T W E N T Y- O N E♡

548 23 3
                                    

Previous chapter

~Now

Nikos pov (Για πρώτη φορά ε; 😲)

Είμαι με την Αμέλια στο σπίτι μου.
Μπορώ να πω ότι μετά από ενάμιση χρόνο είμαι ευτυχισμένος. Την αγαπώ και δεν θα την αφήσω ποτέ στην ζωή μου. Δεν ήξερα πως να της το πω όταν ήμουν ερωτευμένη μαζί της. Μου ήταν δύσκολο να της το πω. Αλλά κατάφερα μετά από καιρό να της το πω. Δεν ήθελα να φύγω από δίπλα της. Γτ την αγαπούσα τόσο πολύ 🥺 και την αγαπώ.

Αμέλια: Το σκέφτεσαι μωράκι μου; ❤️
- Το πόσο μαλακας ήμουν και σε άφησα ❤️
Αμέλια: Ρε μωρό μου μην τα σκέφτεσαι αυτά..
- Δεν μπορώ...
Αμέλια: Μήπως να κάνω κάτι για να ξεχάσεις; 😏
- Αμέλια δεν είσαι έτοιμη!
Αμέλια: Που το ξέρεις;

Και με κοίταξε πονηρά.

- Αμέλια όχι σε παρακαλώ ❤️ Δεν θέλω να κάνουμε κάτι και να το μετανιώσεις.
Αμέλια: δεν θες να με κάνεις δικιά σου;
- το θέλω τόσο πολύ μωρό μου αλλά δεν μπορώ... Δεν μπορώ να κάνω κάτι μαζί σου αν δεν το θες!
Αμέλια: το θέλω!

Και τότε έβαλε το χέρι της στο στόμα μου.

Αμέλια: Μάλλον θα πρέπει να γίνει με το δύσκολο ❤️
Νίκος: καλαα μωρό μουυ.

Και μπήκα από πάνω της. Δεν ξέρω αν το θέλει πραγματικά.

Αμέλια: Ξέρω τι σκέφτεσαι! Το θέλω μωρό μου. Θέλω να είμαι ολοκληρωτικά δικιά σου. 🥰
- δεν θέλω να-
Αμέλια: Απλά ας το απολαύσουμε μωρό μου ❤️
- Μωρό μου καλύτερα ας το πάμε ποιο αργά... Δεν έχει νόημα να κάνουμε κάτι από την αρχή της σχέσης μας.. Ας δούμε λιγάκι πως θα εξελιχθεί η σχέση μας βρε μωρό μου.
Αμέλια: Δίκιο έχεις!
- Χαίρομαι ❤️
- τι θες να δούμε;
Αμέλια: πάω να κοιμηθώ εγώ μωρό μου.
- Μου θυμωσες;
Αμέλια: Όχι μωρό μου και έφυγε προς τον ξενώνα..

Τέλεια τα κατάφερα και πάλι..
Γτ θέλει τόσο πολύ να κάνουμε έρωτα?
Ναι κι εγώ το θέλω αλλά αν κάνω κάτι χωρις να το θέλει θα νιώθω τύψεις...
Και εξάλλου είναι η δεύτερη μέρα που τα έχω μαζί της. Είναι νωρίς.

Πήγα στον ξενώνα όπου ήταν η Αμέλια και μόλις άνοιξα την πόρτα είδα την Αμέλια να ξεντυνεται. Δεν είχε καταλάβει ότι ήμουν στην πόρτα. Και έβγαζε αργά τα ρούχα της. (Ανωμαλίες)

Δεν ξέρω αν το είχε καταλάβει ή δεν το είχε καταλάβει αλλά εγώ ένιωθα τον φίλο μου πολύ σηκώμενο! Οκευ δεν θα αντέξω..

Αμέλια ποβ.

Δεν ξέρω γτ θέλω τόσο πολύ να γίνω δικιά του. Αλλά τον αγαπώ και θέλω τόσο πολύ. Θέλω να γίνω δικιά του ολοκληρωτικά.

You are my drug♡Where stories live. Discover now