2. luku

5.8K 160 29
                                    

[Ethanin näkökulma]

Naurahdan pienesti. "No voitko kertoo sun vanhempien nimet jos se vaikka auttais tai jotain" ehdotan. Tyttö nyökkää. "Katharine Rose ja Oliver Rose" hän kertoo ja vilkaisee minua hänen kauniilla sinisillä silmillään. "Oliver on meidän uusi apuvalmentajamme, joten minulla on hänen puhelinnumeronsa" selitän ja Adan huulille syntyy pieni hymy. "Soitanko hänelle?" kysyn varovasti. "Jos vain viitsit" saan tytön muminasta selvää. Otan puhelimeni takataskusta ja etsin yhteystiedoista Oliverin numeron. Hetken ajan kuluttua mies vastaa. "Tuota..Ethan Tyler tässä, satuin löytämään tytönne puiston penkiltä ja hän kertoi, että hän oli unohtanut puhelimensa, eikä hän tunne koko paikkaa, joten toin hänet kotiini. Tuonko hänet nyt takaisin teille?" selitän puhelimeen. "Kiitos todella paljon Ethan, olemme olleet Adan äidin kanssa todella huolissamme. Olisiko mitenkään mahdollista, että Ada voisi jäädä sinne yöksi ja toisit hänet aamulla kotiin, sillä on jo aika myöhä?" Oliver kysyy. "Juu" vastaan lyhyesti. Adan isä kiittää ja lopettaa puhelun. Lasken puhelimen alas ja kohtaan Adan kysyvän katseen. "Jäät meille yöksi" kerron tytölle ja virnistän. Tyttö vain pyöräyttää silmiään ja naurahtaa. "Sä voit nukkuu mun sängyssä, niin mä nukun sohvalla" sanon ja tyttö nyökkää vastaukseksi. "Ömm.. olisko sulla lainaa vaik jotain t-paitaa, kun mulla on edelleen nää lenkkivaatteet päällä" Ada kysyy ja hänen poskilleen nousee pieni puna. Tuo tyttö on ihan helvetin  suloinen. "Juu tottakai" vastaan ja menen yläkertaan huoneeseeni Ada perässäni. "Käykö tää?" ojennan tytölle yhden  ison mustan t-paitani. Hän kiittää ja hymyilee minulle. "Hyvää yötä, tuu sitten sanomaan mulle jos tulee jotain"  sanon ja lähden takaisin alakertaa. "Öitä" Ada sanoo ja kuulen huoneeni oven sulkeutuvan.

[Adan näkökulma]

Unohdin kysyä Ethanilta, että voinko käydä suihkussa, mutta kai se on hänelle ihan ok. Hiippailen hiljaa kylpyhuoneeseen ja laitan oven varovasti lukkoon. Riisun vaatteeni ja astelen hyöryävän suihkun alle. Huuhtelen hiukseni ja lainaan jotain Ethanin suihkusaippuaa, toivottavasti se ei haittaa häntä. Astun ulos suihkunkopista ja kuivaan itseni pyyhkeeseen. Vielä hieman märkinä olevat hiukseni sidon nopeastisotkuiselle nutturalle. Pistän vielä päälleni Ethanin antaman paidan ja tassuttelen ulos kylpyhuoneesta tuon pojan huoneeseen. Laitan nopeasti streakeilleni gn snäpin (tajusin just et eihän sillä ollu ees puhelinta mukana hups) ja kömmin Ethanin sänkyyn. Haistelen päälläni olevaa paitaa, se tuoksuu ihanalta. Tuohon tuoksuun taisinkin nukahtaa.

Herään ihmetellen, että missä olen kunnes eiliset tapahtumat muistuvat mieleeni. Nousen ylös sängystä ja katson itseäni peilistä näytin ihan hyvältä, ainakin siihen nähden että heräsin ehkä pari minuuttia sitten. Käyn kylpyhuoneessa pesemässä kasvoni ja menen sitten hiljaa alakertaan, sillä en tiennyt että oliko Ethan vielä herännyt. Pääsen alakertaan ja huomaan, että tuo poika nukkui vielä. Miten joku voi edes olla noin söpö nukkuessaan. En tiedä kuinka kauan häntä oikein katselin, sillä hetken päästä tuo poika avasi silmänsä. "Pistä suu kiinni, ettet kuolaa" tuo sanoi hieman käheällä äänellään ja virnisti. Tuhahdin vain ja lähdin keittiöön.

kyyneleet on tehty luusereita vartenWhere stories live. Discover now