[ Adan näkökulma ]
"Ada, avaa ovi" kuulen tutun äänen vessan ulkopuolelta. En vastaa mitään, yritän vain pidättää kyyneleitäni. Kyyneleet on luusereita varten. "Ada, mä en suudellut Katherinea, vaan se suuteli mua just sillon kun sä tulit, en ikinä tekis niin sulle, oon niin niin pahoillani" Ethan selittää ja hän oikeasti kuulostaa pahoittelevalta. Huokaisen syvään, mutta en vastaa edelleenkään mitään. Nielen kyyneliäni. "Ada kiltti, pyydän, avaa ovi" Ethan anelee. En jaksa enää pistää vastaan, joten avaan oven. Ethan ryntää luokseni ja halaa minua. "Anteeks" tuo kuiskaa ja rutistaa minut syliini. "Missä se on?" kysyn avaten vihdoin suuni. "Häh mikä?" Ethan hämmentyy. "No Katherine" huokaisen ja pelkkä nimi saa jo kylmät väreet kulkemaan selkääni pitkin. "Mä häädin sen jo" Ethan toteaa ja käännän katseeni poikaan. "Kiitos" kuiskaan ja kyynel vierähtää poskelleni. "Älä itke prinsessa, kaikki on nyt hyvin, mä en ikinä jätä sua" Ethan lohduttaa ja pyyhkii kyyneleeni hennosta sormellaan. Pieni hymy ilmestyy kasvoilleni, jolloin Ethankin alkaa hymyillä ja painaa huulensa omilleni.
"Mun pitäs varmaan lähtee kotiin" Ethan toteaa kun makoilemme sängylläni katsoen Netflixistä jotain tylsää sarjaa. "Aa...okei" mutisen surullisena. En haluaisi jäädä yksin kotiin, vanhempanikin ovat vielä jossain myöhäisessä työjutussa. Ethan luo pahoittelevan katseen minuun ja nousee ylös sängystä. Suljen Netflixin ja nousen itsekkin. Halaan poikaa ja sanon heippat tuolle.
Huokaisen syvään ja nousen ylös sängystäni. Olen makoillut tässä yksikseni jo reilu tunnin, joten päätän syödä jotain iltapalaa ja sen jälkeen mennä suihkuun. Kipitän alakertaan keittiöön ja avaan jääkaapin. Otan maitoa jääkaapista ja muroja pöydältä olevasta paketista. Istun pöydän ääreen ja alan nautiskelemaan iltapalastani selaillen samalla puhelintani. Syötyäni suuntaan suihkuun.
Saan itseni pestyä ja suljen suihkun. Kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja tassuttelen takaisin omaan huoneeseeni. Vaihdan jonkun ison t-paidan päälleni, se taitaa olla Ethanin paita sille se tuoksuu ihan häneltä. Tyytyväisenä kömmin peiton alle ja laitan vielä Ethanille hyvän yön toivotukset.
Ada: Öitä❤️ tää mun yöpaita tuoksuu ihan sulta, eikun hups, se onkin sun paita:)
Ethan: No aws, öitä prinsessani❤️**
Nyt oli kyllä tylsä luku ja anteeks siitä. Mutta saittepahan ainakin jotain luettavaa hihi
YOU ARE READING
kyyneleet on tehty luusereita varten
Romance(VALMIS )"Hitto Ada, sä saat mut ihan sekasin" Lukioikäinen Ada muuttaa Espoosta Tampereelle isänsä saatua työpaikan paikallisen jääkiekkojoukkueen apuvalmentajana. Adan luottamus ihmisiin on revitty palasiksi, eikä hän usko luottavansa enää keneenk...