Αν θέλετε βάλτε το τραγούδι ❣️
Όταν το άνοιξα ήρθαν αναμνήσεις στο μυαλό μου..
Ήταν στο νοσοκομείο χαροπαλευα για την ζωή μου. Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό αλλά οι αναμνήσεις, οι σκέψεις δεν με άφηναν ήσυχο.
Προσπαθούσα να την ξεχάσω αλλά ήταν συνέχεια στο μυαλό μου. Δεν με άφηνε ήσυχο. Οταν με έδιωξε δεν μπορούσα να αντέξω και έπεσα βαθιά στα ναρκωτικά.
Μπορεί να το θεωρείτε υπερβολικο αλλά αυτή η αγάπη δεν μπορεί να ξεπεράστει με ότι και να πάρεις. Μου είχε μιλήσει ένας "φίλος" που ήταν και αυτός ναρκωμανης μου είπε ότι θα την ξεχάσω αλλά δεν έγινε τίποτα. Προσπαθούσα να την ξεπεράσω και με τα ναρκωτικά αλλά τίποτα. Μια μέρα πήρα υπερβολική δόση και μετά ήπια μια μπουκάλα ουίσκι έχασα της αίσθησης μου και με βρήκε ο πατέρας μου κάτω λυποθημο μπορεί να μην της φέρομαι και τόσο καλά της Μαρίλιας αλλά πέρασα τόσο πολλά και εμφάνιζεται τώρα κοντά μου..
Όταν με βρήκε έτσι ο πατέρας μου τα έχασε κάλεσε ασθενοφόρο και ήρθαν αμέσως. Του είπαν τι συνέβη και ήρθε αμέσως κοντά μου. Τότε ήμουν αναίσθητος. Κόντεψα να παίθανω για αυτή ακόμα το θυμάμαι αυτό. Δεν ξέρει τίποτα όμως δεν ξέρει τίποτα για όλα αυτά που πέρασα αλλά θα τα περάσει τώρα δεν έπρεπε να έρθει. Έκανε το λάθος και ήρθε..Τώρα θα την εκδικηθώ και δεν θα της αρέσει θα την πληγώνω όπως με πληγώνε κι αυτή. Πλέον μόνο ΕΚΔΙΚΙΣΗ θέλω από αυτήν..Θέλω να πονέσει όσο πόνεσα κι εγώ. Θέλω να τη βλέπω συνέχεια στεναχωριμενη.
Πρέπει κάποτε να μάθετε γιατί όλο αυτό το μίσος ε; Θα σας τα εξηγήσω όλα. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει τίποτα. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει γιατί τα είπα όλο αυτά τα λόγια στην Μαρίλια. Θα σας τα εξηγήσω όμως εγώ. Όλα και για το νοσοκομείο και για τα ναρκωτικά ΟΛΑ.
Εκείνες της στιγμές.
Της φέρθηκα πουστικα γαμω. Δεν ήθελα να της φερθώ έτσι αλλά φεν μπορούσα.
Σκέψη εκείνη την στιγμή.
- Γαμω το κέρατο σου Μαρίλια!
Μαρίλια: Ρε Στέφανε άσε με να φύγω γαμω!
- Δεν θα πας πουθενά κατάλαβες;Πήγε να φύγει αλλά την έπιασα με δύναμη και την έσπρωξα προς το κρεβάτι. Έπεσε κάτω και με κοιτούσε με δάκρυα στα μάτια της. Πήγα να την πλησιάσω αλλά αρνήθηκε.
Μαρίλια: Μ-ην με αγγίζεις. Με τρομάζεις,με τρομάζεις!
- Αγάπη μου συγνώμη δεν ήθελα να το κάνω. Όταν είμαι νευριασμένος δεν ξέρω τι κάνω.
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;