Πολιορκία

4.2K 470 31
                                    

Έβγαλε τη πετσέτα σκουπίζοντας ελαφρά τα βρεγμένα της μαλλιά και βγαίνοντας προς τη κουζίνα είδε την Αμέλια να κάθεται στο τραπεζάκι.

"Προς τι αυτή η σκεπτική φάτσα;" ρώτησε πηγαίνοντας προς τη καφετιέρα

"Τίποτα μωρέ. Σκέφτομαι απλά τι θα κάνεις..."

"Αυτό νομίζω είναι κάτι που πρέπει να σκέφτομαι εγώ Αμέλια . Εκτός αυτού, σήμερα θέλω να πάω στο τμήμα να χω αν βγάλω άκρη με τον Τόνι. Να πω την αλήθεια δεν τον είδα και στο κλαμπ και πολύ φοβάμαι πως ύστερα από αυτό που έκανε ίσως έφυγε..." Η Ελίζαμπεθ σέρβιρε και το δικό της καφέ αφού η Αμέλια παρέλειψε να της φτιάξει όπως είχε πει και κάθισε 

"Πάντως ξεπέρασες το βιασμό. Αν και δεν ξέρω πως είναι, ευτυχώς,  έχω την εντύπωση πως ειναι δύσκολη υπόθεση..." Η Λιζ αγναντεψε έξω από το ανοιχτό παράθυρο, και της χαμογέλασε λυπημένη

"Δεν είναι η σωματική βία που σου μένει Αμέλια... Με τον Τόνι  έζησα δύο  ολόκληρα χρόνια. Ήταν ο σύντροφός μου. Το σοκ που έπαθα όταν έμαθα ποιος ακριβώς ήταν, με πλήγωσε περισσότερο. Εκείνο το βράδυ όλα έγιναν τόσο γρήγορα που ειλικρινά το μόνο που έμεινε είναι ένα βαθύ παράπονο στη ψυχή..." ήπιε δύο γουλιές , έστρωσε αμήχανα τα μαλλιά της και σηκώθηκε.

"Πάω να ντυθώ. Μπορείς να μείνεις σπίτι αν θέλεις . Θα πάρω και το Ντιέγκο για βόλτα μαζί μου και μετά θα περάσω να αγοράσω ένα καινούριο κινητό τηλέφωνο. Έχω να δω και τι συμβαίνει με την υπόθεση της μητέρας μου οπότε ίσως αργήσω. Μπορείς να μείνεις να ξεκουραστείς αν θέλεις"

Η Λιζ πήγε στη κρεβατοκάμαρα, ντύθηκε και έπειτα ετοίμασε τον Ντιέγκο. Η Αμέλια βρισκόταν ακόμα στην ίδια θέση στην κουζίνα.

"Θα έρθεις τελικά η θα μείνεις;"

"Λέω να μείνω. Αποφάσισες αν θα φύγουμε;"

"Δεν ξέρω Αμέλια. Προβληματίζομαι με την αλλαγή του. Έτσι ήταν και τις πρώτες μέρες πριν γίνουν όλα αυτά. Θα δω τι θα κανω. Σίγουρα θα περάσω και από το σπίτι..."

"Όπως αγαπάς Λιζ. Δύο βαλίτσες  έχουμε  όλες κι όλες. Το πολύ πολύ τις φτιάχνουμε μετά μαζί στα γρήγορα"

Η Ελίζαμπεθ την αποχαιρέτησε. Έπιασε το λουρί του Ντιέγκο και βγήκε με προορισμό το τμήμα...

*****

"Είδες Ντιέγκο; Όλα καλά πήγαν τελικά!" Η Λιζ έπιασε τη κατηφόρα για το παλιό της σπίτι γεμάτη ζωντάνια. Η μήνυση προς τον Τόνι είχε κατατεθεί και ο αστυνόμος την ενημέρωσε πως αύριο θα μπορέσει να επισκεφθεί τη μητέρα της. Η δίκη θα γινόταν σε 2 εβδομάδες και αρκετά πιο ήρεμη, αγόρασε ένα καινούριο τηλέφωνο και αποφάσισε να πάει από το παλιό της σπίτι.

Hurting herDove le storie prendono vita. Scoprilo ora