Το πρώτο πράγμα που αντίκρισε μπαίνοντας μέσα ήταν ο Τόνι πνιγμένος στο ίδιο του το αίμα και τον Λιαμ σαν άγριο θηρίο, να στέκεται λαχανιασμένος από πάνω του κρατώντας τον από το γιακά.
"Τελείωσε αδερφέ...Ηρέμησε..."είπε σιγάνα πλησιάζοντας τον από πίσω μα μόλις τον ακούμπησε στη πλάτη ο Λιαμ πετάχτηκε όρθιος.
"Καθάρισε αυτό το χάλι από δω μέσα Ζέιν. Έχουμε δουλειές να κάνουμε" αποκρίθηκε σχεδόν αμέσως προκαλώντας φόβο στο Ζέιν. Το τελευταίο πράγμα που ήθελε ήταν ο Λιαμ να χάσει τα λογικά του και οι πράξεις του, μόνο αυτό έδειχναν.
"Τελικά δεν άντεξες..." είπε σιγανά
"Δεν άντεξα τι ακριβώς;" ρώτησε γυρίζοντας προς το μέρος του
"Να μείνεις άπραγος" απάντησε ήρεμος ο Ζέιν και βάζοντας το όπλο του στη θήκη, έσκυψε για να δει αν ο Τόνι είχε σφυγμό.
"Δεν σε καταλαβαίνω..." Ο Λιαμ έβγαλε τη μπλούζα του και σκούπισε πάνω της τα αίματα του Τόνι, πήγε στο μπαρ, πήρε ένα μπουκάλι ουίσκι και έβαλε μια γουλιά σε ένα ποτήρι , εμφανώς πιο χαλαρός από πριν.
"Για αυτό που έκανε λέω...Έλα τώρα! Μην μου κάνεις το χαζό!"
"Ο Τόνι σήμερα στάθηκε πιο μπροστά από τους άλλους στη γραμμή και με εκνεύρισε. Αυτό είναι όλο"
"ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΓΑΜΟΣΤΡΑΤΟ ΛΙΑΜ! ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΧΗΓΟΊ! ΑΝ ΘΥΜΆΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ! ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ!" Του φώναξε και πιάνοντας το ποτήρι το πέταξε στο τοίχο. "Τέρμα το ποτό για σένα!"
Ο Λιαμ πήρε ένα καθαρό ποτήρι, το έβαλε στο πάγκο ατάραχος από το ξέσπασμα του Ζέιν και το γέμισε ξανά.
"Η Ελίζαμπεθ ήταν έξω πριν πέντε λεπτά" του πέταξε τη βόμβα όταν είδε ότι δεν παίρνει από λόγια.
"Στα αρχιδια μου για την Ελίζαμπεθ. Φώναξε κάποιον να καθαρίσει εδώ μέσα. Το βράδυ το κλαμπ θα λειτουργήσει κανονικά. Και φρόντισε όλα όσα σου είπα το πρωί να γίνουν πράξη ως το βράδυ. Μόλις μείνει χωρίς σπίτι, χωρίς λεφτά, χωρίς ελπίδα διαφυγής και τη δω στο δρόμο, τότε θα τελειώσουν όλα"
Ο Ζέιν έμεινε για λίγο σκεπτικός κοιτάζοντας τον Τόνι. Σφυγμός δεν υπήρχε και το πρόσωπο του είχε παραμορφωθεί ολόκληρο. Δεν μεγάλωσαν στα πούπουλα , σχεδίαζαν καιρό όλα αυτά τα γεγονότα αλλά για τον ίδιο κάτι είχε αλλάξει. Ξέροντας πως όταν επιστρέψει θα έχει την Ελίζαμπεθ σπίτι έτρεμε το φυλλοκαρδι του. Έπρεπε να τον ενημερώσει πριν ξεφύγει η κατάσταση. Όχι ότι αποσκοπούσε κάπου αλλά η Ελίζαμπεθ αποδείχθηκε πεισματάρα, ξεροκεφαλη, και δυστυχώς απίστευτα όμορφη... Δεν έμοιαζε με εκείνες τις ρηχές γυναίκες όπως η Σάρα και η Μεγκαν. Είχε μια ιδιαίτερη προσωπικότητα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurting her
AventuraΠόσο εύκολα μεταμορφώνεται ένας άνθρωπος από την απόλυτη αγνότητα, στο απόλυτο τέρας; Αρκεί μια στιγμή.... Αρκούν λίγες λέξεις... Λίγες πράξεις... Η Ελίζαμπεθ , θα παιξει με τη τύχη της και θα προκαλέσει κάθε σκοτεινή πτυχή του εαυτού του να βγει σ...