Taehyung mergea agale pe holul principal al spitalului. Terminaseră discuția din acea seară cu Yoongi, iar Jungkook a plecat la mașină pentru a cumpăra ceva de mâncare pentru ei, cât timp Taehyung a terminat hârtiile pe ziua aceea.
Imediat ce a primit un mesaj de la Jungkook că mâncarea a fost cumpărată și era gata pentru devorat, Taehyung și-a pus halatul alb în cuier și s-a îmbrăcat cu sacoul lui, vrând să părăsească cât mai curând acel spital.
Își iubea meseria foarte mult, dar numai în momentele în care era pus să muncească peste program și nu era plătit în plus, iar conducătorul spitalului, terminase o facultate de economie, muncea maxim opt ore pe zi, munca lui constituind în semnarea unor hârtii, și primea mult mai mulți bani decât el, o persoană care salva vieți.
"Doctor Kim!" Taehyung a înjurat puternic, iar când a vrut să grăbească pasul pentru a se preface că nu a auzit acea voce ce avea să-i ia din timpul său liber dedicat logodnicului său, blonda, sursa zgomotului, era în fața lui gâfâind.
"Doctor Kim, doresc să vorbim despre pacientul dumneavoastră Min Yoongi." Ochii lui Taehyung au sclipit a atenție.
"Vrei să-mi mărturisești indirect că ai ținut secret informații vitale legate de starea pacientului meu?" Tânăra blondă s-a uitat la picioarele sale.
"Am vrut să am un raport complet înainte să vă spun."
Taehyung i-a luat dosarul din mână.
"Du-te acasă și odihnește-te, sunt singur că Hyejin te așteptă." Blonda a roșit, iar cu o plecăciune și-a luat rămas de la bun său coleg de facultate. Chiar dacă păreau ca niște doi străini în timp ce lucrau, Taehyung și Byulyi erau niște prieteni minunați în timpul liber.
Majoritatea motivelor pentru care Taehyung se enerva pe aceasta se datorau faptului că blonda știa mult prea bine cum lucrează mintea lui Taehyung, iar blondul mereu reușea să facă mare zarvă pe subiectul acesta, în timp ce Jungkook și Hyejin râdeau de ei ca niște doi idioți.
În plus, blonda nu putea fi supărată pe Taehyung, deoarece datorită lui și a lui Jungkook a întâlnit-o pe Hyejin.
Taehyung a deschis ușa mașinii lui Jungkook și și-a lipit imediat buzele de ale acestuia.
Mâinile sale s-au dus imediat către fundul acestuia, apucându-l ușor, Jungkook scoțând un mic zgomot când a simțit unul dintre degetele acestuia la intrarea sa prin pantalonii săi de trening subțiri.
"Dacă nu aș ști că mâine ai ore de dans toată ziua, nu aș regreta să fac sex cu tine în mașina asta nenorocită." Taehyung a spus, respirând greoi în urechea lui Jungkook.
Oricât de mult ar fi vrut ca actul să fie continuat, Jungkook știa cât de mult i-ar fi trebuit a doua zi proprietatea de a merge normal.
"Nici măcar un pic blowie? Din cauza mea ai o erecție." Taehyung a rânjit ușor.
"Mâine trebuie și să vorbești, dragoste." Jungkook deja se sărutase de Taehyung și a pornit motorul mașinii.
"Să fii tu primul care vine și spune că vrea sex, că de nu, jur, Kim Taehyung, că-ți voi arunca în cap lingura din lemn de ne-a dat-o mama ta."
"Iar apoi, Kim Jungkook, o să te forțez să-ți iei liber o zi de la muncă și să o petrecem stând în pijamele, mâncând pliculețele de ramen uitate în dulap, ce pun pariu că au expirat, uitându-ne la 'Doctor House'."
"Și 'Doctor G'?" A întrebat Jungkook entuziasmat.
"Și 'Doctor G'." Taehyung a chicotit ușor la entuziasmul iubitului său.
Când era cu Jungkook, uita de tot altceva, deoarece Jungkook era universul lui.
S-a uitat atent la chipul lui Jungkook ce era atent la drum, uitând complet de dosarul lui Yoongi peste care trebuia să se uite.
"Atunci, Kim Taehyung, mâine după ce vin de la studio vreau să-mi ceri să fac sex cu tine." A spus Jungkook când au ajuns la un semafor roșu.
"Sună ca un plan pentru mine." Și-a dat Taehyung drumul la gură, uitând de partea în care el primea o lingură în cap. Deobicei primea în cap pantofii pe care îi lăsa aruncați peste tot, ce-l făceau pe Jungkook să se împiedice.
Jungkook era cel mai bun lucru în viața lui Taehyung, iar blondul nici măcar nu se gândea să nege acest lucru.
____________
Soft taekook moments:(
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.