Πήγα να ανοίξω την πόρτα.
Και όταν την άνοιξα την πόρτα μπροστά μου ήταν ....Ο Στέφανος.
Τα μάτια μου ήταν δακρυσμένα και άρχιζα και έκλαιγα ποιο πολύ.
Στέφανος: Γιατί κλαίς μικρή μου;
- Γιατί ήρθες;Μίλησα σιγανα. Έκλαιγα με λυγμούς..
Γιατί να έρθει;Στέφανος: Ησύχασε μικρή μου. 💕
- Δεν μπορώ...
Στέφανος: Έλα εδώ.
Και μου έπιασε το χέρι και με έφερε στην αγκαλιά του.
Δεν αντιστάθηκα.
Είχα ανάγκη μια αγκαλιά.
Οποία και να ήταν.
Ένιωσα για πρώτη φορά.
Το συναίσθημα τις αγάπης.Πρώτη φορά μου μιλάει τόσο γλυκά.
Πριν 6 χρόνια. Με έβριζε. Και με το δίκιο του.Στέφανος: Μου έλειψες πολύ μικρή μου...
Δεν απάντησα. Γιατί ήξερα ότι αν μιλούσα δεν θα του άρεσαν αυτά που θα του πω. Δυστυχώς δεν μπορώ να τον συγχωρέσω. Κυρίως για τα λόγια όπου μου έλεγαν. Του είχα πει τόσες φορές συγνώμη αλλά δεν το δεχόταν. Μπορεί να είχε και δίκιο..
- Σε παρακαλώ φύγε...
Στέφανος: Τώρα που σε βρήκα δεν θα σε αφήσω ποτέ. Ήμουν Μαλακας και σε άφησα. 💕
- Στέφανε απλά φύγε!
Στέφανος: Το θες;
- Ναι!
Στέφανος: Κοίτα με στα μάτια και πες το μου.Τον κοίταξα στα μάτια αλλά δεν μπορούσα να βγάλω λέξη.
Αυτή την ώρα ήταν σημαντικός για εμένα.
Πέρασα πολλές ωραίες στιγμές με τον Στέφανο. Και ακόμα τις θυμάμαι. Αλλά φοβάμαι.. φοβάμαι μην γίνει ο παλιός του εαυτός.. δεν τον έχω συγχωρέσει ακόμα.. πρέπει να το πάω σιγά μαζί του..Στέφανος: Είδες;
Και με τα χέρια του χάιδευε τα μαλλιά μου.
Ήμουν στην αγκαλιά του...
Δεν ήθελα να βγω..Στέφανος: Έκανα πολλά λάθη στην ζωή μου. Και αυτό είναι που σε άφησα. Πραγματικά μετάνιωσα για όλα αυτά που σου έκανα. Δεν ξέρω γιατί τα έκανα όλα αυτά. Ίσως από το μίσος. Αλλά στο λέω! Θα κάνω τα πάντα για να σε κάνα κερδίσω. Όσο καιρό και να πάρει.
Πέρασαν 6 χρόνια και ήσουν συνέχεια στο μυαλό μου. Αυτά τα 6 χρόνια σε σκεφτόμουν συνέχεια. Και όχι μόνο αυτά τα 6 χρόνια. Αλλά όλα τα χρόνια όπου ήμασταν χωριστά... Κάναμε και η δύο λάθη.
Συγνώμη μικρή μου.
Σ'αγαπω💕Και με φίλησε στο στόμα.
Μετά από 8 χρόνια. Ένιωσα τα χείλια του στα χείλια μου. Ένιωσα αυτό το φιλί. Όπου χρόνια το είχα επιθυμήσει.
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;