Ένα βράδυ, γεμάτο παρελθόν

4.4K 456 20
                                    

Φόρεσε ένα λευκό μακρύ μπλουζάκι και ένα σορτς. Έτσι ένιωθε άνετα.  Παρά τις κλήσεις της Σάρας και της Μεγκαν ,εκείνη αποφάσισε να πάει. Ξεπερνούσε τις δυνάμεις της ενώ τα λόγια του Ζέιν, τρεμοπαιζαν στο μυαλό της συνεχώς. Τι προσπαθησε να της πει άραγε τη προηγούμενη μέρα; Πώς είχε παρεξηγήσει το Λιαμ ή το ακριβώς αντίθετο; Η Ελίζαμπεθ ήθελε να ξεκαθαρίσει μια και καλή με το Λιαμ και να σταματήσει όλο αυτό το κυνηγητό από τη πλευρά του.

"Για που το έβαλες νυχτιάτικα; Μια μέρα κάθομαι κι εγώ βράδυ και φεύγεις;" άκουσε τη μητέρα της από τη κουζίνα

"Έλα ρε μαμά... Δυο μήνες θα κάτσω. Ειπα να βγω μια βόλτα..."

"Καλά. Απλά να προσέχεις εντάξει;"

"Ναι ρε μαμά...Άντε πέσε κι εσύ για ύπνο και δεν θα αργήσω..."

Βγαίνοντας από το σπίτι έπιασε τη κατηφόρα και κίνησε για το σχολείο. Έκλεισε το κινητό της αφού η Σάρα δεν σταμάτησε να της στέλνει μηνύματα και φτάνοντας έξω απ τη πόρτα ανατρίχιασε. Είχε να πατήσει το πόδι της χρόνια στο σχολείο. Κοίταξε την ώρα. Ήταν δώδεκα πάρα πέντε. Το σκοτάδι είχε απλωθεί παντού ενώ οι λάμπες του δρόμου δεν έφταναν για να φωτίσουν ούτε τη μισή αυλή πόσο μάλλον το πίσω μέρος που της έδωσε ραντεβού ο Λιαμ. 

"Πρέπει να έχω τρελαθεί εντελώς..." μουρμουρησε μπαίνοντας μέσα. Διέσχισε την κεντρική αυλή και μόλις έφτασε στις κερκίδες σταμάτησε. Αν όντως είναι τόσο επικίνδυνος όσο λένε; αναρωτήθηκε και τα πόδια διάλεξαν μόνα τους και άρχισαν να περπατάνε προς τα πίσω.

"Έφευγες ακόμα δεν ήρθες;" άκουσε ξαφνικά τη φωνή του και κοκαλωσε. Ο Λιαμ βγήκε μέσα από τις σκιές, την πλησίασε και έπιασε αμέσως το χέρι της τραβώντας την προς τη πίσω πλευρά του σχολείου.

"Έλα, έχουμε μια νύχτα μπροστά μας..."

Η Λιζ τον ακολούθησε σαστισμένη.

"Που πάμε; Ήρθα για να μιλήσουμε Λιαμ! Δεν μπορείς να μπαίνεις στη ζωή μου και να απαιτείς  να βρεθούμε χωρίς λόγο. Πρέπει να ξεκαθαρισ..."

"Πολλά λες" τη διέκοψε σπρώχνοντας το κορμί της προς το τοίχο.

"Αυτό πόνεσε..." παραπονέθηκε χαμηλόφωνα εκείνη

"Δεν πειράζει. Και ο πόνος μέσα στη ζωή είναι..." της ψιθύρισε κολλώντας το κορμί του στο δικό της 

"Λιαμ κάνε πίσω!"

"Έλα τώρα... Πες μου ότι δε σου πέρασε από το μυαλό να κάνουμε σεξ. Πες το και θα κάνω πίσω" Η Ελίζαμπεθ δεν απάντησε αμέσως κι εκείνος βρήκε πάτημα να συνεχίσει "Ξέρεις γιατί ήθελα να βρεθούμε απόψε;"

Hurting herOù les histoires vivent. Découvrez maintenant