''Gerçekten harika bir buluşmaydı ve onu tekrar görmek istiyorum. Onu şimdiden özledim."
''Onu on beş dakika önce gördün!''
"Ve onu özledim!"