Na líci ma šteklil vlas. Unavene som zažmurkala a zistila, že sa nachádzam medzi žiarivo bielymi plachtami. Susedný vankúš bol uležaný a ležal nakrivo.
Postupne sa mi vracali spomienky. Lamont ma nie len, že nezastavil pred vášnivým bozkom, sám ho uskutočnil. Dlho sme sa s bozkávaním ale neuspokojili. Onedlho naše pery boli všade po tele toho druhého a to viedlo k úžasnej noci. Spokojne som vydýchla. Naozaj to bolo úžasné.
Keď som sa bosými nohami dotkla podlahy, niečo mi došlo. Polly sa už určite vrátila. Ak ma hľadala u mňa v izbe, bola som nahratá. Toto nezatutlám.
So strachom som sa pozrela na hodinky. Pol siedmej ráno bola hodina, ktorá mi dodala štipku nádeje.
Opatrne som otvorila dvere a nazrela na chodbu. Z prízemia sa niesla slabá melódia, inak bolo ticho. Neobutá som ťapkala dole po schodoch. Dúfala som, že ma nezačuje ani osoba, ktorá si v kuchyni pustila rádio. Odetá v Lamontovom tričku ako pre obrov som vykukla spoza steny. Odľahlo mi, že nahú hruď som spoznala. Potom mi to prišlo ako zvláštna myšlienka.
Trocha viac uvoľnená som vkročila do náručia piesne What it takes od Aerosmith. Sledovala som Lamonta, ako sa krúti pri linke a šeptom si spieva slová. Neudržala som sa a zubami si zahryzla do spodnej pery. Vtedy sa otočil, aby z kuchynského ostrovčeka vzal prázdny tanier. Pohľady sa nám stretli, ten jeho zaiskril.
"Dobré ráno," sladko sa usmial.
"Ahoj, čo to stváraš?" zaprela som sa o opierku stoličky.
Znova sa odvrátil: "Vafle."
Podišla som bližšie. Práve sa z vaflovača pokúšal jednu odlepiť. Pousmiala som sa: "Dúfal si, že sa bez povšimnutia naješ do prasknutia?"
"Niečo také. Dúfal som, že ti ich prinesiem do postele a najeme sa do prasknutia spolu."
Zasmiala som sa a srdce mi podskočilo. Bolo to milé.
"Bež za stôl, o sekundu to tam máš," pokynul.
Poslúchla som. Vytiahla som zo skrinky ďalší tanier, príbor a prestrela. Počkala som si na prvý kúsok sladkých raňajok. Lamont predo mňa postavil mištičku lesného ovocia ohriateho v mikrovlnke, javorový sirup v sklenenej fľaši, med a kúsky tmavej čokolády. O takom začiatku dňa sa mi ani nesnívalo. Kým som si rezala prvej, on si piekol vlastnú. Striedavo ju potom jedol a pokračoval v pečení.
Šporák zapípal presne o siedmej. Zapol sa kávovar.
Oblizla som vidličku a s cinknutím ju položila do zamasteného taniera: "Bola to lahoda."
"Prášky zo supermarketu dokážu zázraky, však?" nadvihol kútik.
Reklamu v rádiu vystriedala pieseň od Tiny Turner Simply the best. Zbystrila som. Keď mama varievala, neraz si pustila Tinin album. Jedinú skladbu, ktorú však ovládala od slova do slova bola táto. Nehanbila sa predo mnou spievať, robila to rada a ja som ju rada počúvala. Mala zamatový hlas. Ako veľmi mi chýbal. Neprehovorila takmer rok.
Lamont si všimol, že som posmutnela. Postavil sa zo stoličky a načiahol ku mne dlaň. Nechápavo som sa na ňu pozrela. Pokrčil plecami a začal do hudby tancovať sám. Pohyboval sa bezchybne. Zakrútil bokmi a mne to až príliš pripomenulo spoločnú noc. Zapýrila som sa.
Pred refrénom sa natiahol, schmatol ma za pás a zosadil. Nedal mi na výber. Smiala som sa a snažila sa s ním udržať krok. Zakrútil ma, pritiahol k sebe nebezpečne blízko a opäť odtisol. Nechcela som mu dopriať náskok. Z tváre sa mu dalo čítať šibalstvo. Každé pritiahnutie k jeho hrudi zrýchlilo dvíhanie sa tej mojej.
Túto hru vieme hrať dvaja.
