T W E N T Y- N I N E♡

470 20 11
                                    


°Previous chapter.

~Now



Αφηγητής ποβ..

Είχε προκαλέσει μεγάλο χαμό η "πτώση" του Άλεξ στο έδαφος.
Ο εγκληματίας που έριξε την σφαίρα στον Άλεξ είχε μπει φυλακή..
Ο Ηλίας δεν μπορούσε να τον αντικρίσει στα μάτια τον εγκληματία.
Ήθελε να τον σκοτώσει.
Η Σία έκλαιγε κάθε μέρα.
Η Αμέλια, η Μαρίλια, ο Νίκος το ίδιο.
Ο Ηλίας δεν άντεχε..
Ήθελε να ακούσει νέα από τους γιατρούς αλλά κανένας δεν έβγαινε...
Περνούσαν πολυ δύσκολα..
Δεν μαθεναν νέα και τους πονούσε αυτό..
Ήθελαν να μάθουν κάτι...
Προσπαθούσαν να ήταν δυνατοί αλλά δεν μπορούσαν.. 
Ήταν κρίσιμες οι ώρες..

Ηλίας πριν...

Πολύ πίσω..

Ετοιμαζόμασταν για μια επίθεση...
Όταν μπήκαμε στα βαν έδωσα μια αγκαλιά στον Άλεξ και του είπα να προσέχει! Για κάποιο λόγο νιώθω ότι θα γίνει κάτι άσχημο.. νιώθω ότι κάτι θα πάθει... Με τον Άλεξ είμαστε "αδελφια".. όταν πάει να πάθει κάτι
Αμέσως το καταλαβαίνω..
Μιλούσα με τον Άλεξ για την επίθεση στην κάμερα και τον έβλεπα αγχομενο..
Είναι ο καλύτερος αστυνόμος ο Άλεξ. Για αυτό έχει μπει και αρχηγός.
Είμαι περήφανος για αυτόν. Όχι γιατί είναι αρχηγός αλλά επειδή είναι "αδελφός" μου. Και πιστός αδελφός.. όταν ο Στέφανος έφυγε με τον Άλεξ κάναμε περισσότερο παρέα.. και έτσι γίναμε "αδέλφια". Πριν δεν ήμασταν τόσο κοντά αλλά πριν έξι χρόνια άρχισε αυτή η φιλία.. και είναι πολύ δυνατή.. μου λείπει πολύ ο Στέφανος αλλά ήθελε να φύγει.. δεν μπορούσα να του πω κάτι.. ότι θεωρούσε σωστό..

Όταν μπήκαμε μέσα στα σπίτια είχα δει τα κορίτσια φοβισμένα..
Σφαίρες εκτοξεύονταν..
Προσπαθούσα να πάρω χρόνο από τους εγκληματίες για να βγάλω τα κορίτσια ασφαλείς από το σπίτι.. χωρις να πεθάνει κάποια...
Όταν έφυγαν όλα τα κορίτσια 10 άντρες ήταν από πίσω μου.

- Μην κουνηθείτε. Αλλιώς θα πεθάνετε! Έχετε το δικαίωμα να μην πείτε τίποτα μέχρι να μιλήσετε με τον δικηγόρο σας.
Ελάτε στο τμήμα αλλιώς θα ακολουθήσουν χειρότερα! Και είμαστε περισσότεροι και ποιο εξοπλισμένοι.. αν δεν ακούσατε λυπάμαι αλλά θα σας ρίξουμε σφαίρα..

Και τότε ανέβασαν τα χέρια ψηλά..
Τους πήρα μέσα και βγήκα από το σπίτι.

Συνδέθηκα με τον Άλεξ...

- Άλεξ πως πήγε; Τα έβγαλα όλα τα κορίτσια αλλά δυστυχώς πέθανε ο Ερρίκος και ο Άρτσι.. δυστυχώς αρνήθηκαν και δέχτηκαν σφαίρα από δύο αστυνόμους.. έτσι έπρεπε..

You are my drug♡Where stories live. Discover now