Καθισμένος στο γραφείο του κλαμπ ,συλλογιζοταν την γρηγοράδα με την οποία εξελίχθηκαν όλα όσα τον ταλαιπωρούσαν για χρόνια. Έφερε τη μορφή της στο μυαλό του και κλείνοντας τα βλέφαρα γύρισε το χρόνο πίσω."Ελίζαμπεθ τι κάνεις εδώ; Μπορεί να ρθει η μητέρα μου!"
"Ήθελα απλά να ... Εμ ..."
"Είσαι καλά; Γιαυι τραυλιζεις; Ελίζαμπεθ ανησυχώ!"
"Εμ ... Όχι.. Καλά είμαι απλά..."
"Για το Θεό Ελίζαμπεθ! Με τρομάζεις!"
"Ένιωσα την ανάγκη να σε δω... Να κάτσουμε όπως χθες στο δωμάτιο σου αγκαλιά μιλώντας περί ανέμων και υδάτων... Συγγνώμη αν ήρθα απρόσκλητη ..."
"Και γιατί τραυλιζεις; Σίγουρα είσαι καλά;"
"Σίγουρα Λιαμ ... Πάμε πάνω να χωθώ στην αγκαλιά σου σε παρακαλώ;"
Ο ήχος από το κινητό του τον έβγαλε από τις βαθειές του σκέψεις. Κοίταξε στην οθόνη και ανοίγοντας το μήνυμα του Τζον ,ανασηκωθηκε. Μια πληθωρική, μελαχρινή γυναίκα, όντως πανέμορφη χωρίς υπερβολές εμφανίστηκε μπρος στα μάτια του. Το αμέσως επόμενο όμως μήνυμα του προκάλεσε περίεργες σκέψεις...
"Μάντεψε!!! Μάλλον όχι...Όσο και να προσπαθήσεις δεν θα το βρεις ποτέ! Ξέρεις που πήγε;; Όχι; Να σε διαφώτισω τότε... Πήγε σε ένα πανδοχείο. Στο ίδιο που είδα την Ελίζαμπεθ χθες το πρωί που την παρακολούθησα...Στο ίδιο σπίτι! Όπως καταλαβαίνεις, αυτές οι δυο συνδέονται!"
Η καρδιά του έχασε ένα χτύπο και κοίταξε ξανά τη φωτογραφία της γυναίκας. Ήταν σαν άγγελος... Ίσως και διάολος συνάμα.
"Νομίζω μικρή μου Ελίζαμπεθ, πως έκανες ένα μεγάλο λάθος... Θα επιβιώσεις; Η θα πνίξω μια και καλή;" ψέλλισε χαμογελαστός αλλά την ηρεμία του τάραξε η πόρτα που άνοιξε απότομα.
"Πρέπει να σου μιλήσω!" Είπε ο Ζέιν μπαίνοντας μέσα σα το σιφουνα.
"Όχι τώρα. Σου έχω αποστολή!"
ESTÁS LEYENDO
Hurting her
AventuraΠόσο εύκολα μεταμορφώνεται ένας άνθρωπος από την απόλυτη αγνότητα, στο απόλυτο τέρας; Αρκεί μια στιγμή.... Αρκούν λίγες λέξεις... Λίγες πράξεις... Η Ελίζαμπεθ , θα παιξει με τη τύχη της και θα προκαλέσει κάθε σκοτεινή πτυχή του εαυτού του να βγει σ...