Jungkook a observat privirea din ochii lui Taehyung. Putea simți cum în ei s-a creat un crater uriaș umplut cu durere.
Nu știa de ce Taehyung reacționa așa la acel nume, dar nu m-ai regreta deloc că l-a făcut praf pe acel Min Yoongi. Orice îi făcea iubitul merita să sufere.
Se simțea oribil când Taehyung era îndurerat, deoarece doctorul era cel care ținea în picioare relația lor, iar când el se prăbușea și Jungkook se prăbușea. Și durea. Durea al naibii de mult că n-a putut să-l apere pe Taehyung la rândul lui.
"Cine este Min Yoongi?" A întrebat Jungkook ușor, ochii săi urmărindu-i îndeaproape pe cei ai lui Taehyung. A văzut cum acesta a tresărit când i-a auzit numele și și-a pus mâinele pe umărul hyung-ului său pentru a-i da putere.
Erau zile când Jungkook nu mai avea nevoie de cineva să-i fie aproape, iar Taehyung simțea această nevoie. Era ceva foarte rar și ciudat pentru el, deoarece de obicei cuvintele moi pe care Jungkook îi le spunea în fiecare zi erau îndeajuns pentru a-l păstra tare.
Dar nu și în acea zi când a auzit acel nume.
În urmă cu 15 ani
"Hyung!" A țipat roșcatul și și-a luat în brațe hyung-ul pe la spate. A auzit un mormăit venind de la hyung-ul său cenușiu și a chicotit ușor. Și-a pus nasul în spațiul dintre gâtul acestuia și claviculă și a inspirat ușor mirosul acestuia.
S-a înecat instant și a început să tușească instant, aerul curat intrând cât mai mult în plămânii săi.
"Hyung." A șoptit Taehyung cu lacrimi în ochi. Nu era trist, pentru că inhalase acel miros oribil. Era trist, deoarece hyung-ul său îi încălcase promisiunea. I-a promis că nu va mai fuma niciodată, dar în acel moment stătea în fața lui după ce fumase.
Taehyung știa că nu a fost doar o țigară. Niciodată nu era decât una sau doar un pachet.
Iar cel mai tare durea, deoarece privea băiatul care îi plăcea cum se omora lent fără să aibă o putere de a-l opri.
Cenușiul s-a întors cu fața spre Taehyung, lăsându-și prietenul cel mai bun să-i vadă cearcănele adânci de sub ochi și chipul palid.
Lacrimi fierbinți au început să cadă pe chiupul de porțelan al lui Taehyung.
"Hyung, de ce?"
"Nu înțelegi." A spus rapid cenușiul, vocea lui fiind groasă și obosită. Taehyung se uita șocat la băiatul din fața sa. Îl cunoștea pe acesta de când a fost născut, iar acum nici nu-l mai recunoștea.
Plecase de lângă el doar pentru două luni, deoarece părinții lui au divorțat, iar el a fost nevoit să plece cu mama lui în Busan, lăsându-și singurul prieten în urmă.
"Atunci fă-mă să înțeleg, hyung." Vocea lui Taehyung era din ce în ce mai ușoară. Îi venea să plângă din ce în ce mai mult.
"Ai pierdut acest drept când m-ai părăsit, Taehyung. Acum sunt doar un străin pentru tine."
"Yoongi hyung!" A țipat Taehyung în urma cenușiului ce se deplasa rapid de lângă el.
Ar fi vrut să fugă după el, să oprească, să-i spună cât de mult îl plăcea și că n-a vrut să-l părăsească niciodată, dar nu a putut face asta.
Stătea în același loc înghețat.
Își pierduse singurul prieten, singura persoană pe care chiar o considera familia lui. Își pierduse prima sa iubire și nici măcar nu avusese timp să mărturisească totul.
Știa că nu trebuia să-l lase pe Yoongi singur în Daegu, dar a făcut tot ce a putut ca să se asigure că acesta va avea grijă de el, dar tot ce a făcut Yoongi a fost să se distrugă și să-l distrugă pe Taehyung în același timp.
Taehyung avea doar paisprezece ani pe atunci și Yoongi la fel. Erau doar câteva luni diferență între ei, dar Yoongi era cu ani mai matur decât Taehyung.
În acea zi Yoongi a spulberat toată aluzia a unei lumi perfecte din capul lui Taehyung, rupându-l în mii și mii de bucățele.
De atunci Taehyung nu s-a mai întors niciodată în Daegu. L-a lăsat pe Yoongi în trecutul său și și-a făcut un nou prieten la liceul la care învața în Busan și anume, Jeon Jungkook, un băiat cu doi ani mai mic decât el care avea nevoie disperată de un meditator la matematică.
În final Taehyung a câștigat mai mult pentru că l-a părăsit pe Yoongi decat dacă ar fi stat un acesta. Dar ce avea să se întâmple, acum când Yoongi reapărea în viața lui și era pe cale să distrugă tot ce a creat.
___________
Yoongi e baiat bun, va promit
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.