cum totul s-a glumit

339 72 4
                                    

Jungkook dormea ușor la pieptul lui Taehyung, când a auzit telefonul acestuia cum a început să vibreze. Era trecut de două dimineața și nu putea să doarmă, deoarece rare erau momentele în care ar fi petrecut o noapte întreagă cu Taehyung.

S-a ridicat ușor de pe pieptul acestuia și i-a așezat plușul de pe jos, deoarece știa că Taehyung s-ar fi trezit dacă nu ar fi simțit ceva în brațele sale. A luat ușor telefonul de pe noptieră și s-a dus cu el în bucătărie, închizând toate ușile în urma sa.

A înjurat puternic când a văzut că persona care îl apele era femeia pe care o ura cel mai mult. Știa că femeia își făcea doar meseria, dar ăsta nu era un motiv destul pentru care să nu o urască.

A apăsat pe butonul verde, auzind imediat vocea enervantă a asistentei Lee.

"Domnule Kim, pacientul dumneavoastră Min Yoongi a încercat să se sinucidă. Acum este sedat一" Jungkook a închis telefonul. Dacă era sedat înseamna că nu avea să fie conștient pentru următoarele ore, ore în care ar fi stat în brațele calde ale lui Yoongi.

Nu făcea acest lucru pentru că îl ura pe Yoongi, dar pur și simplu s-a săturat ca pacienții să fie mereu prioritatea acestuia. Oricum, nu ar fi fost prima dată când Jungkook ar fi făcut asta.

Și el și Taehyung meritau un somn bun împreună, fără să mai fie întrerupți de tot felul de telefoane.

Jungkook și-a luat locul în brațele lui Taehyung și și-a închis ochii pentru a adormi, dar nu a putut.

Un gând tot îi măcina mintea.

Cât de distrus era cu adevărat Yoongi?

Jungkook l-a întâlnit pe Yoongi acum câteva zile în urmă, și din primul moment și-a dat seama că acesta nu era bine. Era pe departe de a fi bine.

Iar acum când afla că Yoongi încercase să se sinucidă, se simțea oarecum vinovat.

Acum câteva zile

Jungkook a trântit ușa de la mașină în urma lui, îndreptându-se spre ieșirea din alee. Nu se afla la locul său obișnuit unde îl aștepta pe Taehyung, deoarece nu a găsit un loc liber și nu putea sta în strada principală a unui spital. Niciodată nu știai când începe convoiul de ambulanțe.

Jungkook a văzut doi băieți în fața lui care se țineau de umeri și râdeau zgomotos. Jungkook a trecut pe lângă ei, fără să-i bage în seamă, dar apoi s-a oprit.

"Cel mai praf doctor e puștiul ăla de Kim. Te duci la el cu o răceală și inventează un nou cancer."

"Retrage ce ai spus." Râsul celor doi s-a oprit instant, iar unul dintre ei a luat-o la fugă imediat ce a văzut mușchii lui Jungkook. Își învățase lecție că nu trebuia să se pună cu cineva mult mai puternic decât el.

"Pur pariu că Kim și-o ia în cur în fiecare noapte ca ultima curvă depravată." Jungkook s-a apropiat de acesta, iar următorul lucru pe care l-a simțit a fost cum pumnul său s-a înfipt în maxilarul bărbatului.

Acesta a rămas pe poziții și l-a lovit pe Jungkook cu piciorul în burtă. Brunetul s-a chircit la pământ de durere. Acesta a profitat de ocazie și a început să dea cu piciorul în fața lui Jungkook.

Jungkook i-a prins piciorul și l-a trântit pe jos, iar apoi s-a urcat deasupra lui și a început să-i servească pumni ca pe bandă rulantă.

"Nu. Mai. Vorbi. Așa. Despre. Taehyung." A spus acesta pe o voce groaznic de serioasă, continuând să-l lovească.

Nu mai putea judeca corect în acel moment, deoarece judecata sa o luase razna când Taehyung a fost jignit pentru sexualitatea sa. Toate până la un punct, iar sexualitatea lui Taehyung era punctul lui, deoarece numai el știa prin ce a trecut Taehyung după ce i-a mărturisit mamei sale că era homosexual. Taehyung n-ar fi trebuit să fie niciodată judecat pentru sexualitatea sa, dar unii oameni chiar nu-și puteau ține mințile deschise și gurile închise.

Jungkook s-a ridicat de pe victima sa când a văzut că acesta mai avea un pic și leșina.

"Spune-i lui Taehyung că-l salută Min Yoongi." Jungkook și-a continuat mersul, știind că deja întârziase pentru a-l lua pe Taehyung.

side effects ||taegikook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum