Άνοιξε όλες τις μπαλκονόπορτες αφήνοντας το φρέσκο, πρωινό αεράκι να διασκορπιστει στην ατμόσφαιρα. Η μητέρα της είχε βάρδια όλη την ημέρα και ξέροντας πως τα κορίτσια δούλευαν κι εκείνα αποφάσισε να φτιάξει ένα καφέ και να καθίσει στο σαλόνι. Τα χθεσινοβραδινά της είχε αφήσει τεράστια ερωτηματικά. Ο Λιαμ με βάση τα λεγόμενα τους είχε μεταμορφωθεί σε ένα καθαρόαιμο τέρας που κυκλοφορούσε ελεύθερο. Εν μέσως πλην σαφώς τα κορίτσια του είχαν χρεώσει διαφορά εγκλήματα. Βιασμό. Πρόκληση σωματικής βλάβης. Μέχρι και φόνο... Τι θα ήταν ικανός να προκαλέσει στην ίδια και φοβόντουσαν τόσο πολύ; (@Bellatrela12)Προβληματισμένη, άρπαξε το κινητό της για να καλέσει το Τόνι. Δεν ειχε σκοπό να του πει τίποτα ήθελε όμως να μιλήσει μαζί του για να νιώσει ήρεμη. Να δει τι κάνει ο Ντιέγκο και αν όλα πάνε καλά μεταξύ τους.
"Αγάπη μου;Επιτέλους!" Τον άκουσε να λέει λαχανιασμένος
"Τι έπαθες και μιλάς έτσι;"
"Τρέχω να πιάσω το σκύλο σου!! Περίμενε μισό λεπτό..."
Τον άκουσε να φωνάζει ασταμάτητα το όνομα του σκύλου ώσπου κάποια στιγμή επέστρεψε στο ακουστικό.
"Είπα να τον βγάλω βόλτα αλλά τελικά αποδείχθηκε άσχημη ιδέα..." Η Ελίζαμπεθ γέλασε. "Πώς είναι εκεί τα πράγματα;"
"Καλά είναι μωρέ. Βγήκαμε με τα κορίτσια χθες βράδυ αλλά ήσυχα πράγματα. Μίλησες με την εταιρεία όλα καλά;"
"Μίλησα. Όλα καλά. Θα έχεις το σκύλο σου σε πέντε μέρες. Εγω; Δεν σου έλειψα καθόλου;" ρώτησε παραπονιαρικα
"Φυσικά και μου έλειψες... Μακάρι να ήσουν εδώ. Ήθελαν να σε γνωρίσουν και τα κορίτσια. Δεν πειράζει ίσως κάποια άλλη φορά..."
"Ναι ίσως. Κάτι θα κάνουμε. Ξέχασα να σου πω πως η εταιρεία που θα μεταφέρει το Ντιέγκο, μας έκανε έκπτωση στην τιμή επειδή...."
Ενα απότομο ξαφνικό τράνταγμα, ένα αρπαγμα στο χέρι και το τηλέφωνο της βρέθηκε στο πάτωμα με αποτέλεσμα να γυρίσει τρομαγμένη προς τα πίσω.
"Σε τι εποχή ζεις; Δεν σου έμαθαν να μην αφήνεις τα παράθυρα και τις πόρτες ανοιχτές;"
Ακριβώς πίσω της στεκόταν ο Λιαμ έχοντας ένα απροσδιόριστα ύφος στο πρόσωπο του.
"Είσαι με τα καλά σου ; Πώς μπαίνεις έτσι μέσα στο σπίτι μου;" είπε βρίσκοντας τον εαυτό της. "Έριξες και το κινητό μου !" Συνέχισε επιθετικά
أنت تقرأ
Hurting her
مغامرةΠόσο εύκολα μεταμορφώνεται ένας άνθρωπος από την απόλυτη αγνότητα, στο απόλυτο τέρας; Αρκεί μια στιγμή.... Αρκούν λίγες λέξεις... Λίγες πράξεις... Η Ελίζαμπεθ , θα παιξει με τη τύχη της και θα προκαλέσει κάθε σκοτεινή πτυχή του εαυτού του να βγει σ...