Η πορτα χτύπησε απαλά και η Αμέλια βγήκε από τη κουζίνα προβληματισμένη κρατώντας στα χέρια τη πετσέτα . Έριξε ένα βλέφαρο στην Λιζ που ακόμα κοιμόταν και κοιτάζοντας από το παράθυρο είδε την ηλικιωμένη γυναίκα από την υποδοχή του πανδοχειου να στέκεται με ενα χαρτί στο χέρι."Λιζ ; Η κυρία από το πανδοχείο είναι έξω..." είπε απαλά και τη σκουντηξε
"Άνοιξε σε παρακαλώ...Δεν έχω κουράγιο"
Η Αμέλια άνοιξε τη πόρτα χαμογελαστή
"Καλημέρα! Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;"
"Καλημέρα κορίτσι μου. Κάποιος άφησε αυτό για την Ελίζαμπεθ Μπλεικ στη ρεσεψιόν νωρίς το πρωί και σκέφτηκα να σας το φέρω για να μη το ξεχάσω"
Η Αμέλια πήρε διστακτικά το μεγάλο κίτρινο φάκελο και αποχαιρετώντας την γυναίκα έκλεισε τη πόρτα. Κάθισε στο κρεβάτι και σκουντηξε ξανά την Ελίζαμπεθ.
"Ήρθε αυτό για σένα..." αποκρίθηκε σκεπτική
"Τι είναι αυτό;"
"Δεν έχω ιδέα ρε Λιζ! Δεν το άνοιξα! Φοβάμαι όμως με τόσα που μου έχεις πει να το κάνω! Έλα άνοιξε το !"
Εκείνη έκανε στην άκρη το σεντόνι και πιάνοντας το φάκελο άρχισε να τρέμει.
"Μη τρέμεις γαμω το ! Άνοιξε το να δούμε τι είναι!"
Έσκισε τη πλαϊνή πλευρά και είδε μέσα ένα μάτσο χαρτιά. Τα έβγαλε και το πρώτο πράγμα που είδε της έκοψε την ανάσα.
"Λιζ ; Ελίζαμπεθ;; Για το Θεό! Ελίζαμπεθ μίλησε μου !" Η Αμέλια την χτύπησε ανάλαφρα στο μάγουλο βλέποντας την έτοιμη να λιποθυμήσει και τρέχοντας προς τη κουζίνα, της έφερε ένα ποτήρι νερό.
"Αμέλια; Δεν... δεν αισθάνομαι καλά..."
"Γαμω το θέλεις να πάθω τίποτα ; τουλάχιστον μίλησες! Έτοιμη να καλέσω ασθενοφόρο ήμουν! Τι σκατα γράφει αυτό το ρημάδι;"
Μόλις κράτησε στα χέρια της το έγγραφο, διάβασε φωναχτά το τίτλο συγκλονισμένη
Λύκειο Καρλιγκτον
Θέματα εξετάσεων για τους μαθητές με προορισμό ανώτατα Πανεπιστήμια"Δεν το πιστεύω αυτό το πράγμα!" Είπε φωναχτά ώσπου ξαφνικά η Ελίζαμπεθ άρπαξε το χαρτί από τα χέρια της και το τσαλακωσε .
"Ξέρω πολύ καλά τι λέει παρακάτω..." είπε πιάνοντας το δεύτερο έγγραφο
"Δεσποινίς Μπλεικ , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το σπίτι που βρίσκεται στην οδό Grayson 21str έπειτα από έρευνα, κρίθηκε πως δεν ανήκει δικαιωματικά στην Κλάρα Μπλεικ με αποτέλεσμα η περιουσία να επιστραφεί στο νόμιμο κάτοχό της. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και την αναστάτωση αλλά έχουμε έγγραφα στα χέρια μας που φανερώνουν την αλλαγή ονόματος στη περιουσία αρκετά χρόνια πριν. Η τράπεζα μας δεν έχει πλέον καμία δικαιοδοσία στο συγκεκριμένο ακίνητο"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hurting her
AventuraΠόσο εύκολα μεταμορφώνεται ένας άνθρωπος από την απόλυτη αγνότητα, στο απόλυτο τέρας; Αρκεί μια στιγμή.... Αρκούν λίγες λέξεις... Λίγες πράξεις... Η Ελίζαμπεθ , θα παιξει με τη τύχη της και θα προκαλέσει κάθε σκοτεινή πτυχή του εαυτού του να βγει σ...