°Previous chapter.
~Now
Marilia pov.
Ναι είμαι εισαγγελέας.
Άνοιξα την πόρτα εγώ και ο Ηλίας και είδαμε τον Τζόρνταν.
Λίγα τα ψωμιά του.
- Αστυνομία! Έχεις το δικαίωμα να μην μιλήσεις. Ότι πεις θα χρησιμοποιηθεί εις βάρος σου!
Του έβαλε ο Ηλίας χειροπέδες και τον κατεύθυνε προς το περίπολικο.
- Να γίνει φτερό όλο το μαγαζί. Όλο το γραφείο. Θέλω στοιχεία.
Αστυνόμοι: Ένταλμα;
- Ορίστε!Ναι το είχα βγάλει από πριν..😂
Ήμασταν εξω.
Ηλίας: καλή δουλειά από όλους σας. Συγχαρητήρια!
Όλοι: ευχαριστούμε!
- Ας γυρίσουμε λοιπόν..Και έφυγαν όλοι για το τμήμα. Όταν φτάσαμε κατευθύνθηκα προς την αίθουσα για να τον ανακρίνω.
- Μαρία έλα μαζί μου.
Για να μην λέει ότι δεν βοηθάει.
Ηλίας: Μαρίλια η Μαρία δεν έρχεται!
- Την χρειάζομαι!
Ηλίας: Μαρ-
- μην φοβάσαι!Και ήρθε δίπλα μου. Μπήκα στην αίθουσα και έκλεισα την πόρτα δυνατά.
Ο Ηλίας ήταν από πίσω από το τζάμι και μας έβλεπε!- Πως νιώθεις;
Τζόρνταν: Καλά αφού ξέρω ότι θα με αφήσεις.
- Ποιος σε κάνει να πιστεύεις αυτό;
Τζόρνταν: Εσύ..
- Μάλλον κάνεις λάθος. Μαρία για πες μου γιατί κατηγορείτε.
Μαρία: Από τι βλέπω. Έμπορος ναρκωτικών, βιασμός, θάνατοι, ξυλοδαρμός..
- Μόνο αυτά;
Μαρία: Ναι.
- Α.. λίγα δεν είναι;Και τον κοιτάω.
Μαρία: Είναι πολύ λίγα. Νομίζω σε ένα χρόνο θα βγει. Βάση του νόμου πάντα.
- Μόνο σε ένα χρόνο; Θα προσπαθήσω να τον βγάλω στους δύο μήνες.Ο Ηλίας κοιτούσε κάπως από το τζάμι.
Για αυτό θέλω την Μαρία μαζί μου.
Γιατί και οι δύο ξέρουμε να το χειριστούμε.
Τον κάνω να πιστεύει ότι θα βγει στους δύο μήνες. Αλλά που ξέρει ότι θα κάτσει όλη του την ζωή. Χωρίς καμία βοήθεια. Θα ζήσει τις χειρότερες μέρες του.Τζόρνταν: Αλήθεια μου λέτε;
Μαρία: Γιατί να σου πούμε ψέματα; Εμείς λέμε πάντα την αλήθεια. Και εδώ η Μαρίλια θα σε βγάλει στους δύο μήνες. Θα πρέπει να είσαι ευγνώμων.
- Ακριβώς!
Τζόρνταν: Θα το κάνετε αυτό για εμένα;
- Για την ακρίβεια δεν θα είναι όπως το σκέφτεσαι.
Τζόρνταν: Δηλαδή;
- Θα σε βγάλω στους δύο μήνες. Αλλά πρέπει να μου πεις ότι όλα αυτά που έκανες τα ήθελες.
Τζόρνταν: Αν ήθελα να τις βίασω;
- Ναι!
Τζόρνταν: Ήθελα!
- Πως ένιωθες;
Τζόρνταν: χαρά.. όταν τις βαρουσαα... Ένιωθα χαρά. Ένιωθα εκδίκηση.. ξέρεις.. οι άντρες προτιμούν το άγριο σεξ. Και μου άρεσε να τις βαράω.. γιατί ήταν τσουλες.. πουλούσαν το σώμα τους σε εμένα.. και σε άλλους.. ένιωθα ωραία. Κάθε μέρα.. κάθε μέρα που έκανα σεξ με κάθε μία..
- Ευχαριστούμε για την κατάθεση σου. Τα λέμε στο δικαστήριο.
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;