Obrátila som sa mu chrbtom a zavlnila sa. Ucítila som zadrhnutie jeho dychu. Otočila som sa späť a paže mu omotala okolo krku. Zreničky mal žeravé rovnako, ako minulú noc. Liala sa mu cez ne horúca láva. Avšak nebola oranžová, bola to tá najsýtejšia hnedá na svete.
Lamont sa dlho neudržal. Z mojich bokov odobral pravú ruku, aby mi mohol dvoma prstami zachytiť bradu. Vyzývavo som sa mu zahľadela do očí a neúmyselne pootvorila pery. Vzdychol, bolestne zažmúril viečka. Zľakla som sa, ale bez poznámky čakala, čo urobí. Keď sme sa znova na seba pozreli, bolo to až neuveriteľné, aká búrka túžby sa mu prehnala tvárou. Dychtivá, nezastaviteľná.
Tvrdo ma pobozkal. Neľúbila som ho, ani on mňa. Švihnutím prútika sa to nedalo vypestovať. Avšak bola medzi nami príťažlivosť, doslova zvieracia. Nebudem klamať, užívala som si ju. Lamont vedel, čo robí. Bol skúsený.
Bozkával ma a bozkával, až nám opuchli pery. Vtedy ma vzal za ruku a viedol hore priamo do postele. Žiadostivosť sa hnala našimi telami sťa vlak bez bŕzd, a práve to, že sme zabudli brzdiť nás mohlo stáť veľa. Hneď po tom som si to uvedomila. Vystrašene som sa posadila, prikrývka zo mňa spadla. Lamont sa zamračil a tiež si sadol. Pohladil ma po chrbte: "Deje sa niečo?"
"Aký je dnes dátum?"
"Desiateho."
Začala som počítať. Pomohla som si prstami. Lamont stále ničomu nerozumel. "Plodné dni nemám, to je dobré znamenie."
Vydesil sa: "Ty neberieš antikoncepciu?"
"Nie. Doteraz som ju nepotrebovala. Prvýkrát si si aj ty dal pozor."
"Teraz som... zabudol. Doriti," zaťahal si za rozcuchané vlasy.
Určite ma odteraz bude odmietať. Dievča ohrozujúce možnosť muža si len tak užiť, je na to neprijateľné. Lamont akoby počul moje myšlienky a povedal: "Ak tvrdíš, že sa nemáme prečo báť, tak sa nemáme prečo báť."
"Nemali by sme sa prečo," šepla som.
"Vidíš, nabudúce si dáme pozor," upokojoval ma. Slovíčko "nabudúce" ma zázračne dostalo do pohody.
Pokoj vystriedal nepokoj. Polly kráčala po chodbe a s niekým sa rozprávala. Buď so Sterlingom alebo telefonovala. Lamont mi naznačil, aby som ostala potichu. Naťahoval uši a potom prezradil: "Šli dole."
"Mali by sme sa k ním pridať," navrhla som.
Rýchlo sme sa obliekli. Vo včerajších šatách som utiekla k sebe a vymenila ich za tepláky a tričko. Tváriac sa rozospato som sa pridala ku skupinke troch v kuchyni.
"Vy ste sa najedli a nám ste nič nenechali?" Sterling sa zatváril pobúrene.
Moja hra na akurát zobudenú princeznú okamžite prestala dávať zmysel. Polly sa na mňa pozrela so založenými rukami: "Vy ste mali vafle?"
"Áno, Lamont si robil jesť, keď som vstala, tak som ho poprosila, či neurobí o porciu naviac," zahrala som to. Nebola som pripravená povedať jej pravdu. Sama som nevedela, čo medzi mnou a Lamontom vzniklo. Uvidíme, ako sa to vyvinie a podľa toho sa jej zverím.
"To ti nenapadlo popýtať o tri porcie naviac? Vieš, ako milujem vafle," odúvala sa.
"Prepáč."
"Za toto so mnou ihneď pôjdeš niekam do mesta, počkáš, kým sa nenajem tých najsladších a najnezdravších raňajok, aké ponúkajú a až tak máš dovolené odísť," vystrčila na mňa prst.
"Beriem. Považuj tento dlh za splatený," usmiala som sa.
Pozdravili sme sa chlapcom a zamierili sa prezliecť.
YOU ARE READING
Dobrodružstvo s Polly
Teen FictionEšte ako dievčatko bola Polly všetkými desiatimi za každé dobrodružstvo. Jej najlepšia kamarátka, vtedy ešte zakríknutá Macy sa jej ale bála prispôsobiť. Teraz sú dievčatá dospelé. Z Macy sa stala samostatná a nezávislá žena s povinnosťou pracovať...