T E N ♡

674 24 1
                                    

Χευ αγάπες. 🥰
Πως μου είστε;
Αχ το ξέρω. Έχω να γράψω καιρό. Έχω να μπω πάρα πολύ καιρό. Αλλά το σχολείο δεν με άφηνε. Η ζωή σας πως είναι; Τα νέα σας;
Σας έλειψαν οι δύο ήρωε μας;
Μήπως ήρθε καιρός να τους ξανά έχουμε μαζί; Η είναι νωρίς;
Είναι νωρίς ακόμα..
Θα δείτε πολλά ενδιαφέροντα γεγονότα. Θα αλλάξετε γνώμες για τους αγαπημένους μας ήρωες. Θα γνωρίσετε πολλά πράγματα για την ζωή τους. (Πάντα φανταστικά. Δεν είναι πραγματικά γεγονότα)
Θα μάθετε πάρα πολλά. Και το κυριότερο με αυτή την ιστορία θα ήθελα να περάσω ένα μήνυμα. Όπως πέρασα και με τα ναρκωτικά. Θα περάσουν πάρα πολλά μηνύματα από αυτή την ιστορία. Και το κυριότερο θα ήθελα να την αγαπήσετε. Όπως την αγάπησα εγώ. Και την αγάπω ακόμα. Μπορεί να υπάρχει ένα "σκληρό" περιεχόμενο σε αυτή την ιστορία. Αλλά αυτή η ιστορία βγάζει μηνύματα. Και αυτό είναι που με κάνει χαρούμενη. Θέλω να βγάλω πολλά μηνύματα στον κόσμο. Και ας μην είναι πραγματική ιστορία. Αυτά έχω να πω. Για αυτή την αγαπημένη μου ιστορία.
Ευχαριστώ όλους για την στήριξη και την κατανόηση.

Σας αφήνω να απολαύσετε το κεφάλαιο.
Καλή ανάγνωση.
Βάλτε και το τραγούδι αν θέλετε. 🥰








Κρύωνα. Κρύωνε όλο το σώμα μου. Ήμουν γυμνή και σκεπασμένη με ένα άσπρο σεντόνι. Το σεντόνι ήταν όλο αίματα. Πονούσα πολύ. Δεν πίστευα ότι θα έφτανε σε αυτό το σημείο. Δεν πίστευα να το έκανε αυτό. Το μίσος εκεί φτάνει. Σίγουρα ξέρω ότι τώρα θα νιώθει τύψεις. Σίγουρα ξέρω ότι δεν είναι αναίσθητος. Προσπάθησα να σηκωθώ. Να πάρω τα ρούχα μου και να φύγω από εδώ. Να φύγω από το σπίτι του. Και κυριότερα να φύγω μακριά από αυτόν. Τον σιχαθηκα μετά από αυτό. Νόμιζα ότι θα είχαμε μια ευκαιρία. Νόμιζα ότι θα ξαναπροσπάθησα μαζί του. Αλλά τώρα δεν μπορώ ούτε να τον βλέπω. Τον έχει σιχαθεί η ζωή μου.

You are my drug♡Where stories live. Discover now