F O Y R♡

989 30 45
                                    

Ήταν κλειστά τα φώτα και η μάνα μου ήταν σαν βρικόλακας.

Σοφία: Σου μίλησα παιδί μου.
- Εμ να μαμά...
Σοφία: Ναι;
- Πήγα σε μπαρ και ξεχάστηκα ρε μαμά. Συγνώμη.
Σοφία: Εντάξει παιδί μου αλλά ο Ηλίας που είπε αλλά.
- Τι σου είπε μαμά μου;
Σοφία: Μην προσπαθείς να με καλοπιάσεις..
- Εντάξει μαμά..
Σοφία: Θες να μάθεις τι μου είπε ο Ηλίας;
- Ναι μαμά γιατί ξέρω ότι λέει ψέματα..

Σοβαρεψε το βλέμμα της και με ξανά κοίταξε. Έπειτα άνοιξε το φως και κάθησε πάλι στην καρέκλα με το ένα πόδι πάνω στο άλλο. Ωχ... Όταν είναι έτσι η μάνα μου και είναι τόσο σοβαρεμενη καταλαβαίνω ότι πρόκειται για τιμωρία ή για κράξιμο. Ελπίζω να είναι το δεύτερο. Ναι δεν είμαι μικρή για τιμωρία αλλά μην νομίζετε η τιμωρία της μάνας μου είναι αυστηρή απλώς μου αφαιρεί από τον λογαριασμό μου με τα λεφτά από 200 ευρώ. Τίποτα.

Σοφία: Μου είπε ότι έκανες κάτι με αγόρι.

Τον σκοτώνω τον μαλακά! Θα του πω εγώ. Θα σε χορέψω Ηλία στο ταψί περίμενε...

- Ναι όμως μαμά έμαθες ότι το παιδί σου φέρνει την κάθε μία εδώ και φασωνεται; Όχι οπότε μην πιστεύεις σε αυτά τα λόγια που λέει..

Σοφία: Παιδί μου...

- Πάω να κοιμηθώ μαμά. Καληνύχτα..!

Έφυγα και πήγα στο δωμάτιο του Ηλία.

Κοιμόταν το πουλάκι μου.

Τώρα θα δεις Ηλία για της μαλακίες που είπες στην μαμά.

Το μάτι μου πήγε σε ένα ποτήρι με νερό. Το πήρα στα χέρια μου και το έριξα απάνω του. Σε δευτερόλεπτα είχε σηκωθεί.

Αυτό λέγεται εκδίκηση αγαπημένοι μου.

Τι πάθαμε τώρα αγαπημένε μου αδελφέ? Να μην έλεγες αυτές της μαλακίες.

Ηλίας: Ρε είσαι ηλίθιο;
- Τι μαλακίες είπες στην μαμά ρε μαλακισμενο;
Ηλίας: Εγώ δεν είπα τίποτα.
- Ναι ναι και τότε ποιος είπε ότι φασωθηκα;
Ηλίας: Δεν ξέρω.
- Ηλία αν δεν πεις ότι το είπες θα σε πάρει και θα σε σηκώσει εχω είδη πολλά νεύρα για αυτό μην μου πας κόντρα γιατί θα γίνουμε από δύο χωριά χωριάτες.
Ηλίας: Μου τα επριξες ρε Μαρίλια. Άσε με να κοιμηθώ γαμω.
- Θα σε αφήσω αλλά θα τα πούμε αύριο εντάξει; Άντε από δω καθυστερημένο!
Ηλίας: Μαρίλια!
- Συγνώμη αλλά επειδή είσαι ένα Γαμημηνο μισό μήνα μεγαλύτερος θα σου μιλαω και στο πληθυντικό; Δεν σφαξανε.

Ήμουν εκτός ορίων φώναζα δυνατά και χέστηκα αν με ακούσουν

Ηλίας: Ρε Μαρίλια σκάσε γαμω την πουτανα μου. Άσε με να κοιμηθώ γαμω. Συγνώμη εντάξει;
- Τι συγνώμη ρε γυδι? Εγώ δεν είπα τίποτα στην μαμά για εσένα που φέρνεις της κάθε τσουλες σου εδώ μέσα!
Ηλίας: Μαρίλια πρόσεχε τα λόγια σου δεν είπα τίποτα για τους δικούς σου.
- Ναι γιατί τουλάχιστον έχουν προσωπικότητες δεν είναι σαν τα δικές σου.
Ηλίας: Μαρίλια φύγε τώρα από το δωμάτιο μου γιατί δεν θες να κάνω κάτι που θα το μετανιώσω!
- Τι θα κάνεις ρε Ηλία;
Ηλίας: Μαρίλια φύγε πρώτου περάσω τα όρια μου στο λέω. Δεν θέλω να σε χτυπήσω γαμω.

You are my drug♡Where stories live. Discover now