- ακριβώς!
Άλεξ: ΤΙ?
- την βίασα.. αλήθεια δεν το ήθελα αλλά..
Άλεξ: Τι δεν το ήθελες ρε; Αν δεν το ήθελες δεν θα το έκανες. Γιατί να το κάνεις; Τόσο πολύ μίσος είχες?
- Το ξέρω. Έχεις απόλυτο δίκιο.. αλλά το έκανα.. δεν μπορεί να αλλάξει κάτι. Συγχώρεσε με.
Άλεξ: Εγώ; Η Μαρίλια πρέπει! Το ξέρω την μισούσες αλλά αυτό που τις έκανες ήταν λάθος. Ήταν ένα μεγάλο λάθος όπου δεν έπρεπε να το κάνεις.
- Μακάρι να γυρνούσα τον χρόνο πίσω. Δεν θα το έκανα..
Άλεξ: Είσαι μεγάλος μαλακας με αυτό που τις έκανες. Αλλά θα βρούμε μια λύση. Μαζι.. κι εσύ ήσουν πάντα δίπλα μου. Δεν μπορώ να σε αφήσω τώρα..
- Σε ευχαριστω ρε.Και τον αγκάλιασα.
Άλεξ: Και τι άλλο;
- Η Μαρίλια..
Άλεξ: ναι;
- Η Μαρίλια ήταν..Και τότε χτύπησε την πόρτα.
Άλεξ: ένα λεπτό..
Και ήταν η Σία..
Όχι δεν μπορώ να το πω..
Αν το μάθει η Σία. Θα το πει στην Μαρία. Και η αδελφή μου στον Ηλία.
Ειδικά η αδελφή μου θα με σκοτώσει..Σία: πως και από δω Στέφανε;
- ήρθα να δω τον Άλεξ..
Σία: α ωραία. Πώς είσαι!.
- μια χαρά εσύ;
Σία: δουλειά και εδώ..
- πως περνάτε;
Σία: καλά..
- κανένα βήμα έχετε κάνει;
Σία: Εμ.. εγώ πάω να αλλάξω..Και έφυγε..
Άλεξ: Τι ήταν η Μαρίλια;
- επιθετική..Είπα μια γρήγορη απάντηση.
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν έγκυος.. και εγώ ο μαλακας της είπα να το ρίξει..
Δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο..Άλεξ: Σία.. εγώ πάω στο σπίτι του Στέφανου. Με χρειάζεται για μια υπόθεση.. και έχει εκεί τα έγγραφα..
Είπε ψέματα..
- Γιατί να έρθεις;
Άλεξ: έχουμε πολλά να πούμε..Σία: να τον προσέχεις έτσι!
- ε ναι..Μπήκα στο αμάξι μαζι με τον Άλεξ και πήγαμε προς το σπίτι.
Άλεξ: σίγουρα επιθετική δεν ήταν! Και αυτό με τον βιασμό ξέρεις ότι αν το μάθει ο Ηλίας δεν θα σε συγχωρέσει..
- το ξέρω.. δεν μπορώ όμως να του το πω.. ούτε μπορώ να τον κοιτάω στα μάτια και να του κρύβω ένα τόσο μεγάλο μυστικό.. δεν ξέρω αν το μάθει τι μπορεί να γίνει..
Άλεξ: αδελφέ! Εγώ είμαι εδώ.. το ξέρω είναι λάθος αυτό που έκανα αλλά χρειάζεσαι ένα στήριγμα. Όπως παλιά..και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εσένα. Ότι και να γίνει ρε αδελφέ!
- Για αυτό απευθύνθηκα σε εσένα. Γιατί μόνο εσύ μπορείς να με βοηθήσεις. Μόνο εσύ μπορείς να με ηρεμήσεις. Σε ευχαριστώ!
Άλεξ: τίποτα..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;