disclaimer: cu toate ca iubesc extraordinar de mult comentariile si ma motiveaza enorm, nu voi accepta comentarii cu orice fel de slur, intrigare la ura/discriminare, invalidarea unui personaj, a persoanei mele sau a unei minoritati, invalidarea sanatatii mintale, mentionarea religiei etc., aceste comentarii vor fi sterse, iar utilizatorul blocat.
Taehyung era un doctor și pe cât de normal ar fi sunat asta, el nu era un doctor normal. Dacă restul doctorilor ar fi spus să te oprești din fumat, Taehyung te-ar fi încurajat să continui să fumezi pentru a avea mai multe cunoștințe în ceea ce privește cancerul pulmonar.
Acest lucru a cauzat de-a lungul anilor ură pentru tânărul doctor, dar acestuia nu-i păsa acest mic amănunt în condițiile în care Jungkook era lângă el.
Jungkook fusese prietenul luu din liceu, iar mai târziu a devenit iubitul lui din luceu, iar peste câțiva ani a devenit iubitul lui pe viață.
Taehyung îl iubea mult pe Jungkook și nu rata nicio ocazie din a-l răsfață.
Cel mai mult iubea când îi lua o suviță lungă din părul lui maroniu și i-o dădea după ureche, Jungkook chicotind ușor de fiecare dată.
Jungkook înseamna extrem de mult pentru el și ar fi fost în stare să-l aducă și în fața altarului, dacă i s-ar fi permis acest lucru, dar din păcate trăiau pe continentul greșit și nu era deloc ușor să se mute într-o țară unde ar fi fost primiți cu brațele deschise și mințile la fel de dechise.
Chiar dacă majoritatea populației tinere din Coreea era de acord cu relațiile de același sex, guvernul ce era constituit din bărbați bătrâni ce încă erau marcați de războaiele din trecut, nu erau de acord cu așa ceva.
"Kookie." A șoptit Taehyung ușor, Jungkook cutremurându-se când a auzit vocea acestuia joasă. Și-a ridicat ușor capul și a privit ochii îndurerați al lui Taehyung. Îl durea pentru că Jungkook era rănit.
Taehyung a apăsat ușor bucata de vată înmuiată în rivanol pe obrazul stâng al lui Jungkook. O făcea cât de încet putea, deoarece nu voia că Jungkook al lui să sufere mai mult decât o făcea.
Fața și mâinile lui erau acoperite în sânge și știa cât de dureroase puteau fii rănile, dar acesta nu se plângea.
"Ce ți-am spus despre intratul în niște bătăi?"
Jungkook și-a lăsat capul în jos, privindu-și mâinile lovite, în timp ce Taehyung avea grijă de obrazul său.
"Să nu mai fac așa ceva." Taehyung a murmurat ușor aprobator și și-a lipit buzele calde de tâmpla acestuia.
"Să nu o mai faci. E ultima oară când vreau să te vad rănit."
"Te iubesc, hyung."
"Și eu te iubesc, Kookie." Privirea doctorului s-a mai îndulcit puțin chiar dacă încă nu-l iertase pe Jungkook complet. Băiatul îi promisese ca niciodată să nu mai intre în lupte, dar a întrerupt promisiunea, iar Taehyung era dezamăgit, deoarece Jungkook nu ținea aproape deloc la propria persoană și intra ca orbul într-o bătaie.
"Hyung!" A șuierat printre buzele sale Jungkook când Taehyung a apăsat mai tare pe o rană de a sa, simțind cum tot obrazul îi arde.
"Trebuie să curăț bine, Jungkook. Ai vrut să te bați, acum suferă." A vorbit acesta calm. Foarte rar Taehyung era nervos sau iritat. De mai bine de zece ani, de când îl cunoștea pe Taehyung, Jungkook l-a văzut o singură dată pe acesta nervos când o asistentă a încurcat medicamentele pacienților lui, ambii murind.
"Dar, hyung, am făcut-o pentru tine." Taehyung și-a oprit mișcările și a ridicat chipul lui Jungkook la nivelul ochilor săi. Putea vedea sinceritatea în ochii lui. Brusc, a simțit în stomac acel sentiment major de vinovăție. Jungkook era rănit din cauza lui.
Brunetul i-a luat chipul între degetele sale lovite și i-a zâmbit ușor, încercând să nu bage în seamă sentimentul arzător din obraz.
"A zis niște lucruri urâte despre tine, iar tu știi cât de mult urăsc când cineva vorbește urât despre tine."
"Kookie, iubire." Taehyung și-a trecut ușor degetele lungi prin părul acestuia și i l-a dat după urechi. "Curajosul meu." I-a sărutat ușor nasul. "Te iubesc atât de mult, Kookie." I-a sărutat ușor buzele.
Jungkook a murmurat ceva în sărut, iar inima lui Taehyung s-a înmuiat.
"Știu, hyung. Și datorită ție nu mi-a fost teamă să-l bat pe Yoongi."
"Cine?"
"Min Yoongi."
Vata din mâinile lui Taehyung a căzut pe podea. Îi urechile sale se derula același nume pe care spera că nu-l va mai auzi niciodată.
Min Yoongi.
_________
~taegikook
~top taehyung
~switch jungkook
~bottom yoongi
~conține subiecte sensibile
~relație între persoane de același sex ~consumarea de droguri și alcool
~violență fizică și verbală
~limbaj licențios
~boli psihice
~acte de sinucidereȚin să menționez că nu sunt de acord cu consumul de droguri și alcool sau cu violența de orice natură.
__________
Cum vi s-a părut?
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.