"Τι είναι αυτή η σακούλα;" ρώτησε η Ελίζαμπεθ βλέποντας τη Σάρα να κρατάει ένα χάρτινο σακουλάκι ενώ δίπλα της η Μεγκαν χασκογελουσε
"Απολυμαντικό! Πηδηξες αυτό το πράγμα έτσι θα σε αφήναμε;"
Η Ελίζαμπεθ κοιτάζοντας το εσωτερικό ένιωσε πιο βρώμικη από ποτέ. Ήταν τόσο τιποτενια η πράξη της αλλά δεν υπήρχε γυρισμός.
"Έχω ήδη πλυθεί εκατό φορές Σάρα! Μη μου θυμίζεις αυτή την αηδία!" Είπε στις φίλες της και έβαλε τη σακούλα στο γραφείο. Κάθισαν όλες μαζί στο κρεβάτι και τα δύο κορίτσια τη κοίταζαν σαν αγρίμια.
"Έτσι θα μείνεις; Στα βουβα; Λέγε ρε φίλε πως ήταν! Κατάφερες να μάθεις τίποτα;;; Σε πίστεψε;; Πες κάτι!!"
Μέγα λάθος να τις στείλω μήνυμα...σκέφτηκε η Ελίζαμπεθ.
"Η Μεγκαν έχει δίκιο! Δωσε μας μια λεπτομέρεια!! Πες κάτι! Τόσο μεγάλο ήταν το σοκ; Έβαλες προφυλακτικό;"
"Πάψτε πια !" Αναφώνησε άξαφνα και σηκώθηκε. Ντρεπόταν αλλά όχι για την πράξη της, πιο πολύ ντρεπόταν για όσα έλεγαν οι φίλες της.
"Χάλια ήταν ευχαριστημένες; Αύριο κι όλας θα πάω κλαίγοντας απέναντι και θα του πω ότι χάνω το Γειλ. Θα πάρω τα θέματα κι αν δε μου τα δώσει θα τον πηδήξω ξανά και δεν θα έχει επιλογή!"Τα κορίτσια κατέβασαν μούτρα.
"Έχεις δίκιο. Τι ρωτάμε κι εμείς..." είπε πρώτη ή Σάρα
"Εγώ θέλω να μάθω ρε φίλε!" Επέμενε η Μεγκαν
"Τον είχε μικρό. Βρωμούσε και θέλω να κάνω εμετό! Εντάξει τώρα;" της απάντησε αμέσως με αποτέλεσμα να μαζευτεί
"Καλά ντε! Εντάξει. Εσύ ξέρεις. Θα βγούμε σήμερα στο Ντριφτ;"
"Δεν νομίζω να έρθω. Δεν ξέρω πως θα αντικρύσω τον Τζεικ ... Φοβάμαι..."
Η Ελίζαμπεθ κάθισε ξανά κάτω και αναστέναξε"Σιγά μωρέ. Ίσα ίσα πηδηξε τον μπας και νιώσεις καλύτερα!" Την συμβούλεψε η Μεγκαν
"Συμφωνώ! Αν όλα πάνε όπως τα υπολογίζουμε και πάρεις τα θέματα, τελείωσε. Ο Λιαμ σιγά μην πει λέξη σε κανενα από τη ντροπή του ! Σε λίγες μέρες τελειώνει η σχολική χρονιά και θα φύγουμε! Αντίο μικρή ηλίθια πόλη!" Συμπλήρωσε η Σάρα.
Η Λιζ, γύρισε λυπημένη προς το παράθυρο της. Κοίταξε τις κλειστές κουρτίνες στο δικό του και αναρωτήθηκε τι μπορεί να έκανε και να σκεφτόταν και ο Λιαμ απέναντι . Τον άφησε πριν μια μόλις ώρα λέγοντας του απλά πως πρέπει να φύγει. Πώς έτσι κάνουν μετά το σεξ.
ESTÁS LEYENDO
Hurting her
AventuraΠόσο εύκολα μεταμορφώνεται ένας άνθρωπος από την απόλυτη αγνότητα, στο απόλυτο τέρας; Αρκεί μια στιγμή.... Αρκούν λίγες λέξεις... Λίγες πράξεις... Η Ελίζαμπεθ , θα παιξει με τη τύχη της και θα προκαλέσει κάθε σκοτεινή πτυχή του εαυτού του να βγει σ...