"Taehyungie..." A murmurat ușor Jungkook, mâna sa trecând ușor prin părul blond și înfoiat al lui Taehyung. Blondul și-a deschis ușor ochii și a zâmbit cald pe jumătate adormit când a întâlnit ochii precum bolta cerească ai lui Jungkook.
Taehyung l-a tras pe acesta mai aproape de el până când buzele lor s-au atins.
"Ce s-a întâmplat?" Taehyung a murmurat peste buzele acestuia. Era ceva neobișnuit pentru Jungkook să fie primul care se trezea. Brunetul obișnuia să doarmă mai mult decât Taehyung, deoarece 'patul îl iubea pe el mai mult' decât pe Taehyung.
Jungkook i-a prins mâna acestuia și și-a împreunat degetele cu ale acestuia.
"Taehyungie, am făcut ceva foarte greșit. Îmi pare rău." Taehyung a prins fața lui Jungkook între degetele sale lungi, lipindu-și fruntea de a acestuia.
"M-ai distrus din nou o eșarfă?" Jungkook a roșit puternic la amintirea cum i-a distrus eșarfa lui Taehyung. Era o amintire extrem de care îl făcea extrem de rușinat și timid, deoarece ce a făcut cu eșarfa preferată a lui Taehyung a fost ceva extrem de personal și extrem de personal.
Lungă scurtă poveste, Taehyung l-a găsit pe Jungkook cum avea înfășurată eșearfa sa favorită în jurul penisului său pe post de cock ring.
Taehyung a stat pe el supărat o săptămână întreagă după ce l-a găsit în acea ipostază, deoarece Jungkook încălcase nu doar una, ci patru reguli importate în relația lor.
Taehyung nu era genul de persoană kinky care să aibă o grămadă de reguli, dar Jungkook trebuia să fie ținut în frâu cumva și să se asigura că acesta era în perfectă siguranță și când el nu era lângă el.
"Nu." A spus acesta într-o voce mică.
"Atunci nu ai pentru ce să-ți pară rău."
"E despre Yoongi." Fața lui Taehyung s-a încruntat.
"Ce ai să-mi spui despre Yoongi?" Jungkook putea simți vocea acestuia rănită. Se simțea și mai rău pentru că nu i-a spus lui Taehyung la timp.
"Azi-noapte, a încercat să se sinucidă." Taehyung a rămas inexpresiv.
Îl durea.
Întoarcerea lui Yoongi în viața sa îi aducea numai durere.
Yoongi îi aducea numai durere.
Yoongi era durerea lui Taehyung de care nu a reușit să scape niciodată.
Durerea cauzată de Yoongi era un efect advers. Un efect cauzat de dragostea pe care o simțea față de acesta, dragoste ce nu îi era întoarsă.
"Te rog nu fii supărat pe mine." Lacrimi fierbinți începuseră să cadă pe obrajii palizi ai lui Jungkook.
Inima lui Taehyung a rămas din nou în loc din cauza durerii. Jungkook plângea. Jungkook era rănit. Lui Jungkook chiar îi părea lor. Jungkook voia doar iertarea sa.
"Ușor, dragoste, nu mai plânge. Nu sunt supărat pe tine." Jungkook și-a scufundat capul în pieptul acestuia, frecându-și nasul de pielea acestuia neacoperită de nimic.
Taehyung era atât de bun. Taehyung l-a iertat atât de ușor. Taehyung îl iubea atât de mult. Iar el era doar gelos. Îl voia pe Taehyung doar pentru el.
Taehyung s-a ridicat din pat, cu Jungkook în brațele sale, ducându-se spre baie. L-a așezat ușor pe blatul chiuvetei și a început să-l dezbrace ușor. I-a sărutat cu tandrețe fiecare parte a corpului său în timp ce o dezbraca.
Când Jungkook a fost gol complet, l-a așezat în cada cu apă caldă. A scăpat și el rapid din boxerii săi și s-a așezat în spatele lui în apa caldă, îmbrățișându-l pe Jungkook de la spate.
Jungkook s-a întors uitându-se la Taehyung.
"Știu cât de mult înseamnă Yoongi pentru tine, deoarece știu cât însemni tu pentru mine. Știu că trebuia să te trezesc când am aflat ce s-a întâmplat cu el, dar nu am putut, deoarece am fost prea egoist să-ți dau drumul din brațele mele și să te las la Yoongi. Dar nu mai vreau să te îndurerez și mai mult. Vreau să-i dau o șansă lui Yoongi. Vreau să-ți dau o șansă să fii fericit pe întreg. Vreau să-ți dau o șansă să alungi toată durerea din inima ta."
"Oh, Jungkook, ești atât de prețios." Taehyung și-a lipit ușor buzele peste cele ale lui Jungkook.
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.