Και επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα σας ανεβάσω ένα κεφάλαιο για να ξέρετε με τι θα έχετε να κάνετε 😂
*Σατανικό γέλιο* 😂Σοφία(μαμά): Αγάπη μου ετοιμασες τα πράγματα σου;
- Ναι μαμά.
Σοφία: Κορίτσι μου συγνωμη.
- Μαμά δεν πειράζει.
Σοφία: Το ξέρω δεν είναι ότι καλύτερο να ξανά ζήσεις όλες αυτές της αναμνήσεις που έζησες πριν δύο χρόνια αλλά πρέπει αγάπη μου να πάμε πίσω.
- Μαμά όλα εντάξει. Δεν πειράζει. Τώρα τον έχω ξεπεράσει μαμά.
Σοφία: Εντάξει αγάπη μου όταν τελειώσεις θα πω στο αδελφό σου να έρθει.
- Εντάξει μαμά.Πήγα και τακτοποίησα τα ρούχα μου και όταν πήγα να βγάλω τα τζιν μου από την ντουλάπα έπεσε μια φωτογραφία.
Όταν την είδα δάκρυα άρχιζαν να πέφτουν από τα μάτια μου αλλά πλέον δεν αξίζει τίποτα για εμένα αυτός. Πρέπει να τον ξεχάσω. Πέρασαν 2 χρόνια. Την έσκισα και την πέταξα κάτω..
Αμέσως άρχιζα να κλαίω. Είμαι δυνατή και προσπαθώ να το ξεπεράσω αλλά όλο αυτό έχει χαραχτεί στην καρδιά μου.
Από τον θόρυβο αυτον ήρθε ο Ηλίας.
Ηλίας: Τι έγινε;
Με ρώτησε πανικοβλημενος και το μάτι του πήγε στην φωτογραφία που είχε σχιστεί σε χίλια κομμάτια.Αμέσως ήρθε και με πειρε αγκαλιά..
Ηλίας: Μαρίλια μην κλαίς. Εξάλλου δεν χρειάζεται, έπρεπε να τον χωρίσεις έπρεπε να το κάνεις Μαρίλια αυτό όσο και αν είναι κολλητός μου. Το ξέρω ότι τον αγαπάς Μαρίλια. Φαίνεται.
- Δεν τον αγαπάω. Τον έχω ξεχάσει. Απλώς είναι αναμνήσεις που έχουν χαραχθεί στην καρδιά μου. Τον έχω ξεπεράσει.
Ηλίας: μικρή από εμένα δε μπορείς να κρυφτείς ούτε ακόμα και από τον Θεό τον ίδιο. 😂 Φαίνεται Μαρίλια.
- Ναι ναι ότι πεις. Τώρα σε παρακαλώ βάλε ένα χέρι για βοήθεια γιατί κάποτε θα πρέπει να πάμε στο σπίτι μας στο Λονδίνο 😂
Ηλίας: Ότι πεις μικρή!Άρχιζε και με βοηθάγε εγω του έδινα τα πακέτα και διάφορα πράγματα και τα έβαζε σε κούτες.
~ Μετά από μια ώρα ~
Ηλιας: Πφφφ δεν μπορώ άλλο.
Και πέφτει στο κρεβάτι ξεθεωμενος 😂
- Σιγά μωρέ την δουλειά που έκανες. Δύο βαλίτσες πηγές κάτω. Δηλαδή έλεος.
Ηλίας: Μικρή σου κουβάλησα όλη την ντουλάπα μην μιλάς. Τόσα ρούχα ούτε η Barbie.
Είπε και ξέσπασα στα γέλια 😂
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;