Μεγάλα, θανάσιμα, παιχνίδια

4.4K 466 38
                                    

Φτάνοντας έξω από το κλαμπ , η Ελίζαμπεθ πάρκαρε το αυτοκίνητο. Η Αμέλια βγήκε πρώτη αλλά εκείνη πήρε το χρόνο της.  Εστρωσε το φόρεμα της, έλεγξε το κατακόκκινο κραγιόν, πήρε μια βαθειά αναπνοή και την ακολούθησε.

"Σήμερα θα κάνουμε θραύση!" Σχολίασε η Αμέλια ευδιαθετη

"Να είσαι σίγουρη γι αυτό...." τη συμπλήρωσε η Λιζ και μπαίνοντας κοίταξε για το καναπέ που της είχε πει ο Ζέιν. Μόλις εντόπισε το μοναδικό άδειο καναπέ χαμογέλασε.

"Εκεί είμαστε!" Έσκυψε και είπε στο αφτί της Αμελιας και πιάνοντας την από το χέρι, χώθηκε μέσα στο πλήθος .

"Είναι τέλειο! Το είχα δει και τη προηγούμενη φορά αλλά ήταν πιασμένο! Θεωρώ πως είναι το καλύτερο  σημείο! Χορεύεις χωρίς να σε ενοχλήσει κανένας και ..."

"Φτάνει με τις παρατηρήσεις Αμέλια! Ας γεμίσουμε αυτά τα άδεια ποτήρια!"

*******

Ο Λιαμ μπήκε στο γραφείο τελειώνοντας τη κουβέντα με το Τζάκσον και κάθισε ανοίγοντας τις κάμερες. Η Ελίζαμπεθ δεν του απάντησε ποτέ στο μήνυμα και η αγωνία του για να δει αν θα ερχόταν ήταν μεγάλη.
"Ήρθε!" Αναφώνησε ξεχωρίζοντας την αμέσως  και κάνοντας ζουμ στη κάμερα πάγωσε. "Κάποιος να με λυπηθεί! Για το Θεό δηλαδή !" Συνέχισε τον μονόλογο και εστίασε πάνω της. "Καμία σωτηρία... Καμία ελπίδα...Τι διάολο φοράει; Το υπολοιπο υφασμα που ειναι ;; ΓΑΜΩ ΤΗ ΤΎΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!" Ο Λιαμ παραμιλουσε φέρνοντας όλο και περισσότερο το πρόσωπο του κοντά  στην οθόνη.

Έχοντας πάρει μια ιδέα, μια άσχημη ιδέα για τα δικά του δεδομένα, κάθισε πιο πίσω και έβγαλε από το συρτάρι το ουίσκι. Το κοίταξε και έπειτα κοίταξε ξανά στην οθόνη. Μπουκάλι οθόνη, οθόνη μπουκάλι...

"Θα ηταν φρόνιμο να μην πιεις ..." είπε στον εαυτό του μα βλέποντας την να σηκώνεται και να λικνιζει το κορμί της σαν τη γάτα, έβγαλε το καπάκι και ήπιε απευθείας από το μπουκάλι.
"Όλο μαλακιες κάνω! Όλο μαλακιες...." είπε και σηκώνοντας το τηλέφωνο κάλεσε τον εσωτερικό αριθμό του μπαρ.

"Κύριε Κινγκ!" Ακούστηκε ο μπάρμαν

"Φρέντι στείλε δύο μπουκάλια στο κόκκινο  πριβέ κερασμενα ... Ένα σεικερ και ένα ακόμα ποτήρι!"

"Μάλιστα κύριε" απάντησε και κλεινοντας το ακουστικό σηκώθηκε.

"Που πάω έτσι γαμω ;" ψέλλισε και έκλεισε τα μάτια. "Ηρέμησε Λιαμ... Η Ελίζαμπεθ είναι. Μη το ξεχνάς... Στρωσε αυτό το μαλάκα μέσα στο παντελονι και κατέβα κάτω σαν κύριος!" Είπε μα ανοίγοντας τα την είδε να κουνιέται ακόμα πιο προκλητικά...

Hurting herOnde histórias criam vida. Descubra agora