Jungkook mângâia ușor firele de păr blond ce stăteau în ochii frumoși ai lui Taehyung. Iubitul său stătea în poala sa dormind, iar el avea puțin timp pentru a se gândi.
După ce Taehyung îi spusese totul despre trecutul său, abia atunci a realizat comportamentul lui Taehyung de-a lungul anilor. Era clar că Yoongi îi cauzase o traumă.
Își amintea cu durere cât de rănit arăta când l-a văzut prima dată pe holurile școlii sale. Își amintea cum acesta bâlbâia și încerca să-l evite cât mai mult. Își amintea reacția lui Taehyung când i-a mărturisit că-l place.
Acum realiza că toate momentele sale de la început în preajma lui Taehyung au adus pură agonie în sufletul acestuia deja distrus, dar Jungkook avea speranță în el.
El fusese pansamentul lui Taehyung și-l ajutase să se transforme în bărbatul puternic și frumos care era în aceste zile.
Taehyung era un om puternic. În timp ce se luptă cu fantomele trecutul, el mai era puternic și pentru Jungkook, iar brunetul îi era recunoscător toată viața sa pentru lucrurile care le-a făcut pentru el.
Taehyung a muncit pe brânci pentru a putea închiria un apartament mic în Seoul, în care s-au mutat când Taehyung a dat la facultate, Jungkook mutându-se la o școală din capitală. A fost la fiecare spectacol lângă el și l-a susținut mereu, oricât de imposibilă ar fi fost dorința lui.
Jungkook era un dansator coregraf ce lucra la o agenție cunoscută de idoli. Îi plăcea în timpul liber să filmeze momente din viața lui de zi cu zi și a lui Taehyung și să le editeze. Îi mai plăceau și jocurile pe calculator. Dar nimic nu-i plăcea la fel de mult la cum îl plăcea pe Taehyung.
"Prințul meu chipeș care m-a salvat." Acesta a sărutat ușor fruntea lui Taehyung și a zâmbit larg când a văzut zâmbetul ce s-a format pe buzele lui Taehyung inconștient.
Jungkook a luat perna ce întruchipa un iepuraș roz și a pus-o în brațele lui Taehyung, care a luat-o imediat în brațele sale și s-a încolăcit în jurul ei. În mod normal Taehyung ar fi făcut așa cu corpul lui Jungkook, iar băiatul iubea când se întâmpla asta, dar trebuia să se gândească și la Taehyung care ar fi urmat să se trezească într-o poziție inconfortabilă ce i-ar fi cauzat mari dureri de mușchi.
Jungkook a zâmbit tâmp când a văzut poza de pe dulapul din fața lor ce întruchipa seara în care ei au ieșit pentru prima dată împreună, iar lângă ea era poza făcută din seară în care a fost cerut în căsătorie de către blond. Amândouă fuseseră făcute în același loc, la o diferență exactă de zece ani.
De trei ani erau logodiți în felul lor și încă așteptau ocazia când vor deveni și acte o familie, deoarece uneori era oribil pentru ei.
Acum un an, Jungkook și-a rupt piciorul și s-a lovit destul de rău la cap când a alunecat pe o podea udă, și a fost dus la alt spital decât cel la care lucra Taehyung.
Iar în toată perioada în care Jungkook a fost în spital, lui Taehyung nu i-a fost permis să-l viziteze pe Jungkook, deoarece nu făcea parte din familia lui.
Dar când a fost extenuat, Jungkook nu a putut face un pas singur fără ca Taehyung să-i sufle în ceafă timp de două luni.
I-a plăcut să aibă atât de mult timp liber împreună cu iubitul său, dar chiar și așa nu ar mai vrea să retrăiscă experiența.
Taehyung a înjurat puternic și și-a deschis ochii nervos când și-a auzit telefonul sunând puternic. Era soneria care și-a pus-o pentru momentele în care spitalul îl suna. Jungkook a scos și el o înjurătură, dar în șoaptă, știind că lui Taehyung nu-i plăcea să-l audă cum înjura.
L-a văzut pe Taehyung cum a sărit imediat din pat după ce apelul s-a încheiat și a fost acoperit de frigul încăperii, căldura lui Taehyung dispărând.
"Un accident oribil. Multe victimeㅡ"
Jungkook s-a dat jos din pat, având cheia de la mașină în mână.
"Te conduc."
Taehyung s-a apropriat de Jungkook și l-a sărutat scurt pe buze.
"Mulțumesc. Ești cel mai tare, iubire."
Jungkook a chicotit și l-a urmat afară din casa lor precum o porumbel în dragoste zăpăcit.
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.