F O R T Y- N I N E♡

484 23 5
                                    

- ένιωθα άσχημα.. ένιωθα μίσος.. θυμάσαι ξεκάθαρα πως αντιδρούσα.. θυμάσαι τι είχε γίνει.. τι έγινε.. αλλά προσπαθώ να το ξεχάσω.. να κάνω μια νέα αρχή..
Στέφανος: συγνώμη.. πραγματικά.. συγνώμη.. κάθε μέρα το μετανιώνω. Αυτά τα 6 χρόνια όπου πέρασαν το μετανιώνω. Δεν ξέρω γιατί στο έκανα όλο αυτό.. πραγματικά λυπάμαι.. δεν ήθελα..

Και ήρθε κοντά μου..

- Μην στεναχωριεσαιι.. πέρασε..
Στέφανος: ναι αλλά δεν θα με συγχωρέσεις..
- Με τον καιρό θα το κάνω..

Δεν ξέρω αν είπα την αλήθεια η αν είπα ψέματα..δεν ξέρω αν μπορέσω να τον συγχωρέσω..

Στέφανος: πες μου την αλήθεια.
- δεν ξέρω Στέφανε.. έγιναν πολλά.. και δεν ξέρω..
Στέφανος: συγνώμη πραγματικά.. για όλα.. συγνώμη! Σ'αγαπω!

Και με πήρε αγκαλιά.
Τα χέρια του χαιδευαν την πλάτη μου.
Δεν ξέρω αν είναι σωστό.
Δεν αρνήθηκα.. το είχα ανάγκη. Είχα ανάγκη την αγκαλιά του. Όπως και αυτός την δικιά μου.

Πέρασα πάρα πολλά μαζί του.
Περάσαμε ωραίες σκηνές..

Στέφανος: θα προσπαθήσω να με συγχωρέσεις..

Και έφυγε...

Πήγα στην αίθουσα και είδα τον Ηλία.

- Τι έμαθες;
Ηλίας: εσείς;
- Η Αμέλια βιάστηκε!
Ηλίας: τι;
- η αδελφή του Γιώργου..
Ηλίας: Από ποιον;
- Από τον Ιάσωνα..
Ηλίας: τον κολλητό του Γιώργου;
- ναι..
Ηλίας: α.. τόσο καλά..
- Ναι.. και νομίζω ότι πρέπει να το αναλάβω εγώ στο δικαστήριο.
Ηλίας: ας το κάνει ο Στέφανος.
- ο Στέφανος θα αναλάβει τον Γιώργο..
Ηλίας: ωραία. Σας εμπιστεύομαι και τους δύο.
- τέλεια..για πες εσύ.
Ηλίας: θέλω ένταλμα και για τα δύο σπίτια. Τα κορίτσια ισχυρίστηκαν ότι ήπιαν ναρκωτικά χωρίς να γνωρίζουν τίποτα. Και διοργανωτής ήταν ο Μαξ.
Τα πλαστά χρήματα πολύ πιθανόν να τα έκανε αυτός. Να έκανε τα σχέδια και τα παιδιά να έκαναν τα υπόλοιπα..
Στέφανος: με λίγο καιρό εξάσκηση είχαν το τέλειο χρήμα..
Ηλίας: Σωστά!
- άρα έχουμε τους δράστες;
Ηλίας: πολύ πιθανόν.. αλλά πρέπει να μάθουμε για τα ναρκωτικά.. τον έμπορο και τον διακινητη.. πρέπει να βρούμε ποιος τους έδωσε τους δύο τόνους ναρκωτικά. Και τον σκοπό..
- Αχά..
Ηλίας: Εύα ψάξε το βιογραφικό του Μαξ. Και τωνν Αγοριών. Εγώ θα πάω με τον Στέφανο στον κύριο μαξ. Κι εσύ Μαρίλια θα πας για να βρεις στοιχεία στο σπίτι.. θέλω κάθε σχέδιο.. κάθε σακουλάκι.. κάθε στοιχείο.. εντάξει;
- ναι!
Ηλίας: Όπου βρεις τον Ιάσωνα τον συλλαμβάνεις για βιασμό.. και ύστερα θα μάθουμε αν ήταν στην υπόθεση..
- εντάξει.

You are my drug♡Where stories live. Discover now