Jungkook era plictisit. În acea zi fusese nevoit să fie prezent în studioul lui de dans, chiar dacă nu avea nicio treabă importantă de făcut, dar Ceo-ul îl voia prezent, deoarece un om de afaceri important avea să participe la o ședință în clădire, iar șeful său voia ca totul să fie perfect.
Taehyung era la spital, dar nu în camera de salon al lui Yoongi. Știa că nu putea face față prezenței lui Yoongi, dacă Jungkook nu era lângă el. Deja terminase cu pacienții lui din acea zi și stătea la biroul lui semănând și citind hârtii.
Și-a auzit telefonul sunând și a zâmbit larg, deoarece știa că era singurul și unicul lui iubit, Jungkook. Normal că avea o sonerie specială pentru Jungkook când acesta îi trimitea mesaj sau îl apelea, iar în acel moment Jungkook i-a trimis un mesaj.
Jungkook:
Hyungie, ma plictisesc
Seen at 14:31Taehyung a simțit cum i-a căzut inima în stomac odată cu căderea telefonului său pe podea. Jungkook s-a tuns. Iubirea vieții sale și-a tuns părul minunat pe care l-a lăsat să crească timp de doi ani de zile. Jungkook al lui renunțase la părul lui, Jungkook al lui nu era bine.
Și-a cules rapid telefonul al cărui ecran se spărsese din cauza contractului cu podeaua și a apelat rapid la un taxi.
Imediat ce mașina sa a ajuns în fața spitalului s-a urcat în ea și i-a dat adresa locului de muncă al lui Jungkook. Nu mai avusese timp nici să-și dea jos halatul alb de pe el. La tot ce se gândea era Jungkook. Știa că acesta nu era bine, deoarece a purtat discuția cu acesta despre părul lui și Jungkook i-a spus clar că nu voia să se tundă. Jungkook nu-și putea schimba mintea în mai puțin de două săptămâni.
Taehyung a aruncat cu niște bancnote în taximetrist și a dat năvală în compania la care Jungkook lucra, arătând celor de la pază cartea lui de identitate și fugind pe scări până la studioul lui Jungkook.
A dat buzna pe ușă, neinteresându-l că poate Jungkook avea niște idoli în studio.
A rămas împietrit când a intrat și și-a văzut iubitul dormind ușor pe canapea. S-a apropiat ușor de el și s-a relaxat complet când a văzut părul acestuia intact.
Jungkook se plictisea. Iar când Jungkook se plictisea, îi făcea farse, iar el a căzut în capcana lui.
Taehyung l-a ridicat ușor pe Jungkook de pe canapea și l-a așezat în poala lui, îmbrățișându-l strâns. Mâna sa stângă a început să danseze printre firele acestuia de păr.
Același păr lung. Același păr de care se îndrăgostise.
Jungkook și-a deschis ușor ochii și a zâmbit când l-a văzut pe Taehyung.
"Kookie, m-ai speriat." Taehyung i-a luat suvița care îi intra în ochii ciocolatii la i-a dat-o după urechea acestuia, Jungkook chicotind ușor.
Taehyung a lăsat coapsa lui Jungkook și și-a dus ambele mâini către părul acestuia și a început să-i maseze ușor scalpul.
"Să nu mă mai sperii niciodată așa. Știu cât de mult înseamnă părul tău lung pentru tine, iar tot cei care zis că ar trebui să te tunzi sunt niște orbi proști. Ești cel mai minunat om de pe planetă și cel mai drăguț băiat pe care l-am văzut." Jungkook își dorea ca în acel moment, părul său lung să-i acopere obrajii ce îi ardeau puternic din cauza cuvintelor logodnicul său.
"Am înțeles, daddy." Taehyung a mârâit ușor, Jungkook zâmbit larg, ochii săi dispărând.
"Ți-am zis să nu-mi mai spui așa. Eu nu sunt tatăl tău. Eu nu sunt toate kink urile posibile din lume. Eu sunt Taehyung, iubirea lui Jungkook, iar tu ești Jungkook, iubirea mea."
Jungkook și-a lipit ușor buzele de cele ale lui Taehyung, mâinile sale urcând pe umerii acestuia, pentru a se sprijini de acesta.
Mâinile lui Taehyung nu au părăsit nici măcar pentru o secundă părul lui Jungkook, iubind să simtă șuvițele acestuia moi în jurul degetelor sale lungi.
Iubea prea mult părul lui Jungkook. Ținea la părul lui Jungkook.
Și toate acestea pentru că Jungkook era fericit cu părul său lung, Jungkook își iubea părul lung și îl voia și mai lung.
Știa că dacă Jungkook și l-ar fi tuns, acea decizie nu ar fi fost una proprie.
Și așa au trecut ore în care buzele celor doi au fost unele peste celelalte, profitând de fiecare clipă de singurătate.
Poate că nu a fost atât de rău că Jungkook i-a trimis lui Taehyung o poză veche de câțiva ani.
__________
Capitolul asta nu trebuia sa existe, capitolul următor trebuind sa fie publicat maine, dar
Deci sa speram ca voi prezice încă o data viitorul si ca Jungkook ne a facut o farsa:"
CITEȘTI
side effects ||taegikook||
Fanfiction"Ai crezut că e mai bine dacă ai pleca, dar tot ce ai făcut a fost să ne rănești." taegikook A.U.