23 Kasım 2019 23:00 İzmir
Hava kararmış ve yağmur yağmaya başlamıştı. Yağmur sokaktaki tek ses olan gece kulübünün sesiyle ahenkli bir şekilde dans ediyordu.
İnce ince ve yavaş yavaş yağan yağmur birden hızlandı. Sağanak yağışa dönüştü.
İsmi Crystal Bar olan gece klübünün önünde siyah renkli bir Ranger Over durdu ve arabanın içinden üç erkek indi.
Üç erkeğin uzun boylu olanı sarışın, mavi gözlü ve zayıftı. Yeşil gömlek ve ten rengi bir kumaş pantolon giyinmişti.
Orta boylu olan Adem ise Siyah saçlı, mavi gözlü ve iri yarıydı.
Üçüncü erkek ise uzun boylu, kel, iriyarı ve güçlü kuvvetliydi. Mavi bir kazak ve siyah kot pantolon giymiş, kahverengi gözleriyle etrafı süzüyordu.
Sarışın erkek kel arkadaşına baktı. "Neye bakıyorsun Can?" diye sordu.
Can gülümseyerek Ademe baktı ve "hiç." dedi. Kolundaki Rolex saate baktı.
"Öylesine bakıyordum. Mekanın güzel gibi duruyor Cem."
Cem tebessümle "öyledir." dedi ve birbirine tezat olan üç arkadaş ağır adımlarla içeriye girdi. İçeriye girdikten hemen sonra sağdaki içki barın önündeki taburelere oturdular.
Adem en son taburedeki sarışın, diğer kızlara nazaran daha uzun boylu olan, ela gözlü güzel kadına baktı. Gülümsedi ve işaret parmağıyla gizlice onu gösterdi.
"Şuradaki hafif esmer ve sarışın kadın kim?"
Cem sırıttı ve "ne o?" dedi.
"Aşık mı oldun?"
Adem büyük bir kahkaha tufanı kopardı ve içkisinden bir yudum aldı. Likör boğazını yakarak aşağı inerken gülmesine bir son verdi.
"Saçmalama oğlum. Ben aşık olur muyum?"
Cem küçümseyici bir tavırla "Belli olmaz senin işin." dedi.
"Kızın ismi Deniz. Her zaman buraya gelir. Bir saat gibi durup gider. Ama hiç heveslenme yüz vermez sana."
Adem sırıttı ve "Nedenmiş o?" dedi.
"İki haftadır yazıyorum. Hâlâ yüz vermedi."
Adem bir kez daha sırıttı. "Sen işi bilmiyorsun." dedi. Ayağa kalktı. Gülümseyerek kıza baktı ve yanına oturdu.
Sonra kıza bir daha baktı. Kıza tekrar baktığında ne kadar güzel olduğunu bir kez daha fark etti.
Deniz siyah ama rengarenk çiçekli, kısa bir etek, siyah kolsuz bir tişört ve kırmızı deri bir ceket giymiş, bacak bacak üstüne atmıştı.
Adem, Denizin biçimli ve uzun bacaklarına sonra da yüzüne baktı. Kırmızı rujlu dudağını öpme arzusu hissetti. Kendine engel oldu ve sordu.
"Size eşlik edebilir miyim?"
Deniz gülümseyerek "Neden olmasın?" dedi. Elini uzattı.
"İsmim Deniz."
Adem gülümsemeyle "biliyorum." dedi ve kendisine uzatılan eli sıktı. Sonra büyük bir pot kırdığını anladı.
Deniz tek kaşını kaldırarak Adem'e baktı ve "nasıl?" diye sordu.
"Arkadaşım söyledi. Bu arada benim adım da Adem."
Deniz "anlaşıldı." dedi.
"Siz de beni tavlamak isteyen birkaç erkekten birisiniz."
"Sizin gibi kainat güzeline sadece bir kaç kişinin aşık olacağını hiç sanmıyorum."
Deniz güldü. "Teşekkür ederim." dedi. Sonra "bir şeyler ısmarlayayım size." diye ekledi. Sonra dediğine şaşırdı. Ademin çekim alanına girdiğini fark etti. Kendine kızdı.
"Aynısından olabilir."
Deniz "tamam." dedi ve barmene işaret etti.
Barmen bir bardak tekila doldurdu ve Adem'e uzattı.
Adem teşekkür ederek bir yudum içti ve Denizin dudaklarına baktı.
"Dudaklarınızın çok güzel olduğunu daha önce size söyleyen oldu mu?"
Deniz Adem'e doğru biraz eğildi. "Evet oldu." dedi. Hiç mütevazi davranmaya niyeti yoktu.
"Ama bunu söyleyen sizin kadar ilgimi çekmemişti."
Adam tebessüm etti. O da Denize doğru biraz eğildi ve dudakları birleşti. Adem elini Denizin bacaklarına götürdü. Okşadı, okşadı ve okşadı. Alt dudağını öperek elini eteğinin altına doğru götürdü. Dudağını geri çekti.
"İsterseniz ben de evimde size bir şeyler ısmarlayabilirim."
Deniz hafifçe dudağını ısırarak "tamam." dedi. Ademin yüzünü tuttu ve ona bir öpücük daha hediye etti. Sonra bir daha, bir daha ve bir daha öpücük ediye etti. Kendine neden engel olamadığını düşünerek ayağa kalktı. Sonra kendini akışa bırakmaya karar verdi.
Ardından Adem de ayağa kalktı. Kolunu Deniz'in beline sardı ve Can ile Cemin şaşkın bakışlarıyla beraber dışarı çıktı.
💀BÖLÜM SONU💀
Okumaya başladığınız tarihi belirtirseniz çok mutlu olurum.
Oy ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.
İnstagram: cengiz_samet_tom7
Twitter: @BOSS_ZEH_3_18 - @WitcherTica - @votkavevoronko
Yazmaya Devam Ettiğim romanlarımı aşağıya bırakıyorum.
Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)
Havadis (Habercilik)
Hun Kızı (Tarihi Kurgu)
İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)
Kartalın Laneti (Mitolojik/Fantastik)
Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)
Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)
Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)
Bir bilgilendirme yapmak isterim ki bunu yazarken 16 yaşında bir ergendim fpföğcövğcmv. Ona göre yorum yapmanızı tavsiye ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Katili "Koleksiyon" (+18) (Tamamlandı)
Misterio / Suspenso+18 Bölümler vardır. Şimdiden söyleyeyim. İstemeyen okumayabilir. Küçük yaştakiler hatta hiç okumasın! Polisiye kitaptır. İçinde erotik bölümler de olacak olsa o amaçla yazılmamıştır. Herkesin dikkatine! Sonradan bana ahlak dersi vermeye kalkmayın s...