Πρωιιι..
Καθόμουν στο κρεβάτι και σκεφτόμουν αυτά που έγιναν χθες.
Δεν ξέρω πως θα τον αντιμετωπίσω..
Αλλά θα προσπαθήσω να τον αποφεύγω.
Τουλάχιστον να λεμε τα τυπικά..
Δεν θέλω να έχω καμία σχέση παραπάνω μαζί του..Κοίταξα το ρολόι και ήταν 10 η ώρα..
Τέλεια πρέπει να πάω στο γραφείο.
Που σίγουρα θα είναι και ο Στέφανος!Θα περάσουμε τέλεια από δω και πέρα..
Μόνο αυτό.λεω..Πήγα στο δωμάτιο μου και άρχισα να ντύνομαι..
Αφού ντύθηκα πήγα βγήκα από το σπίτι κλείδωσα και πήρα το αμάξι να πάω προς το τμήμα.Όταν έφτασα μπήκα μέσα και πήγα στην Μαρία και στον Ηλία.
Μαρία: Πως είσαι Μαρίλια;
- Μια χαρά..εσύ;
Μαρία: Μια χαρά. Από στιγμή σε στιγμή περιμένω να πάω να πάρω τον Στέφανο από το αεροδρόμιο..Μάλλον δεν της είπε ότι έχει έρθει..
- Α τελειααα..
Μαρία: Ναι..
Ηλίας: Πως νιώθεις για αυτό;
- για ποιο;
Ηλίας: Που θα έρθει ο Στέφανος!
- Πολύ καλά.. τον έχω ξεπεράσει πλέον.
Μαρία: Χαίρομαι..
Ηλίας: Ας το πιστεψω.. τέλος πάντων.. έχει εξαφανιστεί ένα κορίτσι. Θέλω να ψάξεις για πληροφορίες Μαρία. Όχι έξω. Στους υπολογιστές..
Μαρία: Οκευ!
Ηλίας: Εσύ Μαρίλια θέλω να βγάλεις ένα ένταλμα για να ψάξουμε ένα σπίτι όπου έχει ναρκωτικά. Όταν έρθει ο Στέφανος θα είναι ποιο εύκολα για εσένα αφού θα έχουμε δύο εισαγγελείς!
- Γιατί; Μια χαρά δεν τα καταφέρνω;
Ηλίας: Θα είναι καλύτερα έτσι. Και οι δύο είστε έξυπνοι. Και σίγουρα τον χρειαζόμαστε τον Στέφανο. Ξέρεις πόσο καλός είναι.
- Ναι!Η αλήθεια ο Στέφανος είναι πολύ έξυπνος. Έχει θεωρηθεί ο καλύτερος δικηγόρος και εισαγγελέας. Έχει βγάλει τις ποιο δύσκολες υποθέσεις εις πέρας. Μπορεί να μην είμαστε τόσο καλά με τον Στέφανο αλλά αυτό το παραδέχομαι! Είναι πολύ καλός στην δουλειά του και φαίνεται! Είναι τιμή μου να δουλέυω μαζί του..
YOU ARE READING
You are my drug♡
Fanfiction"Γιατί κλαίς μικρή μου;" - Γιατί ήρθες; Είχαν περάσει 6 χρόνια.. Μια απρόσμενη συνάντηση... Που θα οδηγήσει; Σε καταστροφή ή σε έρωτα;