Το πάρτυ

4.9K 452 41
                                    

Έστρωσε την κόκκινη σαν λάβα φούστα της και έριξε μια τελευταία μάτια στο καθρέφτη. Οι εξετάσεις πέρασαν. Ήθελε μια εβδομάδα για τα αποτελέσματα αλλά ο Λιαμ,της είχε δώσει τα σωστά θέματα και δεν ανησυχούσε. Όπως κάθε χρόνο το πάρτυ που διοργάνωσε ο Τζεικ προβλεπόταν να είναι καλύτερο από κάθε άλλη φορά. Πλέον, θεωρούσαν τους εαυτούς τους τελειόφοιτους.

Μάζεψε μια ψηλή αλογοουρά τα μαλλιά της, τσέκαρε το μακιγιάζ και πήρε τη τσάντα της.

Θα σε δω σήμερα; έφερε τα λόγια του Λιαμ στο μυαλό της

Όχι. Θα μείνω σπίτι δεν είμαι καλά...

Το ψέμα της είχε ήδη τελειώσει. Από την επόμενη μέρα θα του έλεγε πως δεν θέλει να έχει κάποια σχέση μαζί του και θα έβαζε μια τελεία σε αυτή τη παράγραφο της ζωής της. Το Γειλ την περίμενε και δεν είχε καμία όρεξη για δράματα. Βέβαια λυποταν το Λιαμ αλλά και αυτό ως ένα σημείο. Τα όνειρα της ήταν μακράν πιο ψηλά.

Μόλις το φως στο δωμάτιο του έσβησε, έκλεισε και εκείνη το δικό της . Οι μέρες που πέρασαν τη βρήκαν να πηγαίνει στα κρυφά σπίτι του τουλάχιστον πέντε φορές. Οι φίλες της ήξεραν πως όλα είχαν ήδη πάρει το δρόμο τους και αγνοούσαν πως η Λιζ είχε σεξουαλικές σχέσεις μαζί του ακόμα.

Κατέβηκε και βγήκε από τη πίσω πόρτα. Το σπίτι του Τζεικ ευτυχώς ήταν αρκετά κοντά. Έδωσε εσκεμμένα ραντεβού με τα κορίτσια εκεί για να μην τη δει ο Λιαμ να φεύγει και βγαίνοντας απ τη πίσω πόρτα του σπιτιού κατευθύνθηκε προς το πάρτυ.

Όνειρα...
Μέσα στο μυαλό της υπήρχαν μόνο όνειρα για το μέλλον. Όνειρα για μια ζωή μακριά από τη μικρή πόλη του Μπραουνφιλντ. Ήθελε τόσο να ξεφύγει από το Τέξας που πάτησε επί πτωμάτων...Και συγκεκριμένα πάνω σε έναν άνθρωπο.

"Ουάου Λιζ !"
Η βαθειά του φωνή την έκανε να χαμογελάσει πριν καν γυρίσει. "Νομίζω πως μια στάση στο δωμάτιο μου πρώτα θα ήταν ότι καλύτερο..." Ο Τζεικ έβαλε τα χέρια του κάτω από τη μπλούζα της, χάιδεψε τη κοιλιά της και άρχισε να την φιλάει στο λαιμό.

"Όχι τώρα Τζεικ...Τι κάνεις εδώ έξω; Έχεις πάρτυ στο σπίτι!" Η Λιζ γύρισε προς το μέρος του και έβαλε τα χέρια της στο λαιμό του χωρίς να πάψει να προκαλεί με το βλέμμα της.

"Βγήκα για ένα τσιγαράκι. Ξέρεις πολύ καλά πως δε θέλω να καπνίζω χόρτο εκεί μέσα...Αν μαθευτεί θα με σκοτώσουν οι δικοί μου..."

Hurting herDonde viven las historias. Descúbrelo ahora