cum totul s-a stabilit

284 69 4
                                    

"Taehyung?" Jungkook s-a apropiat de iubitul, înfășurându-și mâinile în jurul gâtului acestuia. Taehyung ținea o foaie în mâna lui, dar nu s-a uitat la ea, deoarece dacă Taehyung ar fi vrut ca el să vadă acea hârtie i-ar fi arătat-o. Chiar dacă erau logodiți, cu siguranță și căsătoriți dacă ar fi avut acest drept, spațiul personal era ceva foarte important.

Dacă o persoană chiar te iubește adevărat, ar fi sinceră cu tine și nu ți-ar da motive ca să-i încalci spațiul personal.

Dragostea înseamna respect, înțelegere, tandrețe și un umăr pe care să-l îmbrățișezi indiferent de starea pe care o aveai.

Iar Jungkook știa că Taehyung nu avea nimic să-i ascundă. Taehyung mereu i-a spus adevărul indiferent de consecințe, chiar și în cazul lui Yoongi, iar din datorită acestui fapt, brunetul se îndrăgostea din ce în ce mai mult de Taehyung.

Nu poate exprima în cuvinte ce Taehyung îl făcea să simtă. Taehyung era ceva special ce îi oferea ceva special.

Taehyung și-a lăsat capul pe umărul lui Jungkook, nasul său atingându-i gâtul îmbăiat în colonia sa.

"Parcă nu-ți plăceau mirosurile." A spus Taehyung cu un zâmbet șiret pe buzele sale, uitând pentru câteva secunde de problemele care se aflau în mâinile sale.

"Dar îmi placi tu." Mâinile lui Jungkook au coborât pe gâtul blondul până la cămașa acestuia, desfacând câteva capse. "Acum pot să te plac mai bine." Taehyung a scos un mârâit când a simțit mâinile reci ale lui Jungkook cum se plimbau pe pieptul lui. "Atât de frumos, atât de perfect, încât te-aș putea mânca de viu."

"Și de ce nu mă mănânci? Fundul meu te aștepteată de ani."

Jungkook s-a tresat imediat de lângă Taehyung.

"Kookie baby nu e dominant." Taehyung a scos un mic râset și l-a tras pe Jungkook în poala sa.

Taehyung mereu a fost genul de persoană pe care să-l nu intereseze poziția în pat, lui plăcându-i ambele poziții, dar Jungkook nu-i oferea această oportunitate, deoarece Jungkook, de la naștere, a fost ținut în puf de către mama sa, astfel el crescând foarte depedent de cei din jurul său. Singurele momente când ieșea din carapacea sa protectoare era când cineva se lua de Taehyung. Nimeni nu-și permitea să se ia de Taehyung.

Dar imediat după ce termina cu mascarada sa de băiat rău, Jungkook fugea la Taehyung, care imediat l-ar fi tratat cu niște morală, îmbrățișări și sărutări.

"Baby, este vorba de Yoongi." Taehyung i-a dat foaia din mâinile sale lui Jungkook, care a început să o citească cu un mic botic pe fața sa. Mâinile sale s-au dus către coapsele lui Jungkook, apucându-le puternic, deoarece nu știa cât de mult se putea controla atâta timp cât acel botic era pe fața lui Jungkook.

Ochii brunetului, în care Taehyung putea vedea stele cerului, au trecut rapid peste cuvintele așezate pe foaie. Când a văzut numele și semnătura iubitei idolei sale principale, a înghițit în sec. Dacă acela era un act scris de Byulyi înseamna că tot ce scria acolo era adevărat și foarte precis.

A întors foaia și a început să citească și informațiile primite de la Yoongi.

Yoongi era cu adevărat frânt în mii de bucățele, dacă măcar asta s-ar putea potrivii stării în care acesta era.

Când a citit ultimul rând de pe foaie, a realizat ce îi cerea de fapt Taehyung. Era cel mai bun lucru pentru amândoi. Singura modalitate ca amândoi să se vindece de fantomele trecutului și să poată trece la un următor nivel al vieții lor era uniunea lor.

Vizitele de la spital nu era îndeajuns.

Cei doi trebuiau să fie mult mai apropiați, iar Jungkook era gata să facă acest mic efort pentru Taehyung.

Nu-i păsa că dacă Yoongi ajungea iubitul lui Taehyung. Tot ce conta pentru el era fericirea lui Taehyung. Dacă blondul era fericit, atunci și el era fericit.

Și știa că Taehyung nu l-ar fi lăsat, Taehyung era mult mai mult decât atât. Când Taehyung iubea ceva, el chiar iubea acel lucru.

"Sunt de acord ca Yoongi să locuiască împreună cu noi." Jungkook a simțit cum două brațe se înfășoară puternic în jurul lui.

"Mulțumesc."

side effects ||taegikook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum