POV Noa
Blue is aan het spelen met Emma. Ik en Meredith kijken toe hoe hij zijn jongere zusje op sleeptouw neemt en samen waggelend door het bos rennen. Als we bij de boomhut aankomen kijken ze hun ogen uit.
'Papa is die voor mij?' vraagt Blue. Zijn groene oogjes kijken me smekend aan. Ik lach. 'Die is voor ons allemaal. Maar Emma en jij mogen er altijd zijn. Jullie zijn zeven en vijf en dus oud genoeg om zelf hier te komen. Kom, ga maar naar boven om te kijken.' De twee kinderen rennen de trap op en gooien de deur open. Aan hun kreetjes te horen vinden ze het mooi.
'Wat zijn het toch een schatjes. Dat hebben ze van hun moeder,' zeg ik terwijl ik Meredith tegen me aan trek.
'En dat vriendelijke hebben ze zeker van jou. Ben je er al achter of ze magie hebben?'
'Blue is een fee van het licht en Emma een kristal fee. Maar dat komt later. We hebben nog heel wat magieloze jaren voor ons. Laten we er van genieten. Ze groeien me nu al te snel op.' Meredith glimlacht en samen lopen we naar boven, om daar de twee kinderen aan te treffen terwijl ze op de bank springen. We lachen en pakken er ieder een. Ze gieren het uit van de pret en rennen van ons weg zodra ze kunnen. We jagen ze naar boven waar ze hun ogen uitkijken op de loft. Er staan drie bedden en je hebt er perfect zicht op het meer dat in ons landgoed ligt. Meredith en ik kijken tevreden naar buiten en geven elkaar een kus.
'Ieuw!!' roepen Emma en Blue.
'Oh ja?' We doen het nog een keer en horen de kids lachen. Geslaagder kon het niet worden.-The End-
*writers note*
Heyy lieve lezers. Dit was alweer het laatste hoofdstuk in deze trilogie en mijn op een na laatste boek voor een waarschijnlijk hele lange tijd. Ik vind het heel jammer afscheid te moeten nemen hier van, met name omdat dit mijn favoriete boeken zijn. Ik hoop dat jullie er van hebben genoten en dat jullie mijn laatste boek nog gaan lezen (from No-one to everything).Bedankt mijn lieve lezers voor de comments en likes en voor het blijven lezen.
Xxx en een traantje
Hockeykeeper
JE LEEST
Town of Legends
FantasyNa honderden jaren is het dorp van Femke een legende waar ouders hun kinderen over vertellen. Maar alles is waar. Het leven bloeit daar volop en het is er gezellig. Het is enigszins uitgebreid, het plein is vergroot en met de verjaardagen van Emma